/spanien/barcelona/forum/20247.aspx/spanien/barcelona/forum/20247.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Valdebebas
1/25/2009 23:36
Criff

Väldigt mycket bättre? Hehe.

Yaya Touré är bra, framförallt när det kommer till passningsspel, men någonstans måste man ändå inse hans begränsningar.
Canaletes
1/25/2009 23:35
asså jag är så så trötta på alla madridistas hära, speciellt obbe och valdebebas. ni skriver fan mer här än i la puerta
Barcelona tarrak
Jag vill påminna våra vita vänner om att Les Rambles först och främst är ett forum där man diskuterar Barcelona, inte varför Madrid har bättre spelare på varje position men ändå ligger 12 poäng efter i tabellen. Jag ber er respektera detta, då ni trots allt har ett stängt forum som lämpar sig bättre för den typen av diskussioner.
Barcelona Cape
Jag tycker ändå Messi är bättre än Lassana Diarra. Visst Diarra har imponerat mycket de senaste matcherna, men Messi har ändå kommit tvåa i Balon d´or och FIFA World Player utmärkelsen..

Men jag vet inte. Alltså om Diarra spelat i Real längre hade han nog varit ungefär på samma nivå. Att jämföra Diarra och Messi är ungefär som att jämföra Eto´o och Saviola.. Väldigt jämnt som ni förstår.
Real Madrid Valdebebas
1/25/2009 23:34
Som jag ser det så kan Lass komma till att bli en ny Pepe. Ifrågasatt till sitt pris, och betalar ändå tillbaka stort.
Rodent2
1/25/2009 23:33
Ämne: Vad jag har förstått....
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Haha så klockrent sagt !! Det är därför dom ligger 12 poäng bakom oss också :)
Barcelona Rambla
Det finns inte en pivote i ligan som är så bra i det kreativa spelet som Yaya, samtidigt som han är så gott som alltid ensam defensiv mittfältare.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
Vad jag har förstått från hela denna veckan så är obbes syfte med allt detta så här:

Robben bättre än Messi.

Pepe bättre än Puyol.

Lass bättre än Touré.

Real är nog bättre på varje position.
Barcelona Gonzalez_Barca
1/25/2009 23:32
Att säga att Diarra är la ligas bästa defensiva mittfältare är ju lika pinsamt som när man sa att Arshavin var världens/europas bästa spelare efter EM.
Barcelona dr0mmis100
2bbbe

Jag tror inte Real har en chans. Liverpool är för starka.Dessutom har dem åkt ut i åttondelsfinalen i 5 år i rad nu . Liverpool tro jag kommer vinna ganska enkelt. Jag tror de blir juventus vs Barcelona i CL finalen.

Juventus är sjuka, från serie B och minuspoäng till CL och serieledning.
Canaletes
Valdebebas

Snälla han har bara gjort 3-4-5 matcher. Han är fortforande hypad efter värvningen, lugn.
Christián
1/25/2009 23:31
lass är bra, men Yaya Touré är bättre, inte många defensiva mittfältare som kan lägga bollarna som Yaya, igår var han i Xavi klass
Rodent2
Men ni Madridistas är bara för roliga. Lass gör 2-3 bra matcher och sen är han världens bästa defensiva mittfältare. Robben gör ett gäng riktigt bra matcher och då jämnförs han med Messi. Inser ni inte själva hur pinsamt det är?
Barcelona Sürer
Valdebebas

förstår inte hur du kan dra en slutsats över vad som hänt de senaste fem matcherna,

men visst just nu är han TILLSAMMANS med yaya de bästa
Barcelona Criff
Valdebebas, Nej Yaya Toure är väldigt mycket bättre och har bevisat det under längre tid än 4 - 5 matcher.
Barcelona Cape
Diarra har startat starkt, vem tycker ni är bäst av Lassana Diarra och Messi?
Barcelona Rambla
1/25/2009 23:30
Ämne: Drömmen vore en &quo....
Vem bryr sig?
Barcelona tarrak
1/25/2009 23:30
Ämne: Snabb fråga:
Beredd....
Självklart är han det! Madrid är överlägsna på samtliga positioner. /Med förhoppning om att slippa ännu en ändlös nonsensdiskussion.
Barcelona Gonzalez_Barca
1/25/2009 23:29
Valdebas

Absolut!

Inte, han har mycket kvar att bevisa. Men han har helt klart imponerat mig iaf. Visar stor lugn och det känns som att han spelat i ert lag flera år tillbaka. Han tog väll med sig erfarenheterna från Chelsea och Arsenal tiderna.
Barcelona A.Gaudi
går ju inte att säga att han är ett kap efter 3 matcher(?). dessutom för att betraktas som ett kap var han ju inte precis billig. Jag tycker att han verkar bra efter det lilla jag sett av han(har bara sett en match).

pinsamt att kalla någon ligans bästa defensiva mittfältare efter så kort tid. löjligt rent av med tanke på att Senna spelar i ligan. sedan skulle jag inte säga att han är bättre än toure heller.
Barcelona Saman.
Lass bästa defensiva mittfältare helt plötsligt? Herregud.
Barcelona 2bbbe
Drömmen vore en "el classico" i cl finalen där vi står som segrare. förstå ja tror fan jorden skulle nästan stanna då.

Vi måste iaf se till att inte real vinner ch l. då kommer dem säga: "Ni må va bäst i spanien, men vi är bäst i europa". Ja ni förstår själva hur det kommer se ut isåfall.
Barcelona Cape
Mer jämnt vore att jämföra Robben och Henry typ, det är väl mellan de två som Marca ska starta en "kampanj".
obbe

Är Lass också nu en av världens bästa för att han har gjort några bra matcher? Lägg ner nu obbe, innan var det Roben som var en av de bästa på sin positon bara för att han görnågra bra matcher.
Barcelona Rambla
Ämne: Snabb fråga:
Beredd....
Verkligen inte, det är Yaya Touré.
Barcelona Abbe_
Ämne: Ämne: #Luiz N....
En travhäst galopperar inte.
Barcelona Cape
Dubbel.
Barcelona Sürer
Rodent2

du glömde att de bättre mat i italien med
Real Madrid Valdebebas
1/25/2009 23:27
Snabb fråga:
Beredda att erkänna att Lass är Liga BBVA's för närvarande bästa defensiva mittfältare?

Grattis på födelsedagen föresten, Xavi.
1/25/2009 23:27
Såg ni hur många gånger Drenthe ramlade? Han borde satsa på Hollywood istället.
Annons: