/spanien/barcelona/forum/20151.aspx/spanien/barcelona/forum/20151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lionel_
2/1/2009 22:38
Ämne: Lionel_//

Tycker ....
Vad jag hört har han en dålig inställning till träning, något Bojan inte har. Och visst nämna Adriano är kanske en liten streach men visst är det ingen fördel att vara lat.

Tror att det är alldeles för tidigt att veta vem som kommer bli bäst.
Barcelona Kim
2/1/2009 22:37
Krånglas till?
adil,
2/1/2009 22:36
Rivaldo_gudarnas gud

Tycker det är fel att säga som du gör. Man kan aldrig tro att Patos karriär kommer bli bättre än Bojans, det är ju omöjigt att veta ännu.
Barcelona Okkapokka.
2/1/2009 22:34
Kim

Behövs det verkligen krånglas till så mycket? ;)

Sen byter jag aldrig i hela mitt liv Bojan mot Pato. Även om jag också är svag för den sistnämnde.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2/1/2009 22:33
Lionel_//

Tycker då inte Pato visat någon tendenst till att bli fet. Och är för ung för att festa. Vet ej va det är för divafasoner du pratar om. Men tror inte det är så stor chans att han i milan tillåts kasta bort sin karriär. Speciellt inte med förebilder som maldini och kaka att se upp till. Sen skule jag klart aldrig byta honom mot Bojan då bojan är egen produkt. Men bättre är han. Och bättre tror jag att hanns karriär kommer summeras över Bojans när det är dags för det.
Barcelona George Looney
2/1/2009 22:32
Ämne: Rätta mig om jag har....
Vet ej, men om killen inte riktigt håller måttet så spelar det ingen roll om pappa är president eller vaktmästare.
Barcelona Islam_Bosna
2/1/2009 22:31
Kim:

Bryr du dig mer om Lyon som för tillfället spelar bedrövligt, oavgjort mot ett bottenlag i Frankrike på hemmaplan och lär tappa serieledningen?

Fast tyvärr är fortfarande Juninho grymt bra på frisparkar ser det som enda hotet mot Barca.
Barcelona George Looney
2/1/2009 22:29
Ämne: Ämne: Rätta m....
Tack!
Jordi fick också lira matcher när pappa cruyff bestämde.
Ok att det inte är samma sak att vara vaktmästare som coach, men ändå. Pojken grät ju inte under en match för att han var bra.
Barcelona BlueRed.
2/1/2009 22:28
Rätta mig om jag har fel då, var det inte Bojans pappa som tipsade ledningen om Touré? Och även ett par andra spelare?
adil,
2/1/2009 22:28
Cape

Det är det som gör Pato så grym tycker jag, att han lyckas leverera i ett tamt orörligt Milan. Riktiga klassmål gör han också.

Men som sagt, vänta 1-2 år och jag kan inte se varför Bojan inte kommer vara lika bra eller bättre.
Barcelona Kim
2/1/2009 22:26
Ämne: Rätta mig om jag har....
Eftersom du har rätt så låter jag bli att rätta dig.
Barcelona George Looney
2/1/2009 22:25
Rätta mig om jag har fel, men jobbar inte Bojans pappa i klubben?
Barcelona Lionel_
2/1/2009 22:24
Ämne: Ämne: Inte en....
Att Bojan är egen produkt är det som gör att det väger över till hans fördel tycker jag.
Barcelona George Looney
2/1/2009 22:22
Ämne: Inte en dag i veckan....
Bojan påminner förmycket om Jordi när han spelade, aldrig konsekvent.
Jag skulle lätt byta ut han mot Pato.
Barcelona Rambla
Jag hoppas att Sevilla vänder, inget ont om Sporting, men så att Sevilla kan sätta press på Madrid.
Barcelona Kim
Jag orkar inte bry mig om Sevilla för tillfället. Det är en mycket mer spännande match mellan Montreal Canadiens & Boston Bruins på NASN.
Barcelona Alex_Malmö
2/1/2009 22:21
islam_bosna

jag tror sevilla vänder
Barcelona Rambla
Cape:

Håller med. Pato är inköpt för dyra pengar, även om han säkert är värd summan, medans Bojan är en produkt från den egna canteran och har ett stort culéhjärta. Jag tar också hellre Bojan oavsett vem som har störst potential eller blir bäst.
Barcelona Lionel_
Ämne: Lionel_

Samma sa....
Precis, där såg man Bojans potential. Och han lär knappast blivit sämre till i år, har bara inte fått chansen att visa det på samma sätt.

Rivaldo_gudarnas gud//

Jag tänkte i första hand Bojan i Barca, passar ypperligt i Henry-position. Och visst i dagsläget känns det som Pato har större potential (spurten mot Mexes!!!) men kom ihåg att Bojan är tt år yngre och Pato likt många andra brassar börjat visa lite divalater. Kan bli en Adriano.
adil,
2/1/2009 22:20
Barcaholic

Nej, du har fel. Bojan har allt som Pato har, förutom fysiken, och det är fysiken som gör skillnaden mellan Pato och Bojan. Pato e värsta muskelberget. Vänta tills Bojan växt klart.
Barcelona Islam_Bosna
2/1/2009 22:19
Varför ägnar ni så mkt tid åt vad Real Madrid supportrarna säger?

Kolla istället på TV4 Sport nu och så kan vi dra slutsatsen att Sevilla även officiellt är borträknade från guldstriden och kvar är då bara Real Madrid.

2/1/2009 22:18
Barcaholic// precis
Barcelona Kim
Ämne: F7 Sergio Ramos~

....
Jag vet inte vad det är, men jag får en stark känsla av att han inte kommer tillbaka till det här forumet mer. ;)
Barcelona Cape
Inte en dag i veckan hade jag bytt ut Bojan mot Pato. Bojan = egen produkt och dessutom en av världens största talanger.

Pato har levererat i ett tamt Milan de senaste matcherna. Pato är bättre än Bojan just nu, mycket tack vare mer speltid och att han är 1 år äldre.

Men i alla fall; Bojan före Pato Måndag-Söndag.
Barcelona Smogen
2/1/2009 22:17
Om jag förstått saker och ting rätt kommer Pique och Marquez att vara avstänga mot Sporting nästa vecka, medan Alves kommer vara borta mot Mallorca i cupen? I så fall kommer det nog ordna sig ganska bra i backlinjen.

För det första tror jag man kommer överklaga Alves gula kort vilket borde göra att han inte blir avstängd överhuvudtaget, om han ändå skulle bli det är ju ändå mitten fortfarande säkrad med Marquez och Pique i mitten, bara lite oroligt med Sanchez till höger.

När sen Marquez och Pique är avstängda mot Sporting gissar jag på att Puyol faktiskt kommer vara återhämtad, han kommer bli frisk av ren viljestyrka. Då blir det en backlinje med Caceres-Puyol vilket inte alls är särskilt illa. Borde klara sig utan problem mot Sporting på Camp Nou i alla fall.

2/1/2009 22:17
Lionel_//

Bojan har en stor potencial. Men det är nog fel att säga att han skulle vart lika framgångsrik i milan som Pato. Då Pato har helt andra kvaliteer. En enorm snabbhet och driv med bollen som bojan inte kommer i närheten av. Är grym på huvudet och har ett fruktansvärst skott med båda fötterna. Bojan är la mer tecknisk. Och mer inteligent och mogen som spelare. Men pato har mer potecial än bojan. Även om vår lille serb kommer bli en grymt duktig spelare även han. Så tror jag Pato kan bli bäst
Barcelona Lionel_
2/1/2009 22:16
Ämne: Ronaldo kunde blivit....
Håller med, han hade allt (tills han upptäckte maten). Snabbhet, teknik, styrka, avslut. Den optimale forwarden.

Ronaldinho (05/06) - Ronaldo (96/97) - Messi (08/09)

Skulle vara heltoslagbart!
Barcelona Aeinzini
Vilka spelare tror ni kommer att lämna barcelona efter denna säsong och vilka tror ni kommer att anlända? Om vi diskuterar realistiska såna?
Barcelona Rambla
F7 Sergio Ramos~

Ja, för vi tvingar ju verkligen dig att kommentera varenda inlägg här som inte faller dig i smaken? Gör som dina kamrater istället, kryp in till ert låsta forum med svansen mellan benen och fortsätt era givande diskussioner om Barcelona som inte alls genomsyras av bitterhet och avundsjuka.
Barcelona Barcaholic
2/1/2009 22:15
adil,

Pato är ungefär bättre än Bojan på allt, snabbare, starkare i kroppen, bättre skott och bättre teknik. Okej Bojan är ju ett år yngre men Pato känns som att han är sån spelare som kan väljas till världens bästa spelare i framtiden. Och Bojan känns mer som att han kan bli top 5 bästa anfallaren tyvärr.
Annons: