/spanien/barcelona/forum/20105.aspx/spanien/barcelona/forum/20105.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:59
Grabbar, skit i den Italienska 16-åriga fanboyen. Han är sur över att inte Italienska lagen kan fixa fler supportrar till sina läktare, att inte gamlingarna lämnar för USA och att de ligger trea efter England och Spanien. Han vill släppa sin frustration här. Det är faktist synd om denna 16-åriga pojken, han har haft en svår uppväxt.
Spanien JJ!
2008-12-15 01:58
Vad menas med att italiensk fotboll är död? Fattar inte hur ni tänker då... det är inte precis så att de italienska lagen suger i CL eller i landslaget.

Jag har haft koll på fotbollen i 2 år *6. Kaxig attityd? Det har du själv din enögda *****
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-15 01:57
Och Madrid är ju bra i år JJ!. Har du kollat tabellen? Dom blir fan utspelade av Bottenlag..
Barcelona Barca o Mort!
JJ!

Ja men om ni slog ManU 3-0 som vann CL, varför vann inte ni den om ni är bäst?
Barcelona Dedeffo
JJ!

Jag vet att det svider att ni ligger på tredjeplats och att Spanien och England kör över er totalt haha. Men sånt är livet.
Spanien JJ!
2008-12-15 01:55
Mes qUE Un cLUB

Japp, semifinal med att muta UEFA så att de får Celtic och Schalke i åttondelsfinalerna respektive kvartsfinalerna! Vi såg ju hur bra ni är mot storlag som Man Utd som Milan vann med 3-0!!!!!!!

Vilka spelare hade Real borta? Kolla vilka Juve hade ist. Säger bara Buffon och Trezeguet!!
Italiensk fotboll är död, Så korrekt sagt, Du är här för att du är nervös.
Barcelona Dedeffo
JJ!

Lilla pojken, dina föräldrar måste vara stolta över sin 16-åriga sons kaxiga attityd. Du har verkligen problem med din attityd och får jag fråga dig hur länge du har haft koll på fotbollen? 2 år eller?
Barcelona Barca o Mort!
2008-12-15 01:54
Att ni ens orkar, detta är det bästa argumentet:

Varför säger hela världen utom ni Serie A fans att spanska ligan är bättre?

Kom inte med något annat innan jag får svar på det.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:53
JJ!

Skryt inte om titlar för Italiensk fotboll är redan död min vän :D. Det enda som gäller är Engelska och Spanska lag. Ta tex förra årets CHampions League, 3 Engelska och 1 Spanskt i förra årets Semifinaler. Det är ett tecken på att Spansk och Engelsk fotboll dominerar ditt äckliga fusk italien med tomma läktare och gamlingar. Inget Italienskt lag har chans ute i Europa.
Spanien JJ!
2008-12-15 01:53
Körde Spanien över Italien i EM? Okeeeej, du kollade verkligen den matchen. Jag visste inte att 0-0 var överkörning :D

Italiensk fotboll är inte bäst i världen och jag har aldrig sagt det. Jag har sagt att det är bättre än spanskt din ***** :)

Du är rolig du :)
2008-12-15 01:52
JJ!, Tog du Ide förra året?

Barca kom Seminfinal förra året, haha världens kris i laget men ändå semi final, tillsammans med 3 ENGELSKA lag, Nemen !!

Du skämmer ut dig, Ni slog endast Madrid för att dom har spelare borta, Ni åker i 8endelen så gå o lägg dig nu, du är bara 16 år för fasiken...Du har ju skola ponken..
Spanien JJ!
2008-12-15 01:51
Ämne: JJ!

ac milan? aha....
Aa, gamlingarna som har 7 CL titlar :D

Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:51
JJ!

Lämna nu för fan innan du får en spärr. Du har skämt ut dig nu med att Italiensk fotboll är bäst i världen.
2008-12-15 01:50
Alla vet att England och Spanien är så mycket bättre, tydligen fick någon Alkohol i nappflaskan istället för mjölk.

/M
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:49
JJ!

Bry dig inte om vad som har hänt förr i tiden. Ta en titt på dagsläget, Italiensk fotboll är död och borta för flera år sen. Spanskt och Engelskt gäller nu för tiden om du inte visste det.

Om du inte visste så råkade Spanien köra över Italienska gamlinglag i EM :).

Bäst före datum Italien - 2006.
Spanien JJ!
2008-12-15 01:49
Dedeffo

Din *****. Allting är rykten fattar du väll. Hur dum får man vara? :S

Hur jag vet att Milito fick bud av Real? JO, för att hela europa skrev om det. Alla som kan om fotboll har respekt till Serie a, men sånna personer som du som lever ett par år tillbaka har tyvärr inte det. Och både du och JAG vet att ingen av de spanska lagen har chans i europa, möjligen Barca som kan ta en kvartsfinal plats med lite tur. Real åker väll som vanligt i åttondelelen och Villarreal och Atletico kommer skämma ut Spanien i åttondelsfinalerna. Får dom Inter eller Juve så blir det överkörning.

Synd att ni verkligen tror att spanska lag har chans i europa.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-15 01:47
JJ!

ac milan? aha du menar gammlingarna :)
Spanien JJ!
2008-12-15 01:45
Visca_Barca

Senast ett italienskt lag vann CL var för 1,5 år sedan. Maj 2007. Och laget hette AC MILAN! När vann ett spanskt lag CL sist? Oj, förr 3 år sedan! :)
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:45
JJ!

Det räcker nu haha. Mina vänner som är Juventus och Milan supportrar erkänner tom att Spanien är mycket bättre än Serie A. Lilla pojke, hur vet du att Milito fick bud av Real Madrid? Det är helt enkelt rykten om du inte visste det. Gå tillbaka till Serie A och njut av tomma läktare och spelare som är slut och gamla som även fuskar. Ingen har respekt för Italienska lag och både du och jag vet att INGET lag från Italien har chans ute i Europa, jo kanske UEFA cupen, KANSKE.
2008-12-15 01:44
Dom borde införa åldersgräns på forumen,

Antingen 18 år eller att genomföra ett IQ test.

Den där JJ skulle garanterat inte klarat någon av de ovannämnda...

Snälla, Dra..
Spanien JJ!
Mes Que un club

Om jag är störd så är du ännu stördare :)
Barcelona Visca_Barca
JJ!

när var det senast ett italiensk lag vann CL?
orka spela defensive herregud svårt o fatta ?
2008-12-15 01:42
Milito hade bud från REAL MADRID i somras och lag från PL men han valde GENOA...

Madrid har lagt bud på HALVA JORDKLOTET, Till o med G W Bush, Du är en sån där ryktes*** som går på rykten..

Ja pallar inte, Dedeffo, var vänlig ta över :))

Killen är ju helt enkelt stör*
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:42
JJ!

Det räcker nu haha. Mina vänner som är Juventus och Milan supportrar erkänner tom att Spanien är mycket bättre än Serie A. Lilla pojke, hur vet du att Milito fick bud av Real Madrid? Det är helt enkelt rykten om du inte visste det. Gå tillbaka till Serie A och njut av tomma läktare och spelare som är slut och gamla som även fuskar. Ingen har respekt för Italienska lag och både du och jag vet att INGET lag från Italien har chans ute i Europa, jo kanske UEFA cupen, KANSKE.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-15 01:41
JJ!
snälla ge mej en tjänst , gå här ifrån du skämmer ut oss totalt

ska ringa olof lundh att du ska bli expert med de.

Spanien JJ!
2008-12-15 01:40
Dedeffo

Du är så patetisk så att det inte finns. Ska det stå på den officiella hemsidan varje gång de lägger bud på en spelare eller? Varför är du så konstig?

Jag har inte blivit knäckt utan orkar inte anstränga mig klockan halv 2 till personer som dig. Det är inte värt det!
Barcelona Visca_Barca
2008-12-15 01:39
JJ!

vem fan är det som inte vill spela i spanien?
varje gång seria a spelar så är det minst 5 lag som spelar oavgjort o det visssar hur bra och rolig fotboll det finns där. välkommen till Spanien ( Joga Bonito )
Spanien JJ!
2008-12-15 01:38
Dedeffo

Varför Uefa rankar Spanien före Italien bryr jag mig itne om. Det är lika sjukt som att Kaka är rankad före Zlatan i ballon. UEFa och fifa är ett skämt och det vet alla om. Kolla bara vad Atletico fick för straff i CL mot Marseille så fattar du.

Mes Que Un Club

Milito hade bud från REAL MADRID i somras och lag från PL men han valde GENOA där han spelat tidigare och där fansen avgudar honom. Så du är säkert en Barca fan som hållit på laget sen Henke kom och inte ens visste att Milito spelade i Italien innan han gick till Spanien.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:37
Nej Real Madrid la inte bud på Flamini. Det är inte officielt, det är rykten om du inte visste det.

JJ!

Du har blivit helt knäckt nu och kan verkligen inte motivera på ett normalt sätt.
Annons: