/spanien/barcelona/forum/20129.aspx/spanien/barcelona/forum/20129.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona samuel-eto
2009-01-25 18:57
Jr. Honken*

jag håller faktisk med palla me jämförelser helatiden jä*ligt tråkigt här inne nu, palla met
Barcelona Mojito
2009-01-25 18:55
Återigen kommer Real att tjäna på att möta de lagen vi precis mött i omgången efter. Idag är Depors målvakt avstängd sedan han rev ner Puyol i förra matchen. In kommer i stället Munua som inte stått en match på över ett år...

Sen kan man ju diskutera andra faktorer, men just avstängningar gynnar Real.
Barcelona Jr. Honken
2009-01-25 18:54
Gud är störst!

Håller med dig till 110 procent!
Det är inte så kul att skriva eller läsa här inne på forumet längre :S Det är som sagt inte bara marängernas fel men jag tycker också att ni ska sluta med jämförelserna!
Barcelona Gud är störst!
2009-01-25 18:48
FYFAN vad tråkigt det här forumet har varit dem senaste eh typ 2 veckorna. Bara tjafs och inga sköna diskussioner eller annat som man kan komma och läsa elelr skriva efter. Skyller inte allt på er maränger nu men kan ni inte bara sluta med jämförelser o sånt, kom och skriv som förut istället, då var det aldrig såhär. RED gör nåt fan!
Barcelona Jr. Honken
2009-01-25 18:39
Sluta tjata nu! Valdebas, varför inte bara lämna detta forumet? Du kan skriva allt du vill på puertan!
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 18:35
Valdebas; nu försöker du uttala dig om mitt fotbollskunnande efter att ha misstolkat ett inlägg fyllt med sarkasm. Det kan gå riktigt dåligt. Så du kanske ska försöka läsa mitt inlägg du grundar din tro på innan du påstår hur mycket fotboll jag kan. Ska avsluta med en favoritfras du alltid använder när du försöker se ner på någon. "Lilla vän."

Att du sedan hävdar att jag inte kan tillräckligt med fotboll för att jag inte tycker som du är ganska kul.
Barcelona Jr. Honken
2009-01-25 18:34
el Flaco

Jag tycker också att Alves borde komma minst top 5!

Han springer ju och jobbar i 90 minuter och när matchen är över ser det ut som om han skulle kunna fortsätta i 90 minuter till! Hans insatser behövs verkligen i Barca! Även om det naturligtvis inte bara hänger på om han är med eller inte!

Visca el Barca!
Barcelona el Flaco
2009-01-25 18:27
Det har varit mycket snack om att Messi kommer/borde vinna Guldbollen detta året, men det är nästan ingen som nämner Daniel Alves. Mål, inlägg, löpningar och inte minst assist, han har varit outstanding hittills. Fortsätter han så här tycker jag han åtminstone borde komma bland de top 3 eller top 5 bästa i världen.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 18:22
Delarocha RIP Puerta

Som svar på din fråga;
Namn: Delarocha RIP Puerta Barcelona » Svara inlägg
Sänt: 2009-01-25 18:00
Vem bryr sig om real madrid?:P

Nej, det jag menar är just att du inte är kapabel till att ta diskussion då det är Real Madrid-spelare som jämförs med era spelare och då istället talar om för madridismos som argumenterar till försvar för sina spelare hur patetiska dem är, då du i själva fallet inte vet tillräckligt för att medverka i diskussionen beroende på att du inte bryr dig om att se Real Madrid.

Det är inte jag som vrider och vänder på det, det är snarare du som försöker slingra dig ur.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 18:16
Valdebas. När anklagade jag barca-fans för att vara patetiska och pinsamma för att titta på era matcher? Du vrider ju och vänder på saker folk säger så det finns inte ens något syfte att skriva till dig då svaret man för är ett svar på något man inte ens skriver till dig i första hand. Ska börja köra samma stil. Så som svar på din fråga. Så ja; Messi är riktigt bra tack som frågar.
Barcelona 2bbbe
2009-01-25 18:16
Det fantastiska med messis målfacit är ju att Eto tar ju de flesta straffarna?? Ronaldio tog ju alla på egen hand!!!
Barcelona Windass
2009-01-25 18:15
Haha japp ;)

Valencia saknar även Joaquin så offensiven är klart försämrad
Barcelona Mojito
2009-01-25 18:12
Windass

Okej, då förstår jag att de har problem framåt...

Snyggt nick förresten, är det efter den engelske spelaren Dean Windass?
Barcelona Windass
2009-01-25 18:10
Mojito: Kan bli knepigt då Villa är skadad.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 18:10
Delarocha RIP Puerta

Uppenbarligen inte du då du inte kan uttala dig i de jämförelser lagens spelare emellan som figurerat härinne på senaste, och därför istället anklaga de folk som faktiskt ser på fler lag spela än sitt eget för patetiska och pinsamma.. ;)

Väl mött.
Barcelona Mojito
2009-01-25 18:09
Vad håller Valencia på med idag?
0-3 mot Mallorca i paus.

Dags för Villa och CO att vakna
Barcelona J.Gamper
2009-01-25 18:07
Förstår inte riktigt.. får de verkligen fler tittare med handboll istället för fotbollen?
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 18:04
Hetfield

Jag håller med, i synnerhet när det inte är Sverige som spelar och dessutom är gruppspel.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 18:00
Vem bryr sig om real madrid?:P
Barcelona Hetfield
2009-01-25 17:57
Seriöst, det här är inte precis första gången de gör det här!

Vem fan bryr sig om hockey eller handboll?
Barcelona Mojito
2009-01-25 17:50
Real får faktiskt fram en hel del egna talanger, men de blommar inte ut förrän de säljs vidare till mindre etablerade klubbar. Anledningen till detta är främst att de oftast väljer att köpa in spelare vilket hämmar utvecklingen och chanserna för de yngre talangerna. Under galacticos-eran var det inte alltför ovanligt att de egna spelarna var de som fick bära hundhuvudet om de torskade, mycket pga att de flesta var försvarsspelare och att stjärnorna var "fria" från kritik. Minns Rubén, Raul Bravo och Mejia.

Men om man jämför La Masia med Reals cantera så är det fördel Barca, i alla fall om man bedömer kvalitet och på vilken nivå de före detta talangerna spelar nu.
Barcelona J.Gamper
2009-01-25 17:49
TV4sport får nog sluta ge folk förhoppningar genom att visa reklam om fem direktsända la liga matcher under helgen för de har verkligen inte hållit sitt ord den här säsongen.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 17:45
Delarocha RIP Puerta

Inte så bra att jag inte diskuterar härinne samtidigt.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 17:43
Hetfield

Har för mig att första halvlek inte visas på bekostnad av handbollen ikväll, precis som förra veckan..
Delarocha RIP Puerta
Valdebas; jaså. Bra "disk" där borta eller?
jacooob
Hetfield

tror dom sänder den på tv4sport 20.55
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 17:42
Pep.G

Inte? (länktips)

Delarocha RIP Puerta

Jag diskuterar på bägge forumen parallellt. :-)
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 17:40
Pep.G; de kan ju få fram talanger men de är inte i närheten av så bra att ge talangerna chansen i sitt eget lag. Real har ju flest produkter som spelar a-lagsfotboll i Spanien. Dock i väldigt mycket andra lag. Så visst kan de fostra spelare men de är dåliga på att ge dem chansen. Eller så får de inte fram de här supertalangerna som barca lyckats med.
Barcelona Hetfield
2009-01-25 17:40
Sen när blev Raul en dussinspelare :S? Det är klart att han är en legend, en ikon, den mannen är otroligt ödmjuk och "down to earth", so enough of that!

Kommer de att visa Real-Depor ikväll?
Barcelona Pep.G
2009-01-25 17:38
Valdebebas

Men det är sant, ni kan inte få fram talanger så som vi gör. Har jag rätt !?

Delarocha RIP Puerta

Man kan alltid hoppas =)
Annons: