/spanien/barcelona/forum/20145.aspx/spanien/barcelona/forum/20145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcanist(FREE YASSIN!)
2008-11-18 23:36
Grabbar, Valencia på Camp Nou (bra platser)
eller, Real Madrid på Camp Nou (väldigt dåliga platser)?

Vilken match är mest sevärd, eller är dem nästa lika eftersom att Valencia är i form i år, men inte R.Madrid? Vad tycker ni?
Barcelona Dedeffo
2008-11-18 23:30
Ämne: ElCapitan

Det kan....
Tack för att du är en maräng och inte enögd som dem flesta madridistas. Den där Harinisa kan inte ens stava och hans ålder är 14. Bli inte förvånade över vad han skriver.
Barcelona Sürer
2008-11-18 23:24
håller med dig sherko angående jämförelserna

Pepe-Puyol
Diarra-Toure
Sneijder-Xavi
Iniesta-Robben
Ruud-Etoo

det roliga var ju att real fansen ansåg att robinho var bättre än messi men nu när han spelar i city är messi helt överlägsen, jag anser att robinho aldrig ens varit nära messis kulor överskattad o överbetald

hoppas de la red fortsätter spela en duktig spelare som har framtiden för sig tråkigt om han ska lägga av vid 23 års ålder, han borde vara given i madrid
Barcelona Okkapokka.
2008-11-18 23:23
Sherko

Vi alla lag kommer få de jobbigt under december. Sevilla,Villareal,Valencia,Barcelona,Real Madrid. Alla ska mötas och jag kan fortfarande knappt fatta vilka delikata matcher vi har framför oss :D
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-18 23:23
Sherko, Hemma är det ! Jag ska nämligen på den matchen och viderokameran följer såklart med så lite filmer av en b-filmare kan ni räkna med :))

/M
Real Madrid Sherko
2008-11-18 23:17
Hehe okej, det blir tufft för valencia att möta både barca och real borta.
Barcelona BlueRed.
2008-11-18 23:07
Sherko

Hemma tror jag det är. Sevilla borta är det först, sen Valencia hemma.
Enligt spelschemat i alla fall.
Real Madrid Sherko
2008-11-18 23:05
Jag har för mig att ni spelar mot valencia borta, eller?
2008-11-18 22:56
Grabbar, jag vill bara veta ..
Finns inte så bra platser kvar till El Classico..
Tror nog jag skippar den matchen och åker nästa säsong kanske.
Men tycker ni att jag borde åka på Barcelona-Valencia istället? Där finns det bra platser ? :)
Tacksam för svar :D!
2008-11-18 22:52
Ämne: Barcanist(FREE YASSI....
Tack som fan ;)
Barcelona LaBarca
2008-11-18 22:52
Vem vinner Balon D'Or da? . Tror på Ronaldo för det han gjorde förra säsongen. men de skulle sitta fint med Messi på första plats ,eftersom jag anser honom som Världens Bäste!. vad tycker ni ?
Deportivo PeJu
2008-11-18 22:19
Ämne: För att få lite liv ....Som det ser ut just nu ser jag absolut ingenting som pekar mot en seger för Real Madrid. Fast det hinner ju självklart hända mycket innan det är dags.

Till syvende och sist är jag ändå övertygad om att Barcelona kommer att besegra Madrid på Camp Nou.
Barcelona FCBARCELONA_10
2008-11-18 22:17
Ämne: För att få lite liv ....Jag tror att vi vinner med 2-1 och Etoo gör målen ;)
Deportivo PeJu
2008-11-18 22:16
Ämne: Barcanist(FREE YASSI....
Var ju inte alls farligt. Snabbt snålar man ihop de pengarna.
Real Madrid Sherko
2008-11-18 22:15
För att få lite liv här inne, hur tror ni el classico i camp nou slutar?

Personligen tror jag faktiskt att vi tar hem det, men vem tror inte det som madrid-fan :P

I vilket fall som helst tror jag inte det blir några större siffror.
Burbur
2008-11-18 22:13
Barcanist(FREE YASSIN!)/

Jag skulle rekommendera att du beställer allt var för sig. Alltså flyg, match och boende separat.

Om du nu bor vid närheten av Skavstaflyplats så hittar du flygbiljetter tur och retur under tusenlappen (vart 900 spänn för mig).

Boende finns mycket att välja på. Själv tog jag bed&breakfast för 250 kr/natt. Ska vara där fem nätter. Du kanske ska vara där under helgen bara, vilket blir betydligt billigare.

Till slut matchbiljetten. Den valde jag att köpa genom seatwave.com. Har en polare som köpte sin biljett där för Inter-Juventus matchen denna helg. Vart inga problem alls för honom. Min biljett kosta nästan 2000 kr.

Totalt lite över 4000. Helt okej enligt mig.
Barcelona BlueRed.
2008-11-18 22:10
Messi(as)

Absolut. Inte ofta man åker med folk man inte har träffat men ändå skriver med nästan varje dag, spelar ingen roll vilken match det är för mig faktiskt, bara kul och åka dit med några man har pratat fotboll med innan.

Efter det kommer det säkert bli fler matcher vi åker till, kanske även en El Clasico.
Barcelona haeger
2008-11-18 22:07
Messi(as)

Iniesta är 24år. :)
Real Madrid Sherko
2008-11-18 22:06
Messidinho_10

Det är klart jag gillar, fotboll :) jag älskar fotboll!

Messi(as)

Iniesta är endast(!) 24, han spelar som om han vore 28.
Barcelona Messi(as)
2008-11-18 22:05
BlueRed:

Jag håller med, börjar bli dags nu! Kanske fram till våren när vi ska spela hem ligan =)
Vi borde ta tag i saken och make it happen!

Även om det inte är Barca-Real tycker jag vi kan anordna en resa till en match mot ett annat lag. Jag var nere våren 07 och det var obeskrivligt.

Vill ner igen!
Fifan vad jag saknar Iniesta! Hur gammal är killen 26? Förstår ni vilken lirare han kommer att bli nu framöver om han fortsätter utvecklas på samma sätt?
Barcelona Messidinho_10
2008-11-18 22:04
Sherko

Härligt att höra sånna underbara ord från en Real-fans angående Messi. Det märks att du gillar fotboll!
Real Madrid Sherko
2008-11-18 21:57
ElCapitan

Det kanske inte är dem bästa jämförelserna men dem spelarna är lika viktiga för oss som era är för er.

Jag skulle snarare jämfört så här:

Pepe-Puyol
Diarra-Toure
Sneijder-Xavi
Iniesta-Robben
Ruud-Etoo

Vilka som är bäst mellan dem vill jag inte gå in på, men en sak är säker, det finns ingen realspelare som är i messis klass, finns knappt någon i världen som är det.
Barcelona BlueRed.
2008-11-18 21:56
Vi litar på er som åker ner i December. Ni får höja decibel nivån där.

Jag hoppas ni får det bra där, är säker på att ni kommer ha det mycket trevligt.
Någon gång måste vi åka tillsammans tycker jag.
Deportivo PeJu
2008-11-18 21:52
Borde inte redaktionen skriva en artikel om att Barcelona har gjort sin bästa säsongsinledning någonsin? Tänk vad många som riskerar att missa det annars.
Barcelona Mojito
2008-11-18 21:51
De Goda

Barcapubliken är inte den mest entuiastiska, och någon stor "klack" är det inte tal om på matcherna mot de mindre lagen. Men publiken brukar vakna till liv när laget spelar riktigt bra.
Boixos Nois (ultrafalangen) brukade se till att det var bättre tryck men de är avstängda från hemmamatcherna pga deras idiotbeteende.
Men att stå med halsduken uppsträckt och sjunga (läs nynna) med i hymnen är stort, då är alla, och jag menar verkligen alla, i publiken engagerade.
Avundas de som ska se matcherna i december...

Så ja, lite hörs publiken, absolut
Barcelona haeger
2008-11-18 21:47
De Goda

Jo det är ganska dött, fast iofs så satt jag bredvid ett tiotal personer som hade trumma och sjöng, så helt dött var det ju ändå inte. haha ;-)

Men när det blir mål, då hör man inte ens vad man själv säger. Då är det drag :)
Barcelona De Goda
2008-11-18 21:21
Är det verkligen så himla dött på Camp Nou som folk påstår ni som har varit där? Visst att mycket ljud försvinner när man ser matcher på TV men hur är det på plats? Jag förstår att det inte är lika stort drag som på Sevilla matcherna till exempel men lite måste det väl höras från publiken.
2008-11-18 21:17
Någon som vet vart man kan fixa biljetter till el classico 14 december?
Med flyg tur & retur + hotell? :)
Tacksam för svar! :D
Barcelona De Goda
2008-11-18 21:06
Ämne: tycker vi har en bre....Henry ska ingenstans under jul uppehållet förutom att fira jul kanske utanför Spanien, och vem har påstått att Bojan ska säljas? Det behöver du inte vara orolig över.
Barcelona De Goda
2008-11-18 21:03
Orka bry sig om alla dessa kopierade inlägg från andra forum (och av någon anledning just från de vitas) orka bry sig, Barca Är Barca.
Annons: