/spanien/barcelona/forum/20197.aspx/spanien/barcelona/forum/20197.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2008-11-01 23:12
De började säsongen dåligt men har kommit igång rejält nu. Hoppas bara att Luis Enrique fixar fram 1 spelare som har hans hjärta av guld.
Barcelona Duda
2008-11-01 23:10
Ämne: vaaa varför ligger....
Hahaha.. troligen för att man förlorat mer matcher än vad man vunnit? :P
Barcelona Barcalonawi
2008-11-01 23:07
YESS.. nu blir d kanske lite svårare för Valencia att vinna den här :D
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-11-01 23:06
vaaa varför ligger de så nere i tabellen?
Barcelona FCB-messi
2008-11-01 23:05
2-1 till racing tchite
Canaletes
2008-11-01 23:04
Barcelonito

Snart kommer dem skriva nåt negativt om Barca.. tro mig
Barcelona Barcelonito
2008-11-01 23:00
Det här händer inte ofta. Marca fortsätter hylla Barcelona.

På första sidan står det "Barca dansade i regnet". De skriver om hur situationen har förändrats i Barca jämfört med förra året. Att det varkar vara bra stämning i föreningen. Xavi Kallas ostoppbar och seriös kandidat till ligans bästa spelare.

Det mäktigaste är och det kommer från Marca: "Det här Barcelonalaget har inga gränser."

Skönt o läsa :D
Länktips: www.marca.com/
Barcelona FCB-messi
2008-11-01 22:59
MESsi ThE bEsT
De ligger elva.
Se länkkktips!
Barcelona A.Gaudi
2008-11-01 22:57
Ja verkligen. det är lite skamligt att athletic ska ligga långt efter i serien när laget producerar världens största talanger på löpande band.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-01 22:55
Det är härligt att Lucho fått igång ynglingarna igen efter en knakig inledning.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-11-01 22:54
vilken plats ligger barca athletic i
Barcelona Barcelonito
2008-11-01 22:48
Det finns ingenting som glädjer mig mer än att se Luis Enrique delaktig i Barcelona. B-laget vann idag igen och Luis har fått igång laget rejält.

Luis Enrique är den Barcaspelaren jag alltid kommer att älska mest.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-01 22:47
Omg...Då ringer jag dom imorgon. det är inte acceptabelt lol
Barcelona FCB-messi
2008-11-01 22:46
jaja det tog samma tid:)
Barcelona A.Gaudi
2008-11-01 22:45
Synd att ronaldo var så fruktansvärt effektiv förra säsongen. hade ju varit roligt ifall han inte varit med i guldbollen diskussionen. skulle vart så fantastiskt att få se Xavi vinna guldbollen. att ta spanien till EM-guld är ju ändå något som skapar riktiga legendarer. han kommer bli ihågkommen i evigheter för sina insatser nu.
2008-11-01 22:43
FCB-MESSI ! Ja men inte sakerna, Allt vi vill ha är inlogg så vi kan boka biljetter till matcherna:)

Mvh
Barcelona Ciao-V
2008-11-01 22:40
Den lilla sammanfattning som goal gör i sin artikel om matchen stämmer överens med min upfattning av matchen och lagets prestationen så långt:

"Another Barca match, another win, and more importantly, another convincing one. Tonight Barca proved that their goal machine can work in any conditions, an ominous sign indeed for the rest of the league. Of course, it is too early to get carried away, but this is the sort of performance that potential champions are made of".

Ingentingt att tilägga;-.
Barcelona FCB-messi
2008-11-01 22:40
Mes Que un Club ! 3
För mig tog det ca 25 dagar innan jag fick alla saker.
Barcelona barcadinho
2008-11-01 22:37
A.Gaudi/

Jag håller med dig om Hleb.
Vi vill se honom igång på riktigt.
Jag var faktiskt lite besviken på honom mot Benidorm. Han tog inte riktigt chansen att visa vad han kan. Men vi har tålamod.

(jag såg bara 2.a halvleken mot benidorm)
Barcelona Barcelonito
2008-11-01 22:33
Laget kommer inte att förändras för mycket, Tror att Pep väljer ut ett ganska ordinarie lag mot Basel. Dani Alves lär inte vila nästa match heller, Den konditionen han har räcker till 120 minuter 2 gånger i veckan.

Det är så solklart att Pep har förbättrat spelarnas fysik. De är så mycket starkare än förra året så det finns inte. Under sånna omständigheter hade vi förlorat matchen förra säsongen. 4-1? Det är bara för bra.
2008-11-01 22:33
Tjena !! (Bumpar upp posten pga många inlägg pga matchen). Härligt med vinst.

Jag och en polare har nu bokat flyg och hotell i Barcelona den 6 - 10 December då vi ska åka o se Barca - Valencia + Barca - Shaktar.

Vi blev precis medlemmar på Barcas hemsida också för att kunna boka biljetter..Vet någon hur lång tid det tar innan man får inloggskoder/Bekräftelse ?
Om det finns någon som är medlem som kan berätta hur det gick till..

/A&D
Barcelona el Flaco
2008-11-01 22:32
Var det bara jag som tyckte det kändes konstigt att se Puyol skära in från vänsterkanten och komma till skott á la Ronaldinho? Hehe.
Barcelona Vampíro
2008-11-01 22:32
Äh Joaquín får en billig straff och Valencia är tillbaka i matchen. Racing var ju så bra på att försvara sig på Camp Nou nu gäller det att kriga till sig en poäng.
Barcelona barcadinho
2008-11-01 22:31
Härligt vinst. Jag trodde inte att vi skulle vinna med 4-1, inte i mina drömmar heller.
Laget känns väldigt starkt och jäkla, det är bara att njuta från match efter match.

Jag gillar otroligt mycket att vi inte tappar huvud som förra säsongen. När Malaga gjorde 1-1 var det ingen panik. Man kör sitt spel och letar på sig själv och på sina lagkamrater.
Samma situation förra säsongen och då är det darrigt och panik.
Jag tror att vi är förbredda att möta de stora lagen, om vi inte tappar formen.

Messi är så härlig. Han gör sina vackra finter också mitt i leran och vattenpölar.
Och Xavi enorm.

Och vi kan också beröma Pep - Titta, han har Iniesta på plan och han ser att han inte passar riktigt till den här matchbilden. Massa med långa bollar och knappt passningsspel i mittfältet. Då behöver man inte Iniesta och han byter honom mot Henry för att lättare vinna bollar som kommer upp. Och Henry fixar en assist till Xavi. Perfekt.

Sen när det är 10 min kvar, så låter han vår nya stora stjärna och vila sina ben och sätter in Victor Sanchez för att täta nere, när matchen är i princip avgjord.

Och Sanchez får komma in och spela sin fjärde match i rad (rätta mig om jag har fel).
En perfekt situation att slänga in vår nya A-lags spelare i matchen.
Bra jobbat Pep och alla i laget.

Jag tykcer väldigt mycket om de svarta-gula bortadräkter. De är mäktiga på något sätt.
Eliaz08
2008-11-01 22:27
1-1 Val - Rec
Hoppas att racing tar hem en pinne =)
Barcelona FCB-messi
2008-11-01 22:26
1-1 nu
Eliaz08
2008-11-01 22:26
STRAFF för Valencia...
Barcelona Messi#10
2008-11-01 22:25
A.Gaudi//

Håller med dig. Vill också se dem 3 starta och så gör Pedro ett inhopp.

vill också att guddy får spela nu när han kommit tillbaks från sin skada och att caceres får starta.

Alves vill jag ska vila. han har spelat riktigt mycket dem senaste matcherna.
Barcelona Vampíro
2008-11-01 22:24
1-0 Racing Tchite. Hoppas dem kan få med sig minst en poäng ikväll.
Barcelona LionelMessi_19
2008-11-01 22:23
kom igen racing
Annons: