/spanien/barcelona/forum/20218.aspx/spanien/barcelona/forum/20218.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barcadinho
2008-10-28 23:48
Jag läste också att Maradona blir den nya förbundskaptenen. Jag trodde först att det var ett förstaapril skämt eller sånt, men just det, nu är det bara okt.
Jag tycker inte att han är rätt person. Han är tusen gånger mer kaxig än Mourinho och gör jämnt massa med rubriker och uttalanden. Och jag faktsikt inte letar på hans tekniksa kunskaper heller.
Det räcker inte med bara ett stort hjärta som han har. Det krävs många flera egenskaper för att leda ett landslag.
Tråkigt beslut.
Jag tror inte att han blir kvar länge på sin post.
Barcelona barcadinho
2008-10-28 23:39
Den här matchen var nästan en meningslös match och man behöver knappt analysera den. Jag såg bara 2:a halvleken och det såg väl ok ut. Bendirom rörde knappt bollen.
Och trots allt så vinner man och returen nästa vecka kommer absolut vara som en träningsmatch (det enda som sklijer är att man kan byta endast tre spelare).
Skönt att inte förstora vinstserien på en sån match i alla fall. Det var en officell tävlings match.
Barcelona BlueRed.
2008-10-28 23:27
Då lägger han väll Messi som back. Allt för att Kun ska se bättre ut. :)
Barcelona De Goda
2008-10-28 23:21
Med tanke på att fem av våra backar var på plan tillsammans med defensive mittfältaren Toure är 0-1 inte dåligt. En vanlig dag på jobbet och sådana vinster behövs också under dessa förutsättningar (vädret exempelvis). Men visst inser man hur stora Iniesta och Xavi är.
Barcelona DaniAlves
2008-10-28 23:21
ni som inte läst det än..

Maradona är Argentina's nya coach.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-28 23:20
Maradona tar över Argentinas landslag!
Barcelona Smogen
2008-10-28 23:18
Antonio Puerta

...och det står även på bl.a. engelska om du läser i länkarna till vänster. :)
Barcelona Criff
2008-10-28 23:14
Antonio Puerta, det är franska :P
Barcelona tarrak
2008-10-28 23:14
Angående Yassin, så sa Laporta efter Almería-matchen, att han och klubben engagerar sig och att man har varit i kontakt med marockanska myndigheter. Hoppas att det hjälper något, i den här tragiska historien.
Barcelona Criff
2008-10-28 23:13
Smogen, Pep har nog också förstått det, det är nog därför han alltid vilar Xavi eller tar ut honom i redan avgjorda matcher.

Annars är det Messi som är viktigast, varje gång han får bollen skapas något farligt. Helt sjukt är det.

Idag var en riktig kämpa match, de nya fick mycket speltid.
Härligt att se Alvs kämpa instinkt även i sådana här matcher. 100% i varje närkamp och till och med lite onda blickar mot Flavio eller vad han hette där på kanten. Sånt vill vi se!

Jag gillar det nya Barca :D

Natti!
Barcelona Antonio Puerta
2008-10-28 23:09
Tack till länken men kan faktiskt inte spanska haha:D:D
Barcelona FS
2008-10-28 23:08
Ämne: Antonio Puerta

....
Smogen:

Culés unite!
Barcelona Smogen
2008-10-28 23:03
Antonio Puerta

kolla länktips
Länktips: helpyassine.com/
Barcelona FS
2008-10-28 23:02
Ämne: Japp. Seger igen då.....
petersays:

Hehe jämförelsen mellan Ingesson och Busquets, riktigt rolig!

För övrigt, vi vinner med 0-1, b-laget på plan. Det ser väl inte riktigt ut som det brukar men vad kan man vänta sig.
Stora glädjeämnena är väl endå Bojans mål (fan han behöver alla mål han kan få), V.Sanchez från start (kul att han får tid att känna på spelet), sylvinho på left wing (!) med flera.
Vi tar vinsten på bortaplan, inga problem.
Vi ger våra framtida talanger speltid som sig bör i cupen.

Enda dåliga jag kan se med Peps matchning, med tanke på framtiden, är att Alves startar på högern. Jag skulle ha sett att han vilade i den här matchen.
Synd också att inte Abraham fick mer tid, samt att Nolito inte fick komma in.

Men mest synd är att Gai inte kan spela pga att han inte har spanskt medborgarskap. Hade varit kul att se honom.

Hur som helst, vi vinner, Bojan gör mål, Hleb spelar igen, Touré gör sitt, Busquests fortsätter och vi har en drös talanger på planen.
Enligt mig, precis som de första delarna av Copa del Rey ska spelas.
Barcelona Smogen
2008-10-28 23:02
1-0 Bojan gjorde ett snyggt mål med ett skott utanför straffområdet.
annars en medioker match i ett extremt regnigt Benidorm, där största glädjeämnet var att ingen blev skadad.
Barcelona Barcelona #7
2008-10-28 23:01
1-0 Barcelona.
Målskytten var Bojan.
Barcelona Antonio Puerta
2008-10-28 23:00
Gud är störst! (FREE YASSIN!)¨

Har Yassin släppts eller håller dem fortfarande på med det där att han ska sitta inne i 18 mpnader

Tacksam för svar
Barcelona El Angel Negro
2008-10-28 23:00
Miranda

Det blev 0-1 till Barca ( =D ) efter mål av Bojan i andra halvlek! Kunde dock blivit ett bättre resultat
Barcelona Smogen
2008-10-28 22:59
man märker ganska tydligt att Barca börjar bli grymt beroende av Xavi.

Just nu skulle jag säga att Xavi är viktigare för Barcelona än vad Messi är.

Han är i en ruggig form och utan honom på plan är Barca ett helt annan läg. Syftar naturligtvis inte på denna matchen, utan vad jag sett under de matcher han missat och de matcher han är med.

Det är kanske inte så konstigt med tanke på hur bra Xavi är, men det är också en stor fara ifall han skulle gå och bli skadad en längre tid.

Barcelona El Angel Negro
Gud är störst!

Jag tror jag behöver sova lite o vila ut...som sagt, tung dag det här haha!! Förlåt för att ni behövt stå ut med mig!! Ta hand om er!!

Visca El Barca
Barcelona Miranda
nån som vet slutresultat/målskyttar? kom just hem och hade spelat in matchen...trodde jag ja... heja tv4sport....

Barcelona Smacked
2008-10-28 22:56
jaha haha,trodde den började 10.
Barcelona Okkapokka.
2008-10-28 22:55
Kan inte uttala något om matchen men det är alltid härligt med vinster och inte blir de sämre när vårat antal segrar i rad blir tvåsiffrigt :)
Barcelona haeger
2008-10-28 22:54
Smacked

Matchen är ju slut.
Barcelona Gud är störst! (FREE YASSIN!)
2008-10-28 22:53
El Angel Negro

Du svarade fortfarande inte på.... haha nee jag driver men nu förklara du. Jag har itne kallat dig rasist vafan ta det lugnt.
Barcelona Smacked
2008-10-28 22:53
mina två streams dog just,någn som har en fungerande?
Barcelona El Angel Negro
2008-10-28 22:52
Okkapokka

Du förstår nog att jag inte håller med dig där, som följer hela allsvenska säsongen hehe =)

Oha789
Vilket BP-lag tränar du förresten? =) Du borde gå kolla på StFF p95 någon gång när säsongen för knattarna börjar igen..! Det är nog svensk fotboll du skulle gilla. Är ett troget fans av dom knattarna oxå haha =)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-10-28 22:52
Det fortsätter bara.
Vilken form vi e i just nu, tionde matchen i rad.
Även om det var en sådan match i CDR är jag riktigt glad att vi vinner.
Barcelona Smogen
2008-10-28 22:50
shit vilken tråkig fotbollskväll det blev. regningt och trist i spanien och helt misslyckat och kasst med stream.

enda positiva är tionde raka segern, inga skador vilket är stor risk på en sådan plan och att Barca vinner trots att endast tre spelare i denna matchen startade i lördags mot Almeria.
MessssiiTheOne!
2008-10-28 22:50

Bojan gör ett fint mål idag :)
gött med ännu en vinst :)
Annons: