/spanien/barcelona/forum/20124.aspx/spanien/barcelona/forum/20124.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nian!
2008-11-09 15:46
MESsi ThE bEsT//

Rätt osynlig som han oftast är mot topplag.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-11-09 15:39
Hur var c ronaldo igår i matchen mot Arsenal. Hoppas han spelat dåligt.
Barcelona El rey Lionel :)
2008-11-09 15:38
Jag kikade lite statistik nyss och såg att vi har gjort så mycket som 34 mål på 10 matcher! Och lejonet har gjort mer än 1/3 av dom! Och vi har endast släppt in 8, hälften så många som Marängerna och även minst i ligan! Det känns för jävla bra det här asså!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-09 15:36
Ämne: Jag håller med el Fl....
Ska du skryta om Juve spelare eller Real spelare så är detta inte det rätta forumet att göra det.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-11-09 15:03
Det är helt okej att hylla sina spelare, förstår inte varför man ska gå till varandras forum och rätta den personen som tex säger "higuain är den bästa spelare i la liga"

Nu var detta ett ex, varför ska man då ta upp det i barca forum?

Det ska snackas barca i detta forum säger många men då ska man inte bjuda in andra fans genom att klanka ner på deras spelare eller hur?

Eto bombar in mål Higuain likaså, bara att sitta bak och njuta av målfyrverkeriet fan.

För mycket tjabbel nu förtiden, njut och klaga mindre.

Kärlek till denna säsong då la liga bjuder på målorgie.

=)
Real////Madrid
2008-11-09 14:54
Jag håller med el Flaco fast säger bara :

Alessandro " Kungen " Del Piero !

Alé
Barcelona Nian!
2008-11-09 14:51
ELmariachi //

Detta är ett Barca forum, märkt det?

Barcelona el Flaco
2008-11-09 14:48
Diskussionen om Eto'o och Higuain är riktigt plaid out. Det är bara att gratulera dessa två herrar för ha lyckats göra något som få spelare gjort de senaste 10 åren.
Real Madrid ELmariachi
2008-11-09 14:48
... och där kom spärren. /Red
Barcelona Ghazza
2008-11-09 14:44
Nej nu får ni ta ert snack till ert eget forum. Det räcker nu.
Barcelona Johan Cruyff
2008-11-09 14:41
Allså grabbar gå o diskutera Real och Higuain på Reals forum! Pallar inte mer av erat tjafs i ett forum där vi diskuterar FC Barcelona....

Joder.........
Real Madrid ELmariachi
2008-11-09 14:37
Det räcker nu!
/red
Barcelona Braxingen
2008-11-09 14:28
BlueRed

Tack! Jag nickar som Braxingen här på forumet.
Barcelona Rambo~
2008-11-09 14:23
Ämne: Ämne: Emadinh....
Du har rätt Higuain har potential att bli bra, men inte lika bra som Eto'o aldrig, du säger att Higuain
lyfter hela real när ni behövde det mot ett lag som Malaga? När eto var i Higuains ålder lyfte han ett lag som Mallorca mot ett topplag som real genom ett hattrick!
Barcelona kev
2008-11-09 14:19
aw! JAG har hittat en länk till målen... enjoy
Real Madrid Emadinho
2008-11-09 14:16
Ämne: Emadinho: Kan inte t....
Nu var det ju Robert (en Barca & Malaga supporter) som skrev det. Rätt eller fel låter jag vara osagt.

Jag poängterade flerga gånger att jag inte tar någonting ifrån Etoo, han gjorde en fantastiskt match. Jag nämnde enbart några aspekter som gjorde Etoos bedrift enklare än Higuains bedrift. Det är självklart inte enkelt att göra fyra mål i toppfobollen hur bra form man än har, men det är aningen enklare att göra det när laget presterar i helhet och man har konstant press på motståndarna än när laget hackar och frustrationen lätt kan krypa in i ens huvud.

Återigen ingen jämförelse utan en analys som möjligör det ena och det andra.
Real Madrid Madridista // Sneijder
2008-11-09 14:16
Bra spelat igår. Det är lätt att se att Barca är i bättre form nu. Kan inte säga något annat än "Grattis" nu. Men snacka inte för mycket nu, snart är det El clasico;)

Hoppas att Real kan förstärka sitt försvar och att båda två kan bjuda på underhållande fotboll!

BTW Det där med Higuain. Det är överdrivet att säga att han är ligans bästa spelare. Han är ju trots allt 21 år. Vem vet, kanske om 3-4 år?
Barcelona kev
2008-11-09 14:15
skönt med vinst igår:). missade f*n matche. någon länk till målen?
Real Madrid ELmariachi
2008-11-09 14:14
Etoo 118 matcher 91 mål 0.78 mål/match.. higuain 51 matcher 18 mål 0.35 mål/match.. Ber om ursäkt för Emadinho han vet inte vad han snackar om.. helt rätt att gemföra någon i samma klass men etoo som för tillfället är hetast i europa går bara att gemföra med någon som david villa..
Barcelona J.Gamper
2008-11-09 14:11
Hehe ligan är inte över än.. vi får se nu när alla topplagen möter varandra hur det går där. Herregud bara 10 matcher har spelats... jag själv skulle vilja se flera lag slå om ligatiteln.
Real Madrid Emadinho
2008-11-09 14:09
Ämne: Emadinho:
Du kan in....
Som sagt, ingen jämförelse kvalitets mässigt, utan jag jämförde deras insatser. Jag tror absolut inte under några omständigheter att Bojan hade kunnat på egen hand lyfta ett icke fungerande Barcelona på egen hand. Etoo? möjligen, men inte Bojan.

Det är poängen med det hela, att en ung spealre lyfter ett ickefungerande lag på egen hand med tio spealre. Han visar prov på karaktär. Nog om det för det är en subjektiv åsikt och behlver inte vara regel.
Barcelona Johan Cruyff
2008-11-09 14:07
Emadinho: Kan inte tala för andra men när det gäller mina åsikter om Rodrigo handlar det om hans bevakning av spanien under EM och hans Spanien-blogg med Robert(läser inte den längre).

Jag har förståelse för att matchrapporter och annat ska vara subjketiva i den bemärkelse att fans skriver för fans, därav svenska-fans. Men att hyckla under namnet "Spanien-krönikor" och Spanien-blogg bör man poängtera att den är skriven av två Madridfans, så folk vet det och utgår ifrån det när man läser den, precis som jag skippar att läsa Reals matchrapporter för att jag vet att det oftast är överdrivna åt Real-håll. Men man vet iaf det i förväg. Om någon går in på Sv-fans för första gången och läser att "Higuain är bäst i ligan" då tror jag personen tycker det fattas en skruv någonstans med tanke på det som sker på planen.

Sedan hur kan man dra slutsatsen att Eto'os lagkamrater är i form som något argument mot honom? Det är väl varkens Higuains fel att Reals spelare är ur-fom, eller Eto'os "fel" att hans lagkamrater är i form?
Barcelona nemo
2008-11-09 14:06
Jag missade matchen igår då jag inte var hemma. Någon som har länk till målen, eller matchen?

Hur många assist gjorde Messi?
Real Madrid ELmariachi
2008-11-09 14:05
Grattis till ligatiteln, ni är klasser bättre iår! som Mr.Bernt påstår i media att det för närvarande inte är snack om nya värvningar i vinter så grattar jag till ligatiteln.. och jag hoppas CL bucklan kommer hem till spanien i år.. om inte Real så hoppas jag på er och tror faktiskt att ni tar den. :/
Real Madrid ELmariachi
2008-11-09 14:05
Grattis till ligatiteln, ni är klasser bättre iår! som Mr.Bernt påstår i media att det för närvarande inte är snack om nya värvningar i vinter så grattar jag till ligatiteln.. och jag hoppas CL bucklan kommer hem till spanien i år.. om inte Real så hoppas jag på er och tror faktiskt att ni tar den. :/
Real Madrid Emadinho
2008-11-09 14:04
Ämne: Måste vara jobbigt s....
Ingen har sagt att Higuain är världens bästa spelare, för det är han inte. Han är riktigt bra och har potential att bli världens bästa men han är absolut inte där. Jag tycker inte heller han är ligans bästa spelare, men jag vill samtidigt poängtera att jag tycker han är bland ligans 5 formstarkaste spelare.
Barcelona Ciao-V
2008-11-09 14:03
Emadinho:
Du kan inte jämföra Higuain och Eto'o.
Jamför Higuain med Bojan.
Om vi kör resonamanget som du gör, skulle vi kunna säga också att Bojan hade säkert kunnat göra samma bedrift om han fick möjlighet att slå två straffar, :).
Real Madrid Emadinho
2008-11-09 14:01
ElDuroDeFCB

Om man tackalar eller tar bollen med handen på straffområdes linjen så är det straff. För linjen räknas som en del av straffområdet.
Det var mer Malaga backen som fick hjärnsläpp när han utan anledning tog med handen.

Malagas straff var också klumpigt av Gago, då en spelare springer i hög fart kan minsta lilla kontakt få honom ur balans. Alla som spelar fotboll själva vet nog vad jag pratar om. Just därför också ser det billigt ut varje gång en snabb och explosiv spealre får straff/frispark, då minsta lilla kontakt kan få denne att ramla.

Jag tycker att domaren gjorde en bra match igår, små misstag kan alla göra, men han skötte sig bra i en svårdömd match.
Barcelona Mojito
2008-11-09 14:00
Måste vara jobbigt som Madrid supporter att få se Higuains bedrift skjutas i sank och överträffas av rivalerna bara en timme efter.

Och för att på något sätt ändå hålla kvar drömmen om att det inte hände går någon ut och menar att Gonzalo är världens bästa.
Tillåt mig använda mitt mest ironiska skratt;

hehehehehehehe-hahahahaha
Barcelona Bojano
2008-11-09 13:58
Emadinho

Nu kommer jag säkert få stryck xD men Henry hade _Inte_ klarat göra 4 mål om han hade varit ensam där uppe med Messi ^^
Annons: