/spanien/barcelona/forum/20198.aspx/spanien/barcelona/forum/20198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hmmm...
2008-11-01 18:58
tarrak

jag säger inte att ni suger utan att lite mer engagemang skulle inte skada. ni skriver t.ex. att xavi ska stanna men inte att bojan och bosques (stavning?) är nominerade eller attt abidal är skadad men ifall messi eller xavi skadade skriver ni 40 sidor om de

MEN NI SKALL HA ALL BERÖM FÖR DET NI GÖR
Barcelona tarrak
2008-11-01 18:42
hmm...

Vi väljer att skriva det vi känner för. Istället för att sitta här och gnälla kan du väl starta en egen sida/blogg där du skriver om sånt du tycker är intressant. Fast det är klart, det är väl lättare att begära att någon annan skall göra jobbet...

Till er andra som berömmer: Tack!
Barcanist
2008-11-01 18:42
Här är truppen ikväll: för mer info se länktips.
Els jugadors que viatgen a Màlaga són Valdés, Henry, Márquez, Xavi, Piqué, Iniesta, Puyol, Cáceres, Sylvinho, Bojan, Eto’o, Messi, Hleb, Alves, Touré, Pinto, Sergio Busquets i Víctor Sánchez.
Barcelona LionelMessi_19
2008-11-01 18:37
Ämne: haha vafan, vi ska v....
Håller med , tänk om vi intens skulle få inför rapporter, Hur skulle de kännas då? Redaktionen gör ett kanon jobb.
Barcelona hmmm...
2008-11-01 18:34
men redaktionen borde skriva mer typ bojan och bousques (stavning?) är nominerade till världens yngsta bäste spelare
att abidal är skadad och missar 2 matcher men ifall xavi, yaya eller någon annan står det direkt
ni måste kunna prioritera rätt
man kan inte välja spanska över svenska t.ex.
Barcelona J.Gamper
2008-11-01 18:26
haha vafan, vi ska vara tacksamma till att vi ens får inför rapporter. Vad händer om ingen rapport kommer idag? No big deal.. finns flera andra sidor där man kan läsa artiklar inför Barcas match.
Barcelona Ciao-V
2008-11-01 18:25
Hellre en veckovis analys/rapport och månadens spelare än rapport inför matcherna.
Som någon påpekade kan man ju läsa rapport inför matchen på den officiella hemsidan om man nu är så angelägen om att få en rapport inför matchen.

Kortare sammanfattning efter matcerna är också viktigare tycker jag, om redaktionsmedlemmarna hinner med det.

Med andra ord, fortsatt gärna med den veckovisa analysen och presentationen av månadens spelare.
Barcelona tarrak
2008-11-01 18:21
Ämne: och ni säger att red....
Jag tycker att du ska ta det lugnt med att kritisera sådant du inte har insyn i. Inför- och matchrapporter är tilldelade efter ett regelbundet schema. Att den enskilda peson som skulle skrivit dagens rapport inte gjort det, kan inte övriga redaktionen lastas för och handlar inte om prioriteringar. Om det finns mer du vill veta om vårat arbete kan du ta det via PM.
Barcelona Mojito
2008-11-01 18:20
kallar inte lite historik och sånt som redan stått sen igår en införrapport.
Vill ha lite mer än så...
Barcelona Kim
Ämne: och ni säger att red....
Så länge du inte har fakta i handen så bör du kanske vara tyst. Artikeln om månadens spelare är skriven tidigare, samt av en redaktionsmedlem som inte har till uppgift att författa införrapporten.

Vad som ligger till grund för avsaknaden vet inte du, och har du inget konstruktivt att säga, så är det bättre att bara nypa igen.

Är det så eländes viktigt att du har en inför, så kan du ta och fixa en egen och dela med dig av.
Barcelona LionelMessi_19
Hmmm

De har ju inte lagt startelvan än , brukar de inte göra de en timme innan matchen lr?
Barcelona hmmm...
2008-11-01 18:13
och ni säger att redaktionen sköter det bra så nu är månadens bäste spelare viktigare än en införrapport?
Barcelona hmmm...
2008-11-01 18:10
Ämne: Verkar inte finnas n....
jo då kolla länktips :D
Barcelona hmmm...
2008-11-01 18:09
Ämne: Verkar inte finnas n....
jo då kolla länktips :D
Barcelona DeRiA_BaRcA
2008-11-01 18:09
ruud spelar inte imon kolla länktipset!
Barcelona Mojito
2008-11-01 18:07
Verkar inte finnas någon info på den officella hemsidan heller, så det är svårt att skriva något utan källor.
Barcelona tarrak
2008-11-01 18:04
Jag tror tyvärr inte att ni skall vänta er någon införraport. Det har varit väldigt struligt den senaste tiden och det ser tyvärr ut att fortsätta. Vi får hoppas att vi kan hitta en lösning så att det blir bättre i framtiden.
Barcelona hmmm...
2008-11-01 17:57
Ämne: Ämne: tycker ....
ja sa inte att de var dåliga eller kunde inte skriva bra utan ifall de kunde bara publicera inför rapporterna tidigare seriöst de e 4 tmmar till match och ingen inför rapport än!
Barcelona LaBarca
2008-11-01 17:55
Tror på Messi och Etoo idag :D
Barcelona DeRiA_BaRcA
2008-11-01 17:54
känns som om att messi skulle behöva göra mål i denna match eller va tycker ni?
Barcelona LaBarca
2008-11-01 17:51
Hoppas det =)
Barcelona Saman.
2008-11-01 17:50
Messi hattrick idag, måne?
Canaletes
2008-11-01 17:42
Mes Que un Club ! 3

tyvärr, jag har ingen aning. Hoppas nån annan vet
Barcanist
2008-11-01 17:41
Ser framemot matchen ikväll, sitter på jobbet just nu men snart ska hem o ladda inför matchen. Hoppas att Barca gör ännu en målfest
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-01 17:28
Tjena !!

Jag och en polare har nu bokat flyg och hotell i Barcelona den 6 - 10 December då vi ska åka o se Barca - Valencia + Barca - Shaktar.

Vi blev precis medlemmar på Barcas hemsida också för att kunna boka biljetter..Vet ni hur lång tid det tar innan man får inloggskoder/Bekräftelse ?

/A&D
Barcelona Hetfield
2008-11-01 17:21
Men visst ska man kunna kritisera redaktionen, så länge det är kontruktiv kritik, att säga typ "Ni är så sega och lata", hjälper inte

Glöm aldrig bort att dessa personer får inte ens pengar, det är deras passion
Barcelona Kim
2008-11-01 17:18
Ämne: tycker ni inte att r....
Då tycker jag att du själv försöker få tummen ur och gör ditt bästa för att hinna före redaktionen med en införrapport, som du sen publicerar här.

Ser fram emot en högkvalitativ text från din sida.
Barcelona hmmm...
2008-11-01 16:33
tycker ni inte att redaktionen är sena??
tycker att de borde vara effektiva
Barcelona Okkapokka.
2008-11-01 16:15
Kim

Jag gick bara efter Almería-redaktionens inför rapport och på den står det klart och tydligt att Negredo inte kommer att delta i matchen. Verkar dock vara fel information det där.

Sherko

Higuaín har sett bra ut denna säsong och du har rätt. Men det är ändå Mr.Goal som saknas eller hur? ;)
Canaletes
2008-11-01 16:01
Smogen

Kanske de blir Puyol som högerback och Pique & Márquez mitt eller kanske Cáceres.
Tror inte på V. Sánchez
Annons: