/spanien/barcelona/forum/20143.aspx/spanien/barcelona/forum/20143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2008-11-08 11:58
Bra för OSS om nu RvN också är skadad i 10 veckor :)
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-08 11:51
Diljen Otlu Välkommen, känn dig som hemma min vän.
Barcelona LionelMessi_19
2008-11-08 11:23
Diljen Otlu välkommen till Redaktionen.;)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-11-08 11:11
Diljen Otlu Välkommen till Redaktionen ska du vara, härligt med ännu en redaktion.
Vi culés är stolta över er/redaktionen ska ni veta.
Diljen Otlu. välkommen välkommen till världens bästa lags sida.
Du borde vara stolt över också att skriva om ditt käre Barça.

Visca El Barça.
Barcelona Unicef
2008-11-08 10:44
Äntligen ledig en lördag o ska få se en match i fred hemma, slippa stå på jobbet med en massa fyllbollar=) hoppas på ännu en kanon match med massa mål!!!
Barcelona L!VOZ
2008-11-08 10:31
Vi välkomnar våra nya redaktionsmedlem Diljen Otlu, önskar honom lycka till!
Barcelona LionelMessi_19
2008-11-08 10:19
Enligt sportal så kommer Busquets få ett förbättrat kontrakt som sträcker sig till 30 juni 2014.
Barcelona Dizzy
2008-11-08 09:39
Idag hoppas vi på vinst! Tror vi vinner med 2-0. Alves gör båda målen:D

Visca Barca!
Barcelona Rybbe
2008-11-08 05:13
Ämne: Om Laporta vill värv....
Tack för att någon mer än mig lyft fram det, Thiago Neves hade passat PERFEKT i barca och jag satt riktigt njöt när jag såg han lira i OS.

Men som en gammal Rivaldo-älskare är det väl inte speciellt otippat, jag tror Thiago Neves hade kunnat utvecklas till att bli nästan det samma.

Hade heller inte bangat på att se Arshavin, mer kämparglöd och klubbkänsla(även fast han inte ens varit en barcaspelare) får man nog leta efter. Sedan att hans teknik och speed är likt flera Barcaspelare gör inte saken värre, jaja, vi får se.

Godnatt.
Barcelona Rybbe
2008-11-08 05:04
Nu blir det sängen och ladda inför morgonsdagen match. Det har varit tunga dagar sedan Baselmatchen och det ska bli så otroligt skönt att se FINA barca lira imorn och kamma hem mål och 3 poäng!

Väl mött barcabröder.
Barcelona Braxingen
2008-11-08 04:34
Creus: Yes. Jag har väl egentligen inte presenterat mig och ser att jag heller inte ligger uppe under fliken redaktionen.

Det är i alla fall jag som är Diljen Otlu (uttalas Dilshen, som i Arshavin) och innehar alias Braxingen på forumet. PM:a mig gärna kritik kära medlemmar och fråga om någonting är oklart!
Deportivo Creus
2008-11-08 04:00
Diljen Otlu, har vi en ny redaktionsmedlem?
Barcelona 2bbbe
2008-11-08 02:31
j.moutinho i sporting e ju annars en lirare vi skall ha jagat, väldigt lik xavi i sin spelstil.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-08 02:24
Happ;) Då var man 18 då :D

Hur tror ni det går i matchen imorn ?

3 poäng självklart eller?

Tippar 3-0.
Barcelona etoo for capitan
2008-11-08 01:22
Denna säsongen har Valdes varit Spaniens nummer 1, kan inte fatta att han inte ens sitter på bänken i landslaget. Jag tror han kommer få dom som inte trott på honom att ångra sig denna säsong!
Barcelona MQUC
2008-11-08 00:57
Tycker Valdes är en rätt så underskattad målvakt, visst har han gjort sina misstag för och varit ojämn, men det finns flera målvakter i topklubbarna som är likdana, sen gör ju Valdes ofta underbara matcher där han räddar oss med fantomräddningar gång på gång, och sen får man inte förtroendet i en av europas största och rikaste klubbar genom att få vakta buren i flera säsongen irad om man inte håller måttet, så enkelt är det.

buenas notches !
2008-11-08 00:34
Hyder

Problemet ligger nog i ä,ö,å som Okkapokka. skrev. Eller är du utomlands eller något så att texten blir lite konstig, kan hända ibland.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-08 00:00
Hyder

så här såg ditt senaste inlägg ut

"Oj, är den? Ber om ursäkt i sådana fall. Vet inte vad problemet är. Ska undersöka saken. (om ni ser vad jag skriver nu?) "

Nu kanske du ser var felet ligger, De verkar vara något lurt med å,ä,ö?
Barcelona Hyder
2008-11-07 23:49
Humphrey Bogart

Oj, är den? Ber om ursäkt i sådana fall. Vet inte vad problemet är. Ska undersöka saken. (om ni ser vad jag skriver nu?)
Barcelona Hyder
2008-11-07 23:48
Rodriiguees

Vi verkar inte se likadant på Valdés-situationen :)

Jag tycker i alla fall att det är 100% självklart att en spealre som Valdés ska finnas på planen. En målvakt med karisma och hjärta för klubben. Han är inte världens bästa målvakt. Men han räcker på långa vägar för ett storlag som Barça. Han har exempelvis varit med om två ligatitlar och en Champions League-triumf där han var avgörande i finalen. Nej, att köpa en ny målvakt vore inte bara slöseri på pengar, det vore att slösa bort en stor talang och egen produkt samt en viktig byggsten i laget.

Men jag vet att många tycker det motsatta, inget jag kan förstå, men så är det :)
2008-11-07 23:46
Hyder

Är det bara för mig eller alla andra att din text är helt konstig?
2008-11-07 23:45
Rodriiguees

Om Valdes inte har varit dålig iår varför skulle du vilja värva Kameni? Om du syftar på att Valdes har sina dåliga dagar ( vilket alla målvakter har ) så borde du titta in Kameni lite oftare. Han har inte heller så ''bra'' dagar.
Barcelona Rodriiguees
2008-11-07 23:40
´Valdés har en otroligt hög högstanivå som kommer fram alldeles för få gånger och hans lägstanivå är så låg så att den inte finns.
Barcelona Rodriiguees
2008-11-07 23:39
Ämne: Fabregas värvningen ....
Ja det är den säkert. Men jag tycker barca ändå gör fel som har valdés som målvakt..jag menar en klubb utav barcelonas kaliber måste ha en målvakt med högre kvalité.
Barcelona Ghazza
2008-11-07 23:33
Grejen med Cesc är att om han nu skulle komma så skulle pressen vara ofantligt stor. Han skulle inte få misslyckas helt enkelt. Nåja, vi får väl se i januari.
Barcelona Hyder
2008-11-07 23:33
Rodriiguees

Nej, tack.

Valdés är en riktigt bra målvakt när han inte tabbar sig vilket han nu verkar ha växt ifrån. Han är en egen produkt och tredjekapten i laget, finns således ingen chans att Kameni ens kommer värvas som förstamålvakt.

Sedan skulle jag vilja påpeka en sak vad det gäller Valdés och hans tabbar. Alla målvakter gör misstag. Cech gjorde ett par förra säsongen och i EM. Casillias har gjort det och Buffon har gjort det. Dessa målvakter är fortfarande sedda på ett lika positivt sett medan andra väljer att ändra sin syn på Valdés när denne gör misstag. Sedan tycker jag att det är lite orättvist att man ska gå så hårt på just målvakter. Utespelare gör grova misstag hela tiden; självmål, röda kort, missade rena lägen osv. Visst får dem kritik men inte alls i samma utsträckning som ex. Valdés.
Barcelona Saman.
2008-11-07 23:29
Fabregas värvningen är nog 100 gånger mer sannolik än Kameni...
Barcelona Rodriiguees
2008-11-07 23:28
Släpp fabregas frågan ett tag nu grabbar.. vad skulle ni säga om Kameni i vårt mål istället för Valdés?
Inte för att han gjort det dåligt iår men i alla fall...
Spanien Söderström
2008-11-07 23:22
Men Fabregas är ju inte direkt någon som ska "vara en bit i rotationen". Man behöver inte gardera sig in absurdum, hur troligt är det egentligen att både Xavi och Iniesta samtidigt blir skadade en längre tid?
el capitano
2008-11-07 22:31
barcadinho

Bra inlägg, läste den med ett leende på läpparna. Va heter din sida om man får fråga? Är du journalist? :)
Annons: