/spanien/barcelona/forum/20153.aspx/spanien/barcelona/forum/20153.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2008-11-08 15:26
Någon mer som ser Arsenal-ManU? Fabregas har inte många rätt, flera klasser under Xavi. HAn får höja sig ordentligt, om han ska till barca dvs!
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-11-08 15:23
Fattar inte hur vi kunde gör lika mot Basel, när vi bombar alla lag i ligan. Hoppas på vinst ikväll och Messi gör båda målen jag tippat på och fina driblingar. SIST MEN INTE MINST 2-0 till Arsenal, hoppas det går så dåligt för manchester varje gång, för att jag hatar c ronaldo som är en jävla diva.
Barcelona Ciao-V
2008-11-08 15:22
Ämne: Culéé

Hmm, vi har....
Ja, det är rätt men ni har tappat poäng mot Espanyol på hemmaplan och Almeria på Bortaplan.
Ni var nära att förlora men tog en poäng turligt nog.

Det spelar ingen roll egentligen, men visst har ni varit skakiga mot lag som Barca har slagit!
Real Madrid Sherko
2008-11-08 15:16
Culéé

Hmm, vi har endast förlorat en gång i ligan och det var mot deportivo, dem har ni inte ens mött så ja du har fel där.

Xavi och messi känns viktigare för barca än sneijder och higuain för real, vaart finns som ersättare som sneijder och angående higuain så är han i dagsläget väldigt viktigt för både robben och ruud är långtidsskadade.

Barcelona Mojito
2008-11-08 15:10
Lite höjdpunkter från mötet med Valladolid förra säsongen...

Barcelona Mojito
2008-11-08 14:39
Henry eller Hleb, troligtvis Henry från start och Hleb byter av i 62:a...
Real Madrid madridfans
2008-11-08 14:19
vem tror ni ska spela istället för iniesta?
Barcelona Criff
2008-11-08 13:58
Rambla, du bor i Göteborg va? Har för mig det. Har du koll på någon bar som brukar sända de spanska matcherna?
Jag har bara koll på Jeffreys här ute där jag bor men dem är så uppkörda i Engelsk fotboll att jag inte ens vill gå dit.
Barcelona Culéé
2008-11-08 13:58
sherko

är det inte lite konstigt att ni förlorar mot dom lagen som Barca vinner över en vecka innan?
de sant det du säger, att vi behöver våra genier Xavi och Messi men det är samma sak som ni behöver Higuain och Sneijder, eller har jag fel?
Real Madrid Sherko
2008-11-08 13:50
Rambla

Det är bara vad jag tror men vi får se, antingen får jag äta upp mina ord eller får du äta upp dina.

Jag har sett rätt många av era matcher och visst har ni spelat GRYMT bra, helt klart. Men hur kommer det gå för er om messi skadar sig då?

Ni såg ju mot basel, det var när han och xavi kom in som målet kom, men sedan släppte ni även in 1 bakåt.

Pep är ett geni, inget snack om saken men vi får se om hans brilijans och fingertoppskänsla som du pratar om håller när det väl gäller.
Slutet av november och början december är väl då dem stora matcherna i la liga spelas, både för oss och er.

Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-08 13:44
Ämne: Sherko:

Istället ....
Han har nog inget vettigt svar till det där. Han är orolig eftersom det går bra för oss och tvärtom för hans lag.
Barcelona Rambla
2008-11-08 13:32
Sherko:

Istället för att låtsas vara någon slags Nostradamus kan du väl förklara vad du bygger ditt antagande på att Barcelona kommer att "falla" mot riktigt motstånd? Tycker du att offerviljan, intensiteten i Barças press på motståndarna, variation i anfallspelet, Peps taktiska briljans och fingertoppskänsla mm, påminner om förra säsongens Barça? Då kan du inte ha sett många matcher med Barcelona den här säsongen.

Dessutom, inget lag är lätt motstånd i den här ligan. Speciellt inte på bortaplan, vilket ditt eget lag har erfarenheter av.
Barcelona true_barca_fan
2008-11-08 13:25
är atletico madrid en lätt motstånd läste att
nån madridfan har skrivit lite längre ner att vi har inte mött bra motstånd än..

jag kan bara säga att den här personen är bara svartsjuk för att vi har spelat så bra hittils..

Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-08 13:20
Fan va jag blir sur på såna kommentarer.. Verkligen inget vettigt att säga Inget
Real Madrid Sherko
2008-11-08 13:19
Aja vi lägger ner diskussionen, det leder ingen vart ändå.

2008-11-08 13:18
Ämne: Humphrey Bogart

V....Jag tycker att det håller på att spåra ur nu, har du inget vettigt att säga och om du vill fortsätta snacka om Barcelonas ''fall'' i framtiden så tycker jag att du borde lämna så fort som möjligt innan det blir kaos här.
2008-11-08 13:17
Ämne: Humphrey Bogart

V....
Haha, visst vi får väll räkna det som ett ''fall'' som du säger.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-08 13:16
Sherko

sluta med dina desperata kommentarer, skit i cl en liten stund och kolla in ligan istället. Vad fan har du att säga till om där. Madrids spel suger och ni har lyckats vinna ett par matcher med enbart tur kan man säga, men turen har vänt min vän och snart kommer ni att bli piskade av alla stora lag, och Barcelona kommer att ligga i spetsen... Hoppas ni har ispåsar hemma, för eran rumpa kommer att vara ööömmmmmaaa
Real Madrid Sherko
2008-11-08 13:15
Humphrey Bogart

Vi får se hur det går för er i dem kommande svåra matcherna, mot valencia, villareal, real och sevilla.

Går det bra får jag väl äta upp mina ord men jag tror på "fall" för eran del, men vi får se.
2008-11-08 13:12
Ämne: ElDuroDeFCB

I cl ....Suger man mot bra motstånd så tycker jag att man inte har något att göra i Champions League. Där dem allra bästa lagen spelar. Tror du verkligen det bara var ni som spelade uselt mot Juve i båda matcherna? Juve spelade också bra och kom ihåg att det är motståndarna som spelar stor roll.
Barcelona MESsi ThE bEsT
Hoppas vi får Fabrags för om vi får han kommer vi ha den bästa mitfältet i världen eller det har vi kanske redan nu.
Ämne: Rambla

Du måste v....
Vad är det du snackar om? Är du medveten om vad som kommer ut ur din mun? Har du någon spåkula där du sitter nu och ser hur det kommer att gå för Barcelona i framtiden? Haha.
Real Madrid Sherko
2008-11-08 13:10
ElDuroDeFCB

I cl suger vi mot bra motstånd, så är det helt klart. Verkar vara en förbannelse över oss :P

Vänta så ska du få se att vi leder ligan vid årsskiftet.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-08 13:08
Sherrko

Han syftar mer på skitsnacker som kommer från eran mun...Om vi skulle falla sönder mot rktigt motstånd, vad fan kommer ni då att göra? Ni skulle sluta existera
Real Madrid Sherko
2008-11-08 13:04
Rambla

Du måste vara bakfull eller något, jag säger att ni kommer falla mot riktigt motstånd och du säger att jag måste ha missat att madrid mött exakt samma motstånd i ligan så här långt?

Vad har det med saken att göra? Att vi inte heller har mött riktigt motstånd heller eller?
Tänk innan du skriver.
Spanien Söderström
2008-11-08 12:57
Ämne: Ämne: Jo men ....
Haha, fast de har ju till skillnad från Barcelona mött "riktigt" motstånd i Champions League. Och förlorat.
Barcelona Rambla
2008-11-08 12:50
Ämne: Jo men jag syfta på ....
Ja men det är ju en helt annan femma att du missat matcher.

Madridfans är lite roliga ibland:
"Barcelona har inte mött något "riktigt" motstånd än och när dem väl gör det kommer dem falla som förra året. Vänta bara så ska ni få se."

Tydligen så måste personen ha missat att Madrid har mött exakt samma motstånd i ligan så här långt. :D
Barcelona Saman.
2008-11-08 12:47
Jo men jag syfta på tiden jag har sätt honom spela och jag har missat i princip alla de matcherna förutom andra halvleken i Malaga matchen och möjligtvis Athletic matchen. Sa aldrig att han har fått lite speltid...
Barcelona Rambla
2008-11-08 12:44
Ämne: Genom att se han spe....
Förutom matchen i veckan då han vilade har han startat de senaste matcherna och spelat 90 min i flera.

Malaga - 90 min
Benidorm - 90 min
Almería - 60 min
Basel (borta) - 67 min
Athletic - 90 min

Är inte det hyfsat med speltid?
Barcelona Ghazza
2008-11-08 12:41
Jag önskar inte skador på några spelare. Inte ens Real Madrids. Drömscenariot vore då både vi och Madrid kommer med fullt manskap till Clásico. Men när hände senast det egentligen?
Annons: