/spanien/barcelona/forum/20110.aspx/spanien/barcelona/forum/20110.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tribente_magico
2009-01-06 00:47
messi är helt otrolig när han är som bäst, lika effektiv som ronaldinho när han va som bäst, men måste nog säga ronaldinho ändå, helt enkelt för att han var OMÄNSKLIGT bra under den tiden och gjorde sjuka saker med bollen som inte messi kan göra.
Barcelona Exclusive
2009-01-06 00:36
Småkronorna är hur grymma som helst! Helt underbara att skåda. Givet för alla att se finalen liksom :D
sebbaa
2009-01-06 00:26
Kim

Kunde inte slita mig! MEn vem bryr sig i småkronorna? Haha, okej jag har inget att säga till om eftersom smålejonen sög i år :D
Barcelona Liooneel#10Messii
2009-01-06 00:21
Pep.G

För mig är det självklart Ronaldinho. Tror ingen har vatt lika bra som ronaldinho när dom varit som bäst. Messi är sjukt bra men Ronaldinho tycker jag inte han kan gemföras med, hans passningar, frisparkar, finter kommer nog Messi aldrig kunna göra :/
Barcelona Kim
2009-01-06 00:20
Vad händer egentligen? Vad menar ni med god natt? Småkronorna spelar ju om drygt en timme. Kom genast tillbaka!
sebbaa
2009-01-06 00:09
Pep.G

Detdär var knepigt. MEn som BlueRed. så tror jag nog vi måste vänta ett tag till ännu, kanske inte 2-3 år, men i alla fall. God natt Culés!
Barcelona BlueRed.
2009-01-06 00:02
Pep.G

Svår fråga. Blir lättare om du frågar om ungefär två till tre år. Jag tror jag låter bli och svara. :)

God natt.
Barcelona Pep.G
2009-01-05 23:57
BlueRed

Han fick tredje prsiet säsongen 05/06. Lampard kom på andra plats och Ronnie kom etta..

Jag har en fråga som kanske kommer att lyfta Les Rembles lite..

Vem skulle ni vilja ha, Messi som han är nu eller Ronaldinho a´la säsongerna 03-06 ?
Barcelona BlueRed.
2009-01-05 23:54
Intressant intervju med Eto'o. Kommentaren som "kamikaze kontiki" har skrivit längst ner kanske ni borde läsa också och se om ni håller med. :)

*Länk

FCB_Alex

Härlig video. Kul att du fick vara med på TV också.

Barcelona Rambla
2009-01-05 23:48
Det är svårt att hitta streams på Barça Atlètic. Man måste nog ha riktiga Barça Tv för att kunna följa deras matcher, då menar jag inte webversionen utan den riktiga satelitkanalen.

Här finns en sida där de annars visar höjdpunkter och mål från varje omgång. Oftast får man vänta någon dag innan senaste omgången ligger uppe. Alltid något.
Barcelona FCB_Alex
2009-01-05 23:47
Var nere och såg El Clasico i december, helt otroligt men i allafall gjorde sen denna videon (länktipset) och det skulle vara kul med lite feedback :D

VISCA EL BARCA
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-05 23:45
BlueRed

Exakt, för då kan de spelare som vinner de priser känna att de inte har något mer att vinna.
Barcelona BlueRed.
2009-01-05 23:40
Yaya Touré #24

Du verkar tycka som mig. Jag är heller inte så förtjust i alla dessa individuella priser som delas ut.

Edit; Ursäkta att jag inte skrev/editerade (in) allt i det förra inlägget, jag har varit väldigt okoncentrerad idag/ikväll.
Barcelona BlueRed.
2009-01-05 23:39
Yaya Touré #24

Har för mig att Eto'o kom tvåa eller trea en säsong. Han kommer förmodligen inte vinna den denna säsong heller (tur det).
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-05 23:37
snackar inte bara om etoo utan hela laget. Tex messi ifall han vinner balon d or.

men det är bara hoppas att pep håller alla motiverade.
Barcelona el Flaco
2009-01-05 23:37
Yaya Touré #24/

Hehe, du oroar dig för mycket. Njut av spelet här och nu istället. Jag är övertygad att ingen spelare hade vågat att bli mätt så länge Pep är huvudtränaren.
Barcelona Kim
2009-01-05 23:33
Vad är det då du är nervös för? ;)
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-05 23:32
men etoo vann inte heller Balon d or. det gjorde ronaldinho så kan också vara därför han blev så mätt. Kolla bara på kaka. Han är inte samma spelare efter sitt pris.
sebbaa
2009-01-05 23:31
Går det att kolla Athletics matcher via stream?
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:30
Se länktips.
Här brukar de sända allt möjligt, Reservlagsmatcher, hockey, fotboll, ungdomsfotboll, så det borde finnas någon Barca athletic stream.;)
Barcelona jost15
2009-01-05 23:27
Tjena folket! Tänkte kolla om det är någon här som fölljer barca athletic via streams och i så fall var? Om någon gör det tänkte jag även passa på och fråga hur bra denna gai assulin är igentligen, har snackats en hel del om honom och det skulle vara kul att höra från någon som verkligen sett han spela. visca el barca!
Barcelona el Flaco
2009-01-05 23:26
football master/

Pajkastningen mellan oss och de är oftast bara onödigt och barnsligt. Tro mig, du gör nog dig själv en tjänst om du bara ignorerar deras kommentarer. Men då och då finns det några madridistas som det går att diskutera med.
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:25
foooball master

Är själv hyfsat ny här men vad jag har upplevt så har det nästan alltid blivit problem när vissa omogna maränger kommer in och spyr ut spydiga kommentarer och redaktionen har ett flertal ggr fått ingripa. Kommer nog fortsätta rätt länge, helt naturligt egentligen.
Barcelona Kim
2009-01-05 23:25
Självklart ska alla få skriva här. Vill de leka sekt och stänga in sig själva så är det upp till dom. Här får de däremot hålla till så mycket de vill.

Börjar de håna, ja då åker dom ut. Svårare än så är det inte.
Barcelona BlueRed.
2009-01-05 23:24
Yaya Touré #24

Eto'o var med under Ronaldinho´s tid och hittills så ser han lika hungrig ut som han alltid har gjort. En sak som jag stör mig på är nu när dessa "experter" på TV säger att Eto'o inte kämpade förra säsongen och visade inte intresse för fotbollen. Han skadade sig innan säsongen ens drog igång. Men när han kom tillbaka så var han bland dem få som kämpade och manade på resten av laget. Dessutom så började han göra mål direkt.

Var det inte 15 mål på 18 matcher?
Barcelona foooball master
2009-01-05 23:22
hur brukar ni agera när real fansen hånar oss barca fans elr blir det bråk?? jag har flera gånger läst det och dem borde inte få kommentera på vårat forum. vi får iaf inte på deras: /
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:20
Yaya Toure #24

Det är klart att risken finns, men efter gamla misstag har de nog lärt sig att försöka förhindra detta. Pep är, som du påpekade, en stor förutsättning för att detta ska förhindras.
Barcelona LaBarca
2009-01-05 23:19
Så länge vi har Pep som tränare så kan vi känna oss lugna. för ingen spelare vågar vara mätt under hans ledning.
Barcelona Kim
2009-01-05 23:19
Det måste vara jobbigt att gå runt och vara nervös för alla potentiella tillstånd som spelarna eventuellt kommer gå in i. Så lugn ba' lugn, jag är inte det minsta orolig. Skulle Eto'o komma in i en svacka så lär han ta sig ur den. När det gäller Ronaldinho, så var det väl snarare hans nattklubbsbesök som gjorde att han tappade fokus, inte mättnad.

Så innan något verkligen rasar samman ser jag ingen anledning till oro.
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-05 23:16
Jag är jävligt rädd att barca blir "mätta" efter den här säsongen. Jag säger menar inte att vi vunnit allt men om vi håller vår form kan vi vinna trippeln. Vad händer säsongen därpå??

är inte ni rädda för detta. Tex etoo som inte skrivit på än. Är det värt att ha kvar han än eller ska man ta risken att sälja han ?? han kanske bli mätt för han vunnit allt med barcelona?? Kanske händer samma sak som hände med ronaldinho om vi har kvar etoo. Hans värde kommer då sänkas.

Är inte ni rädda för att detta ska hända??

ber till gud att pep håller dem motiverade så länge han är tränare för barca.
Annons: