/spanien/barcelona/forum/20250.aspx/spanien/barcelona/forum/20250.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho!
2009-01-03 21:07
Ämne: Sen när satte Keita ....
Tänkte mer på hans rörelse-schema, djupledslöpningarna som öppnar upp för resten av laget.
messi28
2009-01-03 21:07
vill inte verka kaxig eller ngt men när man läser saker som real fansen skriver så kan jag inte låta bli att skratta..dom hoppas tror ber till gud att mallis ska iaf en pinne mot oss,jag menar även om det skulle hända tror dom på fullaste allvar att real kan vinna ligan i år?? isf måste alla reals fans vara mkt mer dumma i huvet än vad guti är..jag vet att det är jobbigt o detsvider men det är dags att inse att real har inget med ligan att göra eller hämta..REALS SÄSONG ÄR ÖVER REDAN!! Nu är det bara tidsfråga innan dom bkir utslagna ur CL-spelet..jag gissar att det händer redan mot liverpool..FORZA BARCA
Barcelona Barça-fan
2009-01-03 21:06
Mycket konstig laguttagning av Pep. Men han har väl en tanke med allt.
Barcelona Criff
2009-01-03 21:05
Christián, hur vet du det när han knappt fått spela? :P
Barcelona petersays
Sen när satte Keita fart på mittfältet? Ärligt? Busquets skulle sätta mycket mer fart om det är så att vi vill ha nån som driver lite mer boll. Keita har varit stabil, men absolut inte bidragit till några underverk. Tycker Gudjohnsen skött sig helt ok trots några missar. Han växlar mellan att vara släpande forward och boxspelare nästan, och med otrolig vilja. Ser gärna att han spelar matchen ut.

Iniesta mot en varnad Henry, och in med Alves eller Sylvinho är mina röster för byten. Vem som går ut i backlinjen behöver jag väl inte säga :P
Barcelona Barça-fan
Criff.
Okej. Vad i h*lvete för Sanchez i backlinjen då när vi har backar i överflöd, tex. Caceres.
el capitano
2009-01-03 21:04
Guddy trixar för mkt med bollen, han borde lära sig spela enkelt och släppa bollen tidigare.
Hoppas att han byts ut och Keita kommer in, vi behöver Keitas huvudspel och styrka på mitten.
Christián
Criff

varför, nu får fan Guardiola ta o skärpa sig o ge killen chansen, han är bättre än Piqué o mycket bättre än v,sanchez
Barcelona Gaucho!
Ämne: Gaucho!:

Tror int....
Nä det är inte säkert men det jag menar är att Sanchez hade aldrig hamnat i detta läget om inte Yaya hade tappat bollen i uppspelet.
Barcelona D_ALVES_20
Man ska inte bedöma Sanchez från första ögonblicket, eller bara för att han inte gjorde sitt jobb. Ha tålamod o låt honom visa vad han går för, jag skulle inte ta ut honom om jag var Pep.

För att 1-1 är inte bara hans fel, ett exempel är Maldini gjorde självmål i Italiens landslag när han debuterade för första gången internationellt. Men kolla hur Maldini blev, det går inte att glömma honom.
Barcelona Kim
Shit... Jag är mållös, en snygg tjej på Camp Nou, det är man inte bortskämd med. ;)
Real Madrid Nian¤
2009-01-03 21:03
Några offensiva byten, och fortsatt press så ska det nog gå vägen.

Barcelona Criff
2009-01-03 21:03
Barça-fan, För att 2 utav dem kom hem från Brasilien och Argentina igår.
Barcelona Gaucho!
2009-01-03 21:02
Det enda bytet jag känner att vi behöver göra är att sätta in keita så vi får lite mer fart på mittfältet. Vill såklart även se Iniesta ikväll men det räcker att han kommer in när vi leder matchen ;)
Barcelona Criff
2009-01-03 21:02
Christián, Caceres är ej med på bänken.
Andreas-
2009-01-03 21:01
Ämne: Tycker Hleb och Puyo....
Hleb har varit fantastisk. Han har liksom Xavi och Iniesta en underbar teknik och bollbehandling. Sanslöst att vi har tre så bra spelare som är ganska lika varandra.

Henry har ändå varit riktigt bra, målet är världsklass. Tar ner med ena foten och avslutar direkt med andra foten.
Barcelona Lionel_
2009-01-03 21:01
Gaucho!:

Tror inte direkt att det kvittar, med en Puyol eller Caceres skulle inte det första målet blivit till!
Christián
2009-01-03 21:00
ut men v.sanchez o in med Cáceres, o ut med Gudjohnsen och in med Keita, sen om 10-15 ut med Henry(kort) eller Hleb
Barcelona Saman.
2009-01-03 20:59
Om Iniesta ska in i matchen så kan han bara ersätta Gudjohansen på mittfältet tycker jag. Henry, Hleb har gjort ett rätt bra jobb i anfallet och Eto'o är rätt svår att peta som striker. Dock kan man ta ut Eto'o och flytta in Henry i mitten och sätta Iniesta på vänsterkanten.

Vi får se snart.
Barcelona Chileno
Hoppas Alves och Iniesta kommer in i andra och bidrar med en dimension högre i anfallet
Barcelona Barça-fan
Jag hoppade in i handlingarna i mitten av andra halvlek. Är det någon som kan förklara varför inte spelare som Alves, Keita eller Messi spelar?
Barcelona Mojito
Tycker Hleb och Puyol axlat Messi och Alves med bravur på högerkanten.

Puyol är nästan mer offensiv än Alves faktiskt. Nu är det visserligen Mallorca, men ändå!

Henry verkar lite grinig, läge att byta in Iniesta snart!

Det här vinner vi! Visca el Barca
Barcelona Gaucho!
2009-01-03 20:58
En match som denna så ska det kvitta vem vi har på positionen bredvid Marquez, eftersom den spelaren ska i stort sett bara vara med i uppspelsfasen och släppa bollen snabbt o enkelt.
Real Madrid Nian¤
Skönt att det står 1-1 iallafall, och inte 0-1.

Barcelona Criff
Cannavaro&Diarra, Vilad/Petad. Välj själv.
Barcelona BlueRed.
2009-01-03 20:57
Helt sjukt hur bra vi har blivit på fasta situationer under Pep. När vi fick hörnor förra säsongen så hoppades man på att de skulle spela en kort variant och börja om anfallet från början, nu längtar man till Barca får en hörna och Puyol ska sin duell.
el capitano
2009-01-03 20:57
Laget är på G nu, man ser att spelarna har börjat hitta varandra.
Puyol, vilken lirare =) han är överallt hehe. hoppas att vampyren hoppar in i andra och visar lite magi
Real Madrid Cannavaro&Diarra
2009-01-03 20:55
Varför lirar inte Caeres?
Barcelona Criff
Synd om Sanchez faktiskt, inte lätt att vara mittback som mittfältare och sen få en ruschning mot Aduriz som är hästlängder snabbare och starkare.
Målet ska skyllas på Yaya Toure utan tvekan, men sen om vi hade haft vilken annan back som helst där i Sanchez position hade han täckt bort Aduriz eller till och med hunnit först till bollen.

Surt läge, men det är sånt man får räkna med när de unga ska lära sig.

Det grymmaste var ju att se Yaya Toures vilja efter målet för att reparera sitt misstag. Helt sjukt.

Hoppas det lossnar i andra! In med Keita´& Alves så blir det nog mer fart.
Andreas-
Det här tar vi, såg mörkt ut i början och när dem får 1-0 så var man i chock. Nu är man lika segersäker som innan match. Kul o se att Puyol är så offensiv, han har väl inte världens bästa teknik och bollbehandling utan det är viljan som tar han framåt. Så jävla underbart att se på!
Annons: