/spanien/barcelona/forum/2012.aspx/spanien/barcelona/forum/2012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona gozo1
2015-08-29 19:49
Fan trodde att Barca matchen redan hade börjat men den börjar om 40 min va?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona gozo1
2015-08-29 19:49
Fan trodde att Barca matchen redan hade börjat men den börjar om 40 min va?
Barcelona gozo1
2015-08-29 19:47
Stream till matchen någon?
Barcelona Davids3
2015-08-29 19:45
Härligt!
Hoppas han blommar ut nu. Att det är sportings första byte och han får 30+ min är tecken på att han har hamnat i rätt klubb. Hoppas bara han lever upp till föväntningarna så han fortsätter få tid!
Barcelona Flavía
2015-08-29 19:42
Halilovic gör sin debut nu!
Barcelona jawwa
2015-08-29 19:40
Davids3 Han byts in nu
Barcelona Davids3
2015-08-29 19:40
@vic111:

Finns youtube-klipp som visar hur man gör tror jag!
Barcelona Davids3
2015-08-29 19:38
Tror ni Halilovic får några minuter idag ?
Barcelona Liunil Masse
2015-08-29 19:35
Official lineup: Bravo, Sergi Roberto, Mascherano, Vermaelen, Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suárez, Neymar #fcblive Vilken underbar elva! Revansch nu.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-29 19:34
@Barcelonistas:

Det enda laget som kollapsade ordentligt måste väl ha varit Inter? Har ju ändå gått bra för resten?
Barcelona The Octopus of Badia
2015-08-29 19:32
Official lineup: Bravo, Sergi Roberto, Mascherano, Vermaelen, Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suárez, Neymar #fcblive
Barcelona Erik Satie
2015-08-29 19:32
Startelvan?
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 19:25
Ja han utvecklade dom men det var ju kortsiktigt får att nå snabba resultat. Alla dom lagen du tog upp kollapsade helt sen när hans ideer tog slut.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-08-29 19:21
Han utvecklade väl Porto, Inter och Chelsea?

Alla ledare har sina egenskaper och ledarstil. Mourinho har fler brister i sin roll han har valt än övriga stora tränare men han brister ingenting i kunskap. Som chef väljer man en stil och kör på det fullt ut. Så dagen han börjar lugna ner sig är han slut. Men han kan fotboll, han är kanske bäst på att bedöma en spelares nivå och de flesta bra spelare han har haft har utvecklat sitt register. Säljer han t.ex. Luiz är det för att han inte håller måttet, bänkar han Casillas är det för att han har gått ner sig. Han har öga för detaljer både taktiskt och när han bedömer spelarna och pressar dom till resultat.

Men den image han har valt gör definitivt honom till en sämre tränare. Kanske inte resultatmässigt men ur en långsiktig synvinkel.
Barcelona vic111
2015-08-29 19:04
Sergi Roberto gör idag sin (!) 50 match för Barca. Någon som vet hur gör man ett VPN adress så man kan se B laget? Helt sjukt att man måste ha ett för att kunna streama
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-08-29 18:59
Det är lätt o vara Mourinho i Chelsea. De anser fortfarande att han är bäst trots att laget ligger efter City med 8 poäng:) Det skulle va kanon om han fick kicken igen.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-29 18:58
@Flavía:

John Terry, Petr Cech, och Frank Lampard är några spelare jag tycker har blivit stjärnor från ingenstans medan de blev tränade av Mourinho. Säg vad man vill om hans metoder samt hans personlighet, men det är fortfarande en av de bästa tränarna genom tiderna vilket hans meriter bevisar.
Barcelona Flavía
2015-08-29 18:37
Mourinho är ingen tränare, han är en glorifierad sportchef som aldrig själv utvecklat och tagit fram en spelare i hela sin karriär. Pep, Simeone, SAF o.s.v. har skapat stjärnor från ingenstans.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 18:29
Haha kollade livescore precis såg att Chelsea förlorade. Man njuter av att see Chelsea floppa så hårt.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 18:26
DM1982 - jag har trådlös routern är inte så jättegammal. Jag har på massa saker i huset som är på, så som mobilen laptop stationär, tvn osv. allt är på samtidigt kan det va så att det blir belastning? Sen någon jävla aparat som gör att jag kan koppla laptopen via tvn för att se på filmer som finns ute på nätet.

Kan de va anledningen till att bilden stannar upp?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-08-29 18:26
De har bara Dante som är tillgänglig och han verkar vara på väg bort från Bayern, därför sitter han på bänken. Tror att de kör med Alaba och Alonso i mitten, Bernat och Lahm på kanterna.

Men med Thiago - Vidal på innermittfältet, Costa och Robben på kanterna bakom Muller och Lewa blir Bayern livsfarliga. Med ordinarie backlinje blir det här Bayernlaget svår nöt att knäcka när de kommer i form.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-29 18:09
Here's the #FCBayern XI: Neuer - Thiago, Lewandowski, Robben, Costa, Alonso, Bernat, Lahm (c), Vidal, Müller, Alaba #FCBB04

Peps elva mot Leverkusen som de tar emot om 20 minuter, sjukt hur många mittbackar de spelar med.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-29 18:08
@Flavía:
Har du en länk på Mourinho's ansikte när Crystal Palace gör 2-1 målet :-).. Jag väntar fortfarande
Barcelona DAMO
2015-08-29 18:07
Vet inte om många här känner till streaming sidan i länktips men den rekommenderas stark!

Streamsen uppdateras 1h eller 30 min innan match!

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-29 18:06
Gabriel

Hehe, då har vi samma problem när det gäller tekniska. Jag har gått så långt så att jag börjat titta efter kurser.

Har du testat denna Youtube länk?
Du är tydligen inte den enda som har problem att installera Acestream i Mac.
Barcelona Flavía
2015-08-29 18:05
@Rambla~:

Lol. Menar du att Rayo Vallecano är ett kalkongäng där Samper kan ta en startplats hur enkelt som helst? Med all respekt till Samper men inte en chans att han peta vare sig Trashorras eller Buena på det centrala mittfältet.
Barcelona Rambla~
2015-08-29 17:58
Njuter nästan lite av att se Cesc så dålig, jisses vad han har gått ner sig. En riktig sköldpadda i sina rörelser. Brendan Rogers, hur länge får han vara kvar? Alla dessa värvningar och så lite utveckling. Visserligen tar det tid för alla nya spelare att komma in i det men bättre än så här borde de ändå prestera. Mourinho, hur många mångmiljoner-värvningar kommer han gapa om i helgen?
Barcelona II Barça II
2015-08-29 17:55
Är det bara jag eller är Pedro bättre än Hazard? Har ju inte följt Hazard så mycket om jag ska vara ärlig, men just nu känns Pedro bättre iallafall.
Barcelona Flavía
2015-08-29 17:54
I länktipset hittar ni Pedros assist till Falcaos kvitteringsmål mot Crystal Palace.
Barcelona BarcaDesi
2015-08-29 17:50
Själv kollar jag matcherna via sopcast, otroligt bra blide ingen lagg.
Dock så är det oftast ryska kommentatorer men de kan man leva med tills tv rättigheterna är klara.
Annons: