/spanien/barcelona/forum/20199.aspx/spanien/barcelona/forum/20199.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LionelMessi_19
2008-10-31 20:19
Ämne: Här får ni en riktig....Hah fan va skön han är.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-31 20:08
Ämne: Här får ni en riktig....
Skönt. RIktig känsla så ska det vara :).
Barcelona Dizzy
2008-10-31 20:06
Här får ni en riktig kommentator hahaha
Barcelona Messi(AH)
2008-10-31 20:05
Arabiska är riktigt sköna. Riktig känsla visar dem under matchens gång. Dem tar verkligen i och höjer rösten samt att dem ''firar'' när det sker. Samma sak gäller Engelska och Italienska. Svenska kommentatorer sitter helt tysta.
Real Madrid Shi
2008-10-31 19:57
Canaletes

Det var Engstrand, gubbarna på Viasat är way past their prime, de lever fortfarande på tiden när Malmö FF spelade europacupfinal mot Nottingham Forest.
Barcelona Nian!
2008-10-31 19:49
Canaletes//

Haha, jo dom är också sköna. Det var säkert Kinch som kommentera den. Han blandar ju ihop varje spelare hela tiden.
Canaletes
2008-10-31 19:09
Nian!

glöm inte arabiska! haha dem är ju helt amazing! :P
och de finns en snubbe på Viasat, han kommenterade bla Zenit - Madrid. Han suger så håårt!!
Barcelona Nian!
2008-10-31 18:57
Sveriges kommentatorer är så tråkiga. Vissa är helt lost när det gäller vilka spelare som är vilka(Kinch)
Ingen som riktigt vågar sticka ut och vara lite "vild" om man ska säga så. Alla ska alltid hålla masken, även fast dom vill skrika "mål"

Spanska kommentatorer rockar. Engelska är rätt sköna dom med, och Italienska.
Barcelona Saman.
2008-10-31 18:33
Haha jag tycker faktiskt de engelska kommentatorerna är bättre. Associerar nog de svenska till de på tv när det är flera tysta minuter och värdelösa kommentarer.
Barcelona Visca_Barca
2008-10-31 18:31
Saman jag hörde att du e expert på engelska :D.
nej men det handlar ej om det utan kommentatorna snackar ja om. roligare med Gleeeno :D
Valencia david
2008-10-31 18:23
Ganska bedrövligt av Roddan att i sin blogg använda hela Ninas koncept från esquina NT utan att ange källa för det låter lite som ett citat eller om inte annat en parafras. Någon mer som passar i tjejlaget, kanske, fast i det här fallet får jag nog säga nej det gör han inte.
Barcelona Saman.
2008-10-31 18:18
Du är 19 år och klagar på engelska? SKÄMS! :) Back to school!
Barcelona Visca_Barca
2008-10-31 18:01
Fan aså e så förbannad , fick min fifa09 nu och så spelar jag men den e bara på english , helt sjukt :S. inget svenska.

sorry detta har inget med barca o göra men men :(

Visca världens bästa Barca
Real Madrid Shi
2008-10-31 17:41
Barcelonito

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag INTE hatar Barca, jag bara gillar inte er. :D

Men utan Barca hade inte kärleken till Real Madrid varit lika stark, för rivaliteten göra saken så mycket större än bara om fotboll.

Så länge ni håller er bakom oss i diverse ligor och listor önskar jag er lycka till. ;)
Canaletes
2008-10-31 17:20
Pep.G

Står också de på El Mundo Deportivo
Barcelona Barcelonito
2008-10-31 17:19
Orka tjafsa om varenda liten sak mellan klubbarna. Koncentrera er på ert egna lag. Jag förstår inte att vissa här hatar Real mer än de älskar Barca. Håller man på ett lag för att man hatar deras rivaler framför allt så är det nåt allvarligt fel på den personen.

Laporta skulle aldrig sälja Xavi. Tvärtom så ska han förlänga hans kontrakt och det står på dagens Sport.es. Han skriver på inom kort. Varför sälja världens bästa bollfördelare? Fabregas platsar nog även med Xavi på plan om han kommer. Men det är nog inte aktuellt än.
Barcelona Dizzy
2008-10-31 17:15
Alla här inne vet att Barca är Världens bästa klubb.

Barca är mer än en klubb:)
Real Madrid Reeal Madrid
2008-10-31 17:14
Ghazza

Tro mig, Real skänker också pengar.
Barcelona Ghazza
2008-10-31 17:06
Shi,

Att ingen är perfekt håller jag med dig om. Världen vi lever i är inte svart och vit. Snarare grådaskig.
Tycker bara det är lite onödigt att tjafsa om varje liten sak som rör lagen emellan.

Edit: Kalla mig gärna naiv, men när Barcelona gör en sådan sak som att skänka pengar till Unicef blir iallafall jag oerhört stolt och min Barcelonismo stärks ännu mer.
Barcelona FCB_Xavi
2008-10-31 17:04
Ämne: Asså fan vad man har....
Inte för att Goal är en sån supertrovärdig hemsida, men det stog i Goal.com också. Tyvär. Hoppas att det inte är sant.
Barcelona Pep.G
2008-10-31 17:02
Asså fan vad man har tröttnat på sportals mytomani:S
Barcelona Antonio Puerta
2008-10-31 17:01
Barca "Skickar" ca 15 miljoner varje år till Unicef och stödjer alla barn medans Real madrid lägger Bwin för att känna lite extra pengar.
Real Madrid Shi
2008-10-31 17:00
Ghazza

"Real Madrid+ledning+moral=njae"

Knappast så att Real Madrid eller flertal andra lag INTE skänker miljoner till drabbade delar av världen, bara det att alla inte spelar på det som Barca. Därför tyckte jag det var roligt att killen snackar moral. Tro mig jag tycker inte illa om er för det, tycket det är ett riktigt smart affärsdrag, det enda jag är emot är att kasta sten i glashus. Ingen är perfekt.
Real Madrid Shi
2008-10-31 17:00
EDIT: Dubbelpost.
Barcelona Antonio Puerta
2008-10-31 16:59
Ämne: Smacked

Du tror n....
Juste Shi så gå tillbaka till Real forumet och sluta gör bort dig här inne för det som Smacked säger är bara helt sant.
Barcelona Ghazza
2008-10-31 16:56
PR-trick eller inte, det faktum att miljontals kronor går oavkortat till Unicef kvarstår. Varför hänga upp sig på en sådan sak?

Cynism när den är som bäst.
Real Madrid Shi
2008-10-31 16:51
Smacked

Du tror ni har Unicef på era tröjor för att Barca är guds gåva till alla stackars fattiga barn? Allt är ett PR trick, vare sig man vill tro det eller inte.
Barcelona Smacked
2008-10-31 16:41
Real Madrid+ledning+moral=njae
Barcelona Ciao-V
2008-10-31 15:40
Ämne: Kim

Så alla de id....
Du missade poängen.
Enligt vad vi har läst tidigare så har Calderon låtsats som om han har agerat som en "gentleman" mot Villarreal. Han sa att han inte kunde tänka sig att vara så elak mot Villarreal genom att köpa loss Cazorla en vecka innan fönstret stänger. Jag måste respektera klubben Villarreal!

…Och det där han man hört ett antal gånger från honom även mot Man United angående Ronaldo.

Nu när jag läser artikeln(i länken nedan), kan jag inte kalla hans tidigare uttalande annat än lögn.
Som president, tycker jag, att man ska uppträda med respekt mot andra klubbar. Vart har moralen tagit vägen i Real Madrids ledning?

Måste tillägga att presidenten innan var ärligare och mer proffsig än Calderon.
Barcelona FS
2008-10-31 15:40
Ämne: Stör mig på att de l....
westinhoblaugrana

Kan inte mer än hålla med. Känns som om man alltid blir utsläpad på något ståhej av frugan på lördagar... Missar imorn med :(

Barca på söndagar tack!
Annons: