/spanien/barcelona/forum/20267.aspx/spanien/barcelona/forum/20267.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2008-10-20 20:26
BlueRed

Jag diggar Hegerfors, snubben har sjukt mycket karisma, det är därför han behöver vara med personer som har lite humor och personlighet, sorry to say this, men orrenius och falk är inte precis mr charm
Kåmark, Hegerfors och Birro! (och ibland lite niva) Dreamteam
Barcelona FCB_Xavi
2008-10-20 20:26
Ämne: Tycker att ni dömer ....
Asså Gio kan ju inte anpassa sig pga han knappt får speltid.

Du kan inte jämföra Quaresma med Henry. När Henry kom till Barca så visste alla att han var på väg neråt i karriären men Quaresma är bara 25 tror jag. Det här ska vara hans bästa dagar.

Men jag är helt övertygad på att han kommer komma upp i hög form. Den som lever får se !
Barcelona BlueRed.
2008-10-20 19:57
Eurotalk, har blivit Arne Hegerfors historia stund. Tycker om honom, även om historierna kan bli lite för långa.

Birro är saknad varje gång han inte är med.
Real Madrid Barcelona är bäst
2008-10-20 19:56
Nja ta tid för Giovanni att anpassa sig i premier league tycker mer att spelarna i det laget spelar för pengarna än klubben.

Henry lär aldrig anpassa sig till den Spanska fotbollen killen har fått ett år på sig, samma skit som förra året han hör hemma i premier league.
Barcelona Mojito
2008-10-20 19:51
apropå Henry;
F-n vad han drog på sig mycket frisparkar igår på de långa uppspelen. Klart att det inte är hans typ av spel, men det räcker med att han stör försvararen en aning så har vi i alla fall chansen att vinna en andraboll. Nu blev det bara ryckigt spel med många frisparkar.

Basel borta känns relativt överkomligt, hoppas vår offensiv kommer igång igen.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-20 19:37
Ämne: Tycker att ni dömer ....
Henry har tappat speeden. Så enkelt är det. Quaresma kommer att floppa i Inter det kan jag lova dig PILMA.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-10-20 19:08
Tycker att ni dömer Quaresma väl för hårt.
Killen har kommit till ett helt nytt lag, Land, kultur, det tar ju tid att anpassa sig där man är ny i.
Jag försöker inte försvara Quaresma, men anser sam tidigt att ni dömer killen fööörr hårt efter en månad i Italien.

Se T-ex Henry tar det tid för honom att anpassa sig i Spanien, Giovanni tar det tid att anpassa sig i PL.
Barcelona genomskärare
2008-10-20 19:03

Sååå glad över att vi inte värvade Quaresma.

Får väl säkert äta upp detta men han gör ett par snygga mål sen skriker alla över att han ska köpas. Hittils är han nog den största floppen 08/09.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-20 19:00
Ämne: Ämne: Att du ....
Har du sett Quaresma på sistone? Jag tror tyvär att han kommer floppa i Inter som det redan ser ut nu.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-10-20 18:54
Ämne: Att du drar alla Afr....
Quaresma floppat redan i Oktober?
Kom igen säsongen har inte ens 1/4.
Ta ingenting förskott.
var det inte några veckor sedan han gjorde den yttre sida målet?
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-10-20 18:29
knarkare? nee tar väl nobli då o då men det räknas knappt som knark. fördomsfull? oxå nee utan bara en åsikt sen att vissa börja gråta kan inte jag göra nåt åt
Barcelona Messi(AH)
2008-10-20 18:14
Att du drar alla Afrikaner över en kam är bara idiotiskt fattar du väll.

Var det någon av er culés som såg Inter matchen igår? Quaresma har antagligen floppat.
Barcelona BlueRed.
2008-10-20 17:41
TIGER_BARCELONA

Afrikaner sämsta first-touch? Du verkar inte ha så stor koll på Drogba t.ex.? Eller när Eto'o förra säsongen tog ner bollar som Iniesta gör? Eller kanske det första bästa läget han fick igår, touchen där och vändningen? Finns många bättre än Eto'o när det gäller first touch, men inte fan är han dålig på det.
Barcelona Okkapokka.
2008-10-20 17:36
SaM__-

På vilket sätt leker jag viktigpetter? Jag anser ändå att hur dum du än må vara eller hur fördomsfull du än är så ska man slippa bli kallad knarkare.
Barcelona A.Gaudi
2008-10-20 17:33
Speciellt inte om Sanchez spelar. Jag hoppas att klubben lånar ut honom för utifrån de matcher jag sett med honom (2-3?) har han vart sämst på plan i varenda en.
Visst han kan ju utvecklas men då hoppas jag att han får göra det i en annan klubb. han är helt enkelt inte tillräckligt bra för att spela i barcas a-trupp.
Barcelona Dizzy
2008-10-20 17:31
Jag skiter i om Etoo har dålig touch på bollen spela roll? Bara han gör mål som han gör nu.

6 mål och 2 assist i Laliga. Inte dåligt.
Barcelona genomskärare
2008-10-20 17:29

Långt ifrån en bra match igår, men det är starkt å vinna fastän man inte spelar bra.

Det kommer inte hålla i ligan om Pep vilar för många spelare. Finns inga lätta matcher!

SAM SAM SAMUEL ETO'O!
Barcelona Moe-_-
2008-10-20 17:26
Fan vad fördomsfull du är. Så du säger att Drogba har en dålig första touch?? Tänk två gånger innan du postar ett inlägg.
Barcelona SaM__-
2008-10-20 17:04
.... och angående Eto's första touch så måste jag säga att den är väl ändå riktigt bra? Vem vet vart Atletics mittback tog vägen på Eto's fantastiska 360 vändning?
Barcelona SaM__-
2008-10-20 17:01
Okapokka; Hade själv kallat han för knarkare. Att dra en hel grupp människor över ett streck är inte bara fördomsfullt utan även idiotiskt. Så sluta lek viktigpetter för att han sa knarkare, utan tycker istället vi bör jobba på våra fördomar.
Barcelona haeger
2008-10-20 16:51
Dizzy

Han skulle lånas ut isåfall, inte säljas.
Barcelona Dizzy
2008-10-20 16:37
Här står det att Jeffren kan lämna för Celtic. Hoppas inte! Ser hellre Jeffren i Barca än Victor Shansez stavning:)
Barcelona Okkapokka.
2008-10-20 16:34
el_Flaco

Lite onödigt att kalla han knarkare även om hans inlägg innehöll fördomar.
2008-10-20 16:29
el Flaco_ ja e själv invandrare o det jag sa har inget med fördomsfull att göra utan bara en åsikt
Barcelona Més que un club / Messi
2008-10-20 16:13
Skönt att hålla nollan för första den här säsongen känns lite konstigt att det ska behöva ta sån tid, haha men men Visca el barca
Barcelona el Flaco
2008-10-20 16:11
TIGER_BARCELONA//

Wow, du vinner priset för "Dagens mest fördomsfulla inlägg". Afrikaner har dålig första touch? Sluta knarka kompis, det påverkar ditt omdöme och din syn.
2008-10-20 15:46
BlueRed. du måste skoja, etoo e en av världens bästa forwards men hans första touch e ofta värdelös och de e så me alla afrikaner som keita när han tar emot bollen ser det ut som om han passar
Barcelona el Flaco
2008-10-20 15:26
Här finns listan på de 19 spelarna som Pep tagit ut till matchen mot Basel. I länken så nämns det även att Marquez och Touré tränade utan några problem.
Barcelona Gud är störst!
2008-10-20 14:55
HAHA! Skön gjord video med Oleguer. :D
Barcelona J.Gamper
2008-10-20 14:53
Tycker också Yaya Toure är bättre än Busquets... men offensivt sett så är Busquets bättre känns det som. Han släpper bollen mkt snabbare o enklare.. tempot höjs när han spelar medan Yaya känns lite segare.
Annons: