/spanien/barcelona/forum/20147.aspx/spanien/barcelona/forum/20147.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-06 13:07
jonny p

Fan va jag är avis på dig. Jag och 2 polare till tänkte åka till Barca för att se el classico, men jag åker hem till Brasil istället under en månad och kommer att missa el classico för att jag sitter på flyget då...Helt sjukt timming...

Det jag vill komma fram till är Barcelona vs Espanol....Jag har tänkt länge på det och jag vill åka ner då...Jag vill kolla om det finns intresse från din sida och alla andra här inne på forumet...

Vilka kan tänka sig att se Barcelona vs Espanol live på Camp Nou nästa år? Jag vill och jag vill åka med riktiga Barca fans som ni här inne.......
Real Madrid Costra_86
2008-11-06 13:05
Ni vinner lätt 4-1 eller 3-0 i den formen ni är så jag har svårt att tro att okkapokka har rätt.
Jag är en Madridista men jag kan erkänna när det är rätt eller fel. Hade jag varit som er så hade jag inte oroat mig dom närmsta 5-6 matcherna.
Barcelona Mojito
2008-11-06 13:03
Riiio
Jag har som mål att se Barca en gång på våren och en på hösten. 22 mars verkar vara ett passande datum, inga CL-matcher för nära vilket gör att ingen stjärna behöver vilas :-)
Kommer väl inte boka än på ett tag, löser allt på egen hand allt eftersom.
Har du/ni bokat nåt ännu?
Vart reser ni ifrån?

Visca Barca!
----Messi----
2008-11-06 12:48
De är många här inne som inte kan mycket om fotboll, Juve jagar inte toure och keita för att de ska ersätta Sissoko. Utan de behöver en tvåväggsspelare bredvid Sissoko.
Barcelona jonny p
2008-11-06 11:05
Ämne: Tjenare boys, äntlig....Jag har med Bokat el classico för andra året i rad, men i år ska jag få se en vinst!!
När jag va där dagen innan julafton var det nog också 10-15 grader jag har för mig att det regnade en hel del på lördagen men en riktigt go dag på söndagen. Jag hade väl typ tjock tröja och man kunde lätt ta en cafe con leche utomhus.
Vilka har du bokat genom?
Eliaz08
2008-11-06 11:00
Ämne: Ämne: Ämne....
Riiio!!

Han hade bra beskrivning om vädret iallafall, som Tune på TV4 vädret :D
hahaha
Barcelona Riiio!!
2008-11-06 10:54
Ämne: Ämne: Meteoro....hehe killen hajjar ju sig på väder. ska åka o kolla på barca - malaga 22mars. Någon mer som ska dit då???? Hoppas ju på fint väder, det va därför jag undrade om någon varit i barcelona i mars månad =)
Eliaz08
2008-11-06 10:32
Ämne: Meteorologen kim, ve....
meteorologen Kim...hahahaha...du är fan rolig =)
Eliaz08
2008-11-06 10:30
Del Piero är så skön, sänkte Real på hemmaplan. Iker gjorde bort sig totalt igår på frisparkmålet =)
Det är darrigt i Real just nu, kanske dags byta tränare igen?! hihi
Ramos trvis inte i Real, skulle inte förvåna mig om han lämnade klubben snart.
Synd om Robben att han skadade sig på uppvärmningen. Han är en duktig fotbollspelare.

Barcelona Barcelonito
2008-11-06 10:30
Vi har Busquets, Yaya och Keita som är bättre än Sissoko på den positionen. Varför skulle annars Juve vara intresserade av alla tre? Keita sa själv att han tackade nej till Juve och Real och valde Barca. Yaya har ju pratats om länge nu att Juve är intresserade av. Busquets kontrakt går ut snart och Arsenal, Pool och Juve har visat intresse.

Hade Sissoko varit tillräckligt bra så skulle de inte jaga våra 3 mittfältare.
Barcelona Riiio!!
2008-11-06 10:27
Meteorologen kim, vet du hur vädret är i barcelona i slutet av mars? om du alltså varit där någongång??
Barcelona Kim
2008-11-06 09:09
Ämne: Tjenare boys, äntlig....
Det kan variera ganska mycket. Katalanerna själva går runt i tjocka skinnjackor, turisterna i t-shirt. Temperaturen lär den perioden ligga runt 10-15 grader, med risk för regn. Se därför till att ta med dig någon form av höst- eller vårjacka. Temperaturen kan väl jämföras lite med normalt svenskt septemberväder.
Barcelona haeger
2008-11-06 05:18
Rybbe

Läs om, Läs rätt.
Barcelona Rybbe
2008-11-06 04:10
Bra, för han har verkligen fysiken och speeden inne för barca!
Barcelona haeger
2008-11-06 04:08
Rybbe

Ja.
Barcelona Rybbe
2008-11-06 04:03
På tal om ingenting, bara jag som skulle älska att se Sissoko i barca på balans-possen?
Barcelona Rybbe
2008-11-06 03:59
Tjenare boys, äntligen har jag fått igång min inloggning här. har tagit sitt lilla tag!

Jag och 2 polare varav 1 lika barcafanatisk som mig har nu bokat och betalt resa ner till barcelona 12-15 dec för att se El Classico, någon som vet hur pass varmt/kallt det är då? så man vet lite vilka kläder som bör vara passande osv.

Min dröm ska uppfyllas!!!!

Väl mött!
Barcelona Gud är störst! (FREE YASSIN!)
2008-11-06 01:35
Hey, tippningsmästaren in the house! ;). Jag tror vi vinner rätt så enkelt mot Valladolid trots allt. :D

Respekt skylten kommer vara min i slutet av maj!.... tror jag.
Barcelona Oha789
2008-11-06 01:30
okkapokka

hehe det märker man redan på din tipp att du tror de kommer bli svår match :D

Men jag hoppas du har fel i 1-1 :D
Barcelona_Messi10
2008-11-06 00:16
messsssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Barcelona el Flaco
2008-11-06 00:06
Okkapokka//

Valladolid höjde sig dock faktiskt efter Fabianos utvisning. Sen med en man mer och med publiken i ryggen lyckades de vinna. Det ska inte få lov att hända på Camp Nou. Jag vill se bra spel och ta hem 3 poäng, inga ursäkter kommer att ta godtas.
Barcelona Barcelonito
2008-11-05 23:56
Alla måste förstå att efter 11 vinster i rad behöver en 1-1 match inte innebära kris i ett lag.

De flesta har sagt att de har lärt sig en läxa och jag litar på dom. Med utvilade spelare kommer vi spela som vanligt och ta hem 3 poäng.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-05 23:45
Criff

Håller med, Och nu ska vi inte heller glömma att Valladolid kommer från en kanonmatch och kommer inte ge sig för fem öre. Alla såg väl vändningen mot Sevilla?

Jag har en känsla av att vi kommer få problem med Valladolid.
Barcelona Criff
2008-11-05 23:44
Barcelonito, med tanke på att Fiorentina har 3 poäng och Bayern, Lyon har 8 poäng så är det otroligt om Fiorentina skulle gå vidare.

Däremot antingen Bayern eller Lyon hade varit en grym match att få! Nu får det fan bli dags att visa att Barcelona är tillbaks.
Barcelona Duda
2008-11-05 23:42
Jag skulle ljuga om jag sa att jag brydde mig om dom andra spanska lagen. Vill bara att Barca ska gå så långt som möjligt och vilka vi möter eller vilka andra som går vidare spelar ingen roll. Om jag fick välja en drömfinal i Champions League skulle det vara Barcelona - Chelsea. No problem!
Barcelona jasko’o
Ämne: Atletico leder sin g....
Fiorentina går inte vidare, det är Bayern eller Lyon som gäller.
Barcelona barcadinho
Som sagt, ni kan väl inte vara så säkra att Chelsea, Pool och United slutar etta i sin grupp.
Det är långifrån klart!
Chelsea ligger etta nu men Roma är bakom med endast en poäng.
Liverpool ligger tvåa just nu efter Atletico. United och Villarreal har samma poäng och Porto kan köra om Arsenal, när två matcher är kvar.

Jag är ganska säker att en del av dessa starka lag kommer att hamna tvåa i sin grupp i slutet.

Söderström/
han skadade sig i uppvärmingen
Spanien Söderström
2008-11-05 23:41
Ämne: HAHA Aftonbladet är ....
Haha, ja, det är klart, svensken är alltid bäst. Det var väl Safaris förtjänst att Basel fick oavgjort igår, också?
Barcelona jasko’o
2008-11-05 23:40
Ämne: Tja, Real har inte s....
Skadad.
Spanien Söderström
2008-11-05 23:39
Tja, Real har inte sett så bra ut i ligan och ligger ändå tvåa, men jag tror inte att de lyckas i Champions League i år heller. Hoppas Sergio Ramos kommer igång snart, jag tycker synd om honom. Är det någon som vet vad som hände med Robben, förresten? Han var väl med i startelvan?
Annons: