/spanien/barcelona/forum/20211.aspx/spanien/barcelona/forum/20211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Culéé
2008-10-28 20:57
FS
det står så på alla digital-boxar möjligt viss.
på min står det att matchen börjar om en kvart, men dom har inte ändrat.
Barcelona Culéé
2008-10-28 20:56
FS
det står så på alla digital-boxar möjligt viss.
på min står det att matchen börjar om en kvart, men dom har inte ändrat.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-28 20:56
TV4 + var oerhört mycket bättre. Man fick se dem snacka cirka 30 minuter innan matchen var riktigt skoj att lyssna på deras åsiket osv.
Barcelona Messi#10
2008-10-28 20:54
FS//

samma här, det står på min boxer tablå att dem ska visa barca kl 21:15 men det är säkert nått misstag
Barcelona Nesto
2008-10-28 20:54
Här kommer mitt mail och ja skickar svaret så fort jag får det.

Hej jag undrar bara om de sitter småungar i redaktionen i tv4 sport, gör de det?

Hur kan nu välja att prioritera bort Barcelonas match?
Hur kan ni gå ut med att ni ska sända matchen och sen mot kvällen bestämma er för att inte sända matchen?
Ni borde ta mig fan skämmas.

Nu har ja lurat chefen för att komma hem i tid till matchen och sen får ja veta att ni inte ska sända den!
Herre min skapare säger jag bara.

Ni sänder antagligen matchen pga Barcelonas motsånd och deras mindre namnkunniga spelare i startelven och på så sätt få mindre tittare och dra in mindra intäkter i reklam.
Men det där borde ni väll ta mej fan ta reda på innan ni går ut med att ni ska sända.
Eller är det som jag säger? Sitter de små oerfarna småungar i redaktionen trots allt?

Jag och resten av alla fotbollsälskare kräver att ni särper er och kräver en rejäl förbättring!
Detta är i allra högsta grad skammligt!
Det är inte första gången ni prioriterar bort en Barça match!

/MvH xxx
Barcelona Culéé
2008-10-28 20:51
hap så fick jag svar från tv4;
"vi ber om ursäkt men tyvärr så passar inte matchen in i våran tablå".
är det här ett slags skämt?
är det bara jag eller var det bättre när dom visa spansk fotboll på tv4+.
inte undra på varför ola wenström o co lämnade.
Barcelona Pep.G
2008-10-28 20:50
Kan nån berätta för mej hur ni visste att matchen inte kommer att sändas. Var står det nånstans ?
Barcelona BlueRed.
2008-10-28 20:49
Nesto

Klart! Man blir så förbannad, jag har varit taggad inför matchen sen igår då jag såg att den fanns med på tablån, och sen nu tar dem bort den 3-4 timmar innan matchen.

Dem kunde åtminstone skita i att lägga in det från första början.

FS

Samma här, skriv gärna här inne om den sänds sen, om du har Tv.n i rummet. :)
Barcelona FS
2008-10-28 20:49
Enligt programtablån på min digitaltv så ligger matchen kvar... antagligen en miss, men jag har hoppet kvar :)
Barcelona Nesto
2008-10-28 20:39
Snälla kan inte alla här på forumet ta lite tid åt sig och skriva ett mejl till tv4 om vad de verkligen tycker om detta.. de är inte heller första gången de inte visar Barça matcher.

I länktipset hittar ni vart ni ska skirva osv.
OBS! glöm inte att välja mottagare till antingen tittarombudsmannen elr tv4 sport-programfrågor.
Barcelona Ciao-V
2008-10-28 20:37
Här har ni i alla fall, länk till Radio Barca, på engelska.
Kommnetatorn är underbar. Brukar alltid ha den på när jag streamar matcher.
Barcelona Criff
2008-10-28 20:35
Pinto,
Alves-Piqué-Cáceres-Abidal
Touré-Sánchez-Busquets
Hleb-Bojan-Sylvinho

Där kom den, ska bli kul att se Sylvinho som vänster ytter :) Tror han kommer klara det galant!
Barcelona Criff
2008-10-28 20:25
Haha jävlar vad Pep ska experimentera idag,

Pinto, Caceres, Pique, Bojan, Sylvinho, Alves, Hleb, Abidal, Toure, Sergio Busquets, Victor Sanchez.

I den ordningen står dem på officiella haha.

Dem måste ju stå i oordning, men undrar hur han kommer ställa upp dem.
Barcelona FS
2008-10-28 20:22
men för i helvete...

här satt jag och prisade TV4 i mitt senaste inlägg. Riktigt jävla dåligt!!!
Barcelona Ciao-V
2008-10-28 20:16
Criff:
Jag vet. Det är uselt. Men de upptäckte väl att Messi & andra stortjärnorna, inte är med!
Barcelona Criff
2008-10-28 20:16
Sen är alla streams,

Copa Del Rey :: 1/16 Final - Leg 1 :: MAYBE!!!

Alltså inte ens säkert att det kommer streamas.
Barcelona Criff
2008-10-28 20:15
Ciao-V, man går ändå inte ut och säger att man ska sända en match, och sen ändra det några timmar innan matchstart. Folk planerar sitt liv efter det som står ska sändas.
Barcelona Ciao-V
2008-10-28 20:13
Att TV Sport inte visar matchen har väl troligen att göra med att det är reservbetonade lag som har tagits ut i CdR matcherna.
TV Sport är ett vinstdrivande företag. Antagligen så tror de att matcherna inte drar lika många tittare som ligan. Reklamintäckter.
Trist för oss i så fall som betalar avgiften för abonnemanget.

Vi får fortsätta att streama som vanlig.
xavi88
2008-10-28 20:07
Dizzy*

Helt rätt så brukar dem göra i andra forum då folk skickar in mail och klagar. Ibland går det igenom men doch sällan.
Barcelona Dizzy
2008-10-28 20:06
Om alla går in på tv4s hemsida skickar mail till dom så kanske de ändrar sig vem vet?

Man kan försöka.
Barcelona Criff
2008-10-28 20:02
BarcaTV visar inte matchen. Har också det och där finns inget under Live Match. Dem brukar annonsera ganska bra om dem sänder en match. Som på försäsongen.

Svin TV4 är, värsta jävla tv-kanalen någonsin, och dem ska kalla sig fotbollskanalen. Skamligt!
Barcelona Dizzy
2008-10-28 20:02
Fi fan vad dåligt av tv4! Ska fan ringa och klaga på dom. Dom gör en glad sen sänker dom oss!
leon-E
2008-10-28 19:58
Ämne: Ämne: tarrak*....
skickade PM till dig
Barcelona tarrak
2008-10-28 19:44
Ämne: tarrak*
joo då barc....
Visa mig var du hittat den infon.
Barcelona Lujàn
2008-10-28 19:40
Matchen sänds inte, det får bli stream.

"TV4 har meddelat att man tyvärr inte kommer att sända de spanska cupmatcher som tidigare annonserats."
leon-E
2008-10-28 19:37
tarrak*
joo då barcatv visar klart dem gör
Barcelona FC-Barcelona
2008-10-28 19:34
sorry för dubbla inlägg.
Barcelona tarrak
2008-10-28 19:33
Ämne: e d ingen som har ba....
Jag har BARÇA TV online, men eftersom de inte sänder matchen spelar det ingen roll.

Har mejlat Tv 4, meddelar svaret så fort jag får det.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-10-28 19:31
Har realfansen bannat oss culés från puertan?

Det står förövrigt på tvplaneten.se att matchen visas, medan på tv.nu och tvmatchen.se är borttaget...vi får helt enkelt hoppas.
Barcelona FC-Barcelona
2008-10-28 19:30
När jag kollar nu på Viasat.se/tv guide så står det att barca ska visas på tv4 sport?? och att hockey alsvenskan börjar 18.55?? jag är ej säker några komentarer. jag läst vad ni skrev men på viasat.se så står det så som jag precis skrev.
Annons: