/spanien/barcelona/forum/2020.aspx/spanien/barcelona/forum/2020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-29 18:08
@Flavía:
Har du en länk på Mourinho's ansikte när Crystal Palace gör 2-1 målet :-).. Jag väntar fortfarande
Barcelona DAMO
2015-08-29 18:07
Vet inte om många här känner till streaming sidan i länktips men den rekommenderas stark!

Streamsen uppdateras 1h eller 30 min innan match!

2015-08-29 18:06
Gabriel

Hehe, då har vi samma problem när det gäller tekniska. Jag har gått så långt så att jag börjat titta efter kurser.

Har du testat denna Youtube länk?
Du är tydligen inte den enda som har problem att installera Acestream i Mac.
Barcelona Flavía
2015-08-29 18:05
@Rambla~:

Lol. Menar du att Rayo Vallecano är ett kalkongäng där Samper kan ta en startplats hur enkelt som helst? Med all respekt till Samper men inte en chans att han peta vare sig Trashorras eller Buena på det centrala mittfältet.
Barcelona Rambla~
2015-08-29 17:58
Njuter nästan lite av att se Cesc så dålig, jisses vad han har gått ner sig. En riktig sköldpadda i sina rörelser. Brendan Rogers, hur länge får han vara kvar? Alla dessa värvningar och så lite utveckling. Visserligen tar det tid för alla nya spelare att komma in i det men bättre än så här borde de ändå prestera. Mourinho, hur många mångmiljoner-värvningar kommer han gapa om i helgen?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona II Barça II
2015-08-29 17:55
Är det bara jag eller är Pedro bättre än Hazard? Har ju inte följt Hazard så mycket om jag ska vara ärlig, men just nu känns Pedro bättre iallafall.
Barcelona Flavía
2015-08-29 17:54
I länktipset hittar ni Pedros assist till Falcaos kvitteringsmål mot Crystal Palace.
Barcelona BarcaDesi
2015-08-29 17:50
Själv kollar jag matcherna via sopcast, otroligt bra blide ingen lagg.
Dock så är det oftast ryska kommentatorer men de kan man leva med tills tv rättigheterna är klara.
Barcelona ElRaval
2015-08-29 17:39
Cesc är riktigt dålig… Herregud
Barcelona Gabriel
2015-08-29 17:38
Hermanos, hur ska ni se på matchen?

Freeyourmind

Skulle du kunna skicka en länk till Acestream hur man laddar ner den till Mac. Googlat det men det kommer fram något om att programmet inte stöds och att det bara tillåts från Applestore eller något sånt. Är otroligt oteknisk när det kommer till sånt här, haha.
Barcelona ElRaval
2015-08-29 17:36
Pedro bakom Chelseas kvittering
2015-08-29 17:31
Det enda jag har använt senaste två är Acestream. Den är bäst.

Vilket spel Man C visar upp.
Barcelona DM1982
2015-08-29 17:27
[QUOTE=Barcelonistas]Gio Style - men det laggar ju sjukt mycket? Visst är kvaliten otroligt bra men vad är vitsen när den hela tiden stannar upp? Då är det bättre att köra en stream med mindre bra kvalite men som inte stannar upp hela tiden. [/QUOTE] Jag har en hyfsat gammal dator men får väldigt bra bild utan lagg. Har du bra uppkoppling? Kör du trådlöst med en gammal router? Acestream är riktigt bra, både på datorn och mobilen.
Barcelona Flavía
2015-08-29 17:22
Zyzz

Neymar är tillgänglig för spel, brassen lär med all sannolikhet finnas med i startelvan.
Barcelona Zyzz
2015-08-29 17:06
Tror ni att Neymar startar ikväll?
Barcelona Gio Style
2015-08-29 16:48
@Barcelonistas:

Beror nog på kanalen alternativt din dator.
Jag har kristallklar bild och ingen lägg :)
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 16:44
Gio Style - men det laggar ju sjukt mycket? Visst är kvaliten otroligt bra men vad är vitsen när den hela tiden stannar upp? Då är det bättre att köra en stream med mindre bra kvalite men som inte stannar upp hela tiden.
Barcelona Gio Style
2015-08-29 16:39
@Barcelonistas:

Sämsta jag hört.
Acestream är överlägset bäst om man inte bryr sig om en minuts fördröjning. Fan bättre kvalité än HD i många fall.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 16:26
Albiin - My CPU is intact. But i cannot control my other functions.

Banga Ace Stream de suger. Vill du streama kör Rojadirecta med spanska kommentatorer.
Barcelona Albiin
2015-08-29 16:22
Tjena! Skriver aldrig här men nu skulle jag jättegärna behöva lite hjälp från någon kunnig!
Ace stream till Mac, hur fixar man det? Såna grejer är inte riktigt min starka sida och skulle uppskatta o någon skickade ett PM med instruktioner på hur det går till!
Peace!
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-08-29 15:22
Blir nog en svårare match än man kan tro i kväll. Malaga visade förra säsongen upp ett otroligt stabilt försvarsspel och kan uppenbarligen det här med att positionera sig för att täcka ytor. Vi kommer förmodligen att ställa upp med Sergi Roberto som högerback vilket offensivt sätt är en rejäl försvagning jämfört med Alves. Utan Neymar tappar vi även där offensiv kraft. Ska man tänka positivt startar vi åtminstone med ordinarie mittfält och Alba, vars frånvaro tråkigt nog varit väldigt tydlig. Mycket hänger på Messi och Suarez och hur de kan kombinera sig fram utan sin tredje kompanjon. I anfallet får förhoppningsvis Rafinha chansen. Skulle däremot vilja se en liten ändring jämfört med hur vi tidigare formerat laget när Rafinha ersatt Neymar. Tror det skulle bli betydligt bättre flyt i spelet med Iniesta på vänsterkanten och Rafinha på mitten. Dels för att Iniesta hamnar mer centralt, närmare Messi och närmare mål och dels för att Rafinha inte kan spela den så kallade rätta kanten, där han inte kan vika inåt i planen. Rafinha på vänsteryttern blir så oerhört kantigt och förutsägbart. Dessutom är han ingen vidare poängspelare. Iniesta kan med sin teknik hitta kombinationer med både Messi och Suarez. När vi spelar på det sättet vi gör är det viktigt att ha tre väldigt offensivt kompletta spelare längst fram då det är dem som ska skapa i princip alla chanser. På mitten räcker det då med en hårtjobbande och tillräckligt spelskicklig Rafinha.
Barcelona Flavía
2015-08-29 15:15
Official: Busquets, who got a knock on his ankle last week, has been given the medical green light and is available for the game today

Official: Neymar, who has been suffering from the mumps, has been given the medical green light and is available for the game today

Mycket goda nyheter!
Barcelona Barca4life98
2015-08-29 14:57
Herregud Gumbau är uttagen istället för Samper igen... Ända förklaringen kan väl vara att man vill att Samper ska få speltid i B-laget istället för att sitta på bänken.
Barcelona Barca4life98
2015-08-29 14:55
Är Samper uttagen ikväll?
Barcelona vic111
2015-08-29 14:47
Haha är Gumbau uttagen igen? va fan är det som händer!?
Barcelona Liunil Masse
2015-08-29 14:46
@( Xaviesta ):

Precis och självklart hade den bättre fotbollspelaren gjort det bättre :)
Barcelona Flavía
2015-08-29 14:44
@Thierry Henry:
Du är pinsam! Människor som inte ger spelaren ifråga det erkännandet som han förtjänar, kommer aldrig att göra det oavsett vad han gör. Vilket stämmer alldeles utmärkt på dig i det här fallet. Att du använder skadebenägen-kortet på Gündogan (som bara haft EN långtidsskada under karriären) för att klassa tysk-turken som överskattad men säger helt plötsligt att Thiago (som har haft många långtidsskador) är bättre, är fan komedi som bäst. Thiago har aldrig uppvisat samma nivåer som Gundogan gjorde under 2013 och brasse-spanjoren är underlägsen i alla aspekter jämfört med den sistnämnde. Möjligtvis tenderar Thiago att uppvisa kaxighet eller arrogans som han gillar att göra. Det är väldigt uppenbart att du inte har sett en enda Dortmund match med Tuchel under denna säsong. Deras spelmodell inte bygger enbart på kontringar numera utan fokuserar på bollinnehav. Jag föreslår att du räknar lugnt till 10 innan du rör musknappen mot "Skicka" i fortsättningen.
Mr. Culé
2015-08-29 14:05
Liunil Masse

Min frågeställning var inte att jämföra bägge spelarnas kvalitéer mot varandra utan ifall om Ronaldo hade varit lika bra om han spelade för Barcelona och vice versa d.v.s. att Messi tillhörde Real Madrid.
Barcelona DM1982
2015-08-29 13:43
[QUOTE=Josep "Pep" Guardiola Sala]någon som vet ifall halilovic är uttagen till dagens trupp för sporting? [/QUOTE] Han är uttagen.
Barcelona Barça-MeTi
2015-08-29 13:35
Tjena grabbar, vilka ska till Camp nou ikväll och se matchen? :)
Annons: