/spanien/barcelona/forum/20087.aspx/spanien/barcelona/forum/20087.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona reher
2008-11-12 23:19
FcBarcelona10

jag såg inte matchen själv, men jag kan gissa på att Pep var säker på att grabbarna skulle klara det ändå och tyckte väl att det var lika bra att vila Henry, fast jag själv inte tycker han har bevisat för mig att han är en startman för barca. hoppas Guardiola spelar Hleb från start nästa match...
Barcelona barcadinho
2008-11-12 23:18
Caceras är duktig och han kommer att bli älskad av de flesta också i framtiden, eftersom han är en kämpe och han är stolt att sätta på sig Barcas tröja.
Fansen gillar såna spelare.
Jag gillade honom redan förra säsongen, då han spelade med Recreativo. Han kommer att möta på söndag sina gamla lagkamrater (från bänken tror jag).

Vad menar ni med "nästa Atletico" ?
Barcelona el Flaco
2008-11-12 23:14
Tycker vissa av er här inne överdriver en anning om Cáceres. Visst han gjorde en bra match, men tänk på vilket motstånd han ställdes mot. Jag gillar också honom och tycker att han är en spännande spelare att följa men att kalla honom den nye Puyol och den nye "Tiburon" är lite merengue-varning. Det påminner mig om alla madridistas som kallade Sergio Ramos för den nye Hierro eller Gago för den nye Redondo.
Barcelona FcBarcelona10
2008-11-12 23:14
vafan , nån som vet varför inte henry kom in`?
Barcelona Gud är störst!
2008-11-12 23:13
Rybbe

Samma här diggade honom direkt.

reher
Jo du har rätt Pedro var skadad.
Barcelona reher
2008-11-12 23:12
Tribente_magico

OM jag inte är helt ute och cyklar så var Pedro skadad under en tid och därför inte spelat så mycket, fick ju göra några inhopp i av säsongen.
Barcelona BlueRed.
2008-11-12 23:11
Rybbe

håller med, visar inte rädsla och ger allt han har. Lite Vidic style.
Barcelona Rybbe
2008-11-12 23:09
Ämne: CÁCERES! ÄLSKAR KILL....
jag håller med dig och han har varit i mitt hjärta sedan första gången jag såg han i tröjan, han är precis det vi inte haft i backlinjen senaste. HUNGRIG AGGRESSIV OCH JÄVLIGT HÅRD.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-12 23:09
barcadinho

Ah jag var aldrig orolig för kontringsmål för dem, Cáceres var stabil tillsammans med Puyol + att han Flavio på topp sprang ju offside 80% av sina djupledslöpningar.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-12 23:07
CÁCERES! ÄLSKAR KILLEN ALLTSÅ!

Hans formkurva kommer peka spikrakt uppåt nu, efter den här matchen. Hoppas han får speltid i ligan o cl också nu. Tror mkt på honom, är det bara jag som får rysningar när han gör de där perfekta tacklingarna? Tror inte det va.;)
Barcelona barcadinho
2008-11-12 23:04
Skönt att matchen är slut.
Jag var orolig från nåt kontringsmål från Benidrom som Basel gjorde mot oss, tills Messi avgjorde saken.
Då skulle vi behöva spela en förlängning och kanske straffar.
Och sånt tar på krafterna.
Barcelona tribente_magico
2008-11-12 23:03
Pedro är ju hur grym som helst, vilken teknik killen har. tycker han ska få mycke mer speltid än han fått hittils. Tycker to.m att han är en riktigt bra backupp till iniesta när han är skadad som nu. varför inte starta pedro, etoo, messi. Jag tror han skulle göra det bättre än henry.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-12 23:02

Skönt att vinna såna här skitmatcher utan att egentligen övertyga...Nästa lag blir väl At. Madrid om inget sjukt händer...

Nu är det bara att blicka fram mot ligan istället och hoppas att det fina spelet från förra helg håller i sig..

Man fick se Etoo grymt sugen på att göra mål, hans mål för den här säs. är väl att göra mål i alla matcher, eller det verkar så iallafall. Inte mig emot.

Tycker att det är onödigt av Pep att spela med Messi så länge som han spelade, han borde ha bytt ut honom mycket tidigare. Man fick se vad Pedro besitter egentligen, han är nog värd lite mer speltid. Hoppas han håller sig frisk.

Martin Caceres, vad säger man killen, helt fenomenal enligt mig. Stabil, hård, säker och snabb. Helt enkelt den nya Tiburon i laget, nu vill jag se honom även denna helg, hoppas Pep spelar med Caceres och Marques som mittpar, det skulle jag vilja se.

Alves har prickat formen och Sergio B höjde sig ordentligt efter pausen. Och keita kommer nu vara ovärdelig i vissa matcher, som han löper i djupled hela tiden och så jävla sugen på att göra mål. Han vill så mycket denna Keita, han börjar bli en favorit redan nu. Han ser så jordnära pch snäll ut, man måste bara gilla honom, plus att han äger en bössa av den grova kalibern och som sagt så skulle han kunna vinna os guld för Mali i långdistansmaraton...

Bra med vinst, även om det inte va en Goleada..

Buenas Noches mes ermanos Cules...Hasta manhana
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
Någon som har länk till målet??

Missa tyvär matchen men vi vann ijf skönt
Härligt Leoo !!
Barcelona VizzlA
någon annan som har lust att se

Pedro Eto´o Messi

skulle vart kul om pep skulle starta med de anfallet...fast pedro har ju vart skadad so han hoppar väll in../syftar på kommande liga matchen)
Barcelona El_Duderino
2008-11-12 23:00
Skönt att vi gjorde jobbet. Är det Atlético nästa alltså?
Barcelona Koeman_4
2008-11-12 22:59

Barcelona el Flaco
Medioker träningsmatch rent spelmässigt. Men jag tror absolut att det dåliga spelet berodde på spelarnas svaga inställning och det svaga motståndet. Skulle vi få ett bättre lag i åttondelen så är jag övertygad om att spelarna kommer höja sig. Det roligaste under matchen var annars att se Eto'os hunger. Den viljan att göra mål även i såna här matcher är unik.
Barcelona Messidinho_10
Så härligt med seger hade inte klarat av det annars hade fått massa påtryckningar från marängrna.

Ride_The_Big_One(6);

Han avgjorde matchen liksom det säger en hel del om att han räddade oss.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-12 22:56
DaniAlves

Messi brukar alltid lura målisen på straffar men hans straffar brukar inte vara så hårda o distinkta så om målvakten går åt rätt håll så är det stor chans att han tar den, som vi såg nyss.

Men jag tror han är smart nog så att han kommer ändra på sina straffar nu.
Deportivo Creus
2008-11-12 22:55
Ämne: första gången jag se....
Missade han inte en mot Villarreal(?) förra säsongen?
Barcelona Barcelona!!
Dålig straff av Messi, men bra att han satte returen iaf. Annars en OK match.
Barcelona Smogen
skönt med ännu en vinst även om matchen var medioker. började bli lite orolig när det var Ca 15min kvar och tänkte, nu får man allt äta upp allt hånskratt man gjorde åt Real igår... :)

Tycker Pedros inhopp lovar mycket mer. Han får nog chansen före V.Sanchez framöver.
Deportivo Creus
Är det ingen som vill byta tröjor nu för tiden? Hade jag spelat i Benidorm hade jag varit som en gam runt Messi eller Xavi för att få byta tröja.
el capitano
2008-11-12 22:54
Eto´o är kung =)
Hoppas att han vinner skytteligan
Barcelona FC-Barcelona
Fin teknik från Pedro de sissta sekunderna, haha villken spelare Eto är han komer nog aldrig att bli mätt, något vi får be att han aldrig blir :D
Barcelona FS
Den stora spelare ikväll, målvakten i Benidorm.

Matchvinnaren: Messi, som så ofta.

Tja.. vad ska man säga, vi vann iaf.
Barcelona DaniAlves
första gången jag ser messi missa en straff..
Barcelona Rambla
Ride:

Nej, det var nog helt fel att låta Messi spelar när han visar upp så dålig inställning. Bäst i Barça i kväll utan tvekan Caceres. Kul för honom att få spela 90 min. Fortsätter det här spelet i CdR så blir vi inte långvariga i turneringen kan jag lova.
Barcelona VizzlA
2008-11-12 22:53
en seger var vi värda men ingen toppen match...
jag tkr dock den var godkänd..om man tänker vilken match det är tal om..
Annons: