/spanien/barcelona/forum/20111.aspx/spanien/barcelona/forum/20111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MADRID 1902
2008-11-09 22:26
Som fotbolls älskare vill man självklart att det går bra för Ronnie men så jävla skönt att Lecce kvitterar i 92 minuter för man är ju Milan hatare.;)
Sorry att det är offtopic.

Barcelona jasko’o
2008-11-09 22:19
Ronaldinho nätar för milan varje match.
Canaletes
2008-11-09 22:08
Ronaldinho har gjort mål!

Bland annat så har också Larsson och Gio gjort mål idag :)
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-09 21:47
Ämne: Criff

Det märks T....
Snälla någon, om man ska tro så kan vem som helst bli bättre. Om du nu tror om att Higuain ska bli bättre så tycker jag att du borde ta det på Puertan för här bryr vi oss inte om du tror att Higuain blir bättre än Etoo om några år.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-09 21:45
Formkurvor vänder snabbt och kan ändras när som helst. Men jag kan hålla med om att de är lite väl naivt att diskutera om en ny högerback.

Och just nu har vi turen att ha världens för närvarande bästa högerback signerat Dani Alvés.
Barcelona little_master
2008-11-09 21:39
Inte för att jag är inne ofta i puertan men det e ganska roligt och se hur de har det när deras lag spelar så dåligt nu. Bla är det mycket snack om Sergio Ramos som var världens bästa högerback för bara någon månad sen. Nu vill de ha en ny högerback. Drömmer om Dani Alves kanske?? :)
Barcelona Okkapokka.
2008-11-09 21:36
Men Eto'o är magisk på alla möjliga vis, de visste vi redan ;)
Barcelona BlueRed.
2008-11-09 21:02
En liten rolig bild också, läs under med :).

*Länk

Men det där med att Eto'o hade sagt till Cáceres innan matchen att han ska näta 4 gånger, om det är sant så är det sjukt.
Real Madrid Sherko
2008-11-09 20:56
Criff

Det märks TYDLIGT att du skumläste mitt inlägg. Var skrev jag att higuan KOMMER vara bättre än eto om ett par år?
Jag skrev att jag TROR att han kommer vara det, obeservera TROR!

Förövrigt så måste jag säga att barcelona utan tvekan spelar världens bästa fotboll! Sjukt bra är ni just nu :)

Får väl hoppas att ni hamnar i en svacka snart :P
Barcelona BlueRed.
2008-11-09 20:56
Herre gud, kan detta vara sant? Se länk.

Står att Eto'o hade sagt detta till Cáceres innan matchen!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-09 20:54
Ämne: nian

vaaaa e tor....
Man behöver inte vara enögd för att man hejar på ett lag.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-09 20:49
Kolla hur mästerlig Pulga är!
Villarreal Grande Messi!
2008-11-09 20:31
Shi

Tror inte Barca känner press just nu! Dom går ut på plan och gör vad dom ska. Snarare Madrid som borde känna pressen, med tanke på hur dom spelade igår. Bra gjort att vinna dock. Malaga var bättre.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-11-09 20:18
nian

vaaaa e torres din bästa spelare, trodde messi.
Canaletes
2008-11-09 20:16
Shi

Vem har sagt att vi är favoriter? Enligt alla bettingbolag är det madrid som är favoriter
Barcelona Nian!
2008-11-09 20:04
MESsi ThE bEsT/

Typ inget. Men jag skulle vilja se Liverpool vinna PL, vilken fest det måste bli då efter 18år eller vad det är. Och lite för att Torres är min favoritspelare.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-11-09 19:47
Vilken är er andra bästa lag? För mig är det Inter för att där spelar ibra som är svensk och tidernas bästa svenska spelare.
Christián
2008-11-09 19:35
hahaha om man kollar in på reals forum så verkar de ha svårt att släppa taget om Robinho
Real Madrid Shi
2008-11-09 19:32
Tompa

Som sagt Barca är favoriter att ta hem ligan, bara bra för oss enligt mig, pressen flyttas till er.

Om jag är orolig inför El Clasico? Det kan jag faktiskt inte påstå, det är 1 månad kvar och mycket händer tills dess, sedan avgörs inte dessa matcher efter dagsformen utan efter det laget som vill vinna mest. Det blir en intressant match, men det är många viktiga matcher innan dess.
Barcelona Tompa
2008-11-09 19:13
Shi:
Visst, ligan är inte avgjord än på långa vägar, det är ju 28 matcher kvar =84 poäng att spela om. För mitt lags del ser det dock oerhört bra ut. Visst kommmer det komma matcher för Barca då spelet inte stämmer för oss. Men som vi spelat sista månaden har jag, bara vi undviker en längre svacka väldigt svårt och se att något lag ska kunna matcha Blaugrana över en 38 matcher lång serie.

Angående Higauin är dock på väg mot ett riktigt stort genombrott men att (som vissa marängfans gör) ranka honom som ligans hetaste spelare är ganska löjligt. Hade jag varit Madridista hade jag f.ö. varit riktigt orolig för lagets försvar inför El Clasicó.
Barcelona Johan Cruyff
2008-11-09 18:31
Mojito; Det är klart man kan ignorera dom, kanske är det jag som är jäkla lat att scrolla som fan efter dom varit här inne och härjat. Inte nog med att dom kommer med sina tankar ibland utan dom brukar komma i flock :P vilket gör scrollandet ännu mer jobbigt.

Avd: Dagens I-landsproblem ;)
Barcelona Barcelonito
2008-11-09 18:25
Erik Niva är klockren. Från hans blogg:

Ska man ta och försöka komma ikapp då? Lång, stor, händelserik fotbollsdag igår. I den tidiga spanska kvällsmatchen sänkte Pipita Higuaín gästande Málaga på egen hand med bisarra ett, två, tre och fyra mål.
Samuel Eto´o såg målen på tv i Camp Nous katakomber och undrade – är det där allt han kan göra? Ta hela 70 minuter på sig? Behöva två straffar? Nej, Eto´o gick in och gjorde mål i 12:e, 30:e, 43:e, och 44:e minuterna. Fyra spelmål på 32 minuter. Får duga.
Barcelona BlueRed.
2008-11-09 18:22
FooTBaLL

Du får tänka på att Valladolid har inget att förlora, just därför dem fortsätter att pressa även efter 6-0. United hade däremot en CL final att ta sig till, och Ferguson visste att det inte skulle vara en promenad genom semifinalen, även fast Barca inte var det starkaste laget förra säsongen.

Barcelona Okkapokka.
2008-11-09 18:21
BlueRed.

Är det inte de ena så är de den andre, Så kan man resonera Reals spel. Förra året var det Iker och nu Higuaín.
Barcelona Mojito
2008-11-09 18:20
Det bästa sättet att hantera oönskade personer är att ignorera dem. Sen är det visserligen svårt ibland när det kommer påståenden som är från en annan planet. Det finns dock ett par madristas som har lite vettigt att säga, dessa är i mina ögon välkomna att ta del av debatten och ge andra perspektiv på saker o ting. Utan motstrid blir man aldrig bättre, och även om vi redan är den bästa klubben så kan vi också utvecklas.
Tycker dessutom att detta forum är ett föredöme på sajten med väldigt få idiotbeteenden, sräskilt denna säsongen (då allt gått bra...)
Längtar till nästa match, vill se Barca lira 24 7
Barcelona Culéé
2008-11-09 18:20
var det bara jag som fick tanken ( MISSAR EL CLASICO ) när messi började halta på planen igår?
Barcelona BlueRed.
2008-11-09 18:18
Betyder detta att vissa slutar snacka om att Messi är den som står för all offensiv spel Barca har? För som jag har sett det så envisas många om att det var just Higuain som stod för allt igår, och 1-2 matcher till, där han har varit den enda som har räddat Real.
Barcelona Johan Cruyff
2008-11-09 18:17
Ghazza; Men tanke på att vi inte kan svara i Real forumet så, men det är väl mer min åsikt.

Det blir svårt att hålla i diskussioner & ämnen när man ser 4 Real inlägg i rad som gör att man tappar rytm i debatterna. Man skulle på så sätt hålla det i PM om man nu är intresserad av att tjafsa("vi är bättre än er"-diskussioner).
Barcelona Okkapokka.
2008-11-09 18:17
Tycker inte att man ska stänga ute andra fans från forumen ändå, De visar bara tecken att man inte klarar av diskussioner med andra lags fans och åsikter från andra fans. Det är en sak jag stör mig på med Puertan.
Barcelona Ghazza
2008-11-09 18:10
Njae, att stänga ute folk och inte låta dom stå till svars känns mer som "demokratin" Madrid om jag ska vara ärlig.
Annons: