/spanien/barcelona/forum/20084.aspx/spanien/barcelona/forum/20084.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Etoo
2008-12-09 18:31
Chelsea-Cluj eller Roma bourdoux.
Barcelona etoo for capitan
2008-12-09 18:30
vilken match förutom barca-shaktar rekomenderar ni ikväll grabbar?
Barcelona Dedeffo
2008-12-09 18:20
Ibland undrar man vad Real Madrid TÄNKER med. Klubben gör jävligt stora misstag tex Makélélé, kicka Capello och nu Schuster. Det kommer gå åt helvete med Ramos. Man ska fan inte kicka Schuster pga deras svaga resultat.
Valencia Pellegrino 
2008-12-09 18:19
Tippar på vinst till er i helgen. Men var inte så säkra. Jag såg Real Madrid i helgen och visst hade dom ett uselt försvarspel men jag vet i f*n om jag kan hålla med om att anfallspelet var så illa. Vänder man 1-3 till 3-3(nästan 4-3) mot Sevilla med en spelare mindre är offensiven långt från svagt.

Men med ett barcelonapassningsspel som ni hade mot oss kommer real madrid att bli krossade. Har typ redan räknat bort ligaguldet för vår del, barcelona drar iväg som vanligt, blir att satsa på 2:a och CLplats istället =)
Barcelona Rey Etoo
2008-12-09 18:18
Tompa//
men med tanke på att det är ny tränare och att spelarna i real är lite förtvivlade över schusters uttalande så kanske det var lite skönt att slippa han, Tror inte att alla i real förstårs hans omvända psykologi
Barcelona Ciao-V
2008-12-09 18:14
Måste säga att jag har haft en hat-kärlek för Bernt Schuster sedan han kom till Real Madrid.
Jag har alltid gillat honom innan han kom till Madrid.
Hoppades till och med en gång i tiden att han blir tränare i Barca. Men har idag svårt att tro att han kommer att komma på frågan någonsin i framtiden.
Att han gått med på att bryta kontaktet tyder på att han har kastat handuken redan efter förlusten mot Sevilla.
Jag tror att han var ärlig när han sa att matchen på lördag är det minsta som oroar honom då det är svårt att vinna på Camp Nou just nu.
Detta uttalande ogillades förstås av Celdaron & Co. Nu vill man garadera sig och väljer att byta ut han.
Det skulle nog komma i alla fall efter El Clasico. Men det ser bättre ut att sparka honom nu innan matchen då det troliga är att det blir fiasko på lördeag.
Det är nästan synd om Schuster. Juande Ramos följer säkert också samma spår när säsongen avslutas. En ny tränare kanske i nästa säsong också.

Vi vinner på lördag;-.
Barcelona bearlakeyours86
2008-12-09 18:14
Nån som vågar sig på en start 11:a mot shakthar
Barcelona Okkapokka.
2008-12-09 18:12
Canaletes

Trodde du inte en endaste sekund att du skulle bli spärrad? Vad förväntar du dig i forumet där egentligen?

Även om jag måste erkänna att de du skrev var lite provocerande trots att du censurerade ;)
Barcelona Tompa
2008-12-09 18:10
Schuster sparkad, måste säga att det var lite överraskande att det kom innan El Clasicó matchen trots att det är Real Madrid vi talar om...

Nåväl, jag tror inte det kommer ha någon större betydelse för matchen på lördag. Real är i så dåligt skick att det känns inte sannolikt att laget kommer höja sig mer än vad som är vanligt vid ett tränarbyte
Canaletes
2008-12-09 18:07
Criff

Brukar typ aldrig läsa regler när jag blir medlem i nåt.
Med hoppas ni (red) inte spärrar mig. Jag censurerade ju orden lite. Ville bara berätta min historia. Tack!

Visca el Barca!
Barcelona Criff
2008-12-09 17:57
Canaletes, "Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp,.... accepteras inte."

Första regeln längst upp.
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 17:57
Ojojoj nu får vi hoppas att dom inte spärrar dig igen hahaha med tanke på du skrev det igen. Hoppas verkligen inte det.
Canaletes
2008-12-09 17:52
haha roliga historier om spärr här. Jag blev spärrad här i Barcaforum när jag skrev att jag ville sl* s*nd*r killen som skrev den mest dummaste artiklen i madrid, han skrev ju värsta skitsakerna om Barca!
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 17:50
Jag tror det kommer gå åt helvete för dom i matcherna som du säger.
Barcelona Rey Etoo
2008-12-09 17:50
Messidinho_10
haha inget vidare ska jag vara ärlig så hatar jag de. just nu så mår jag bra för det går åt helvete med de, men med ny tränare kan det bli farligt
Barcelona Rey Etoo
2008-12-09 17:48
Real styrelsen kanske borde ha avskedat schuster efter december månad med tanke på vilka tuffa matcher som spelas denna månad. Räcker med en förlust mot barca och valencia, och allt efter det kan gå utför. en enorm prss han utsätts för men vem vet han kanske överaskar han ser i mina ögon ut som en real har för tillfället
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 17:46
Rey Etoo

Välkommen till Les Rambles!!! En fråga bara då. Vad tycker du om Real Madrid??
Barcelona Rey Etoo
2008-12-09 17:44
Tveksamt om det kommer komma upp några bra streamers idag då gruppen och matchen är ganska avslagen. Men med tanke på att vi har unga spelare som ska visa upp sig göra ett namn av sig så kan det bli riktigt roligt:)
Barcelona Rey Etoo
2008-12-09 17:41
Tjena grabbar ny i forumet blev ny idag:D
Ser fram emot några intressanta diskussioner
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 17:35
Aa jag vet har oxå råkat ut för det några gånger men hehe, spärren gäller bara över en dag på hela SF då. Sen kan dom på reals forum sätta en längre spärr då så du inte kan skriva på deras forum under en viss tid.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-09 17:28
Messidinho_10

Jag blev spärrade från hela SF, jag kunde inte ens skriva här på Barcas egen forum. De spärrar IP nummer och inte kontot, så jag är hemma nu och då går det bra...
Canaletes
2008-12-09 17:28
Henk Ten Cate fyller år idag!

Ni måste ju veta vem han är! Har stor respekt för han. Kolla länkbild!
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 17:26
Ja fyfan vilken jävla dag det har varit och inte nog med det CL-ikväll med Barca det ska bli så kul att se våra B-lagspelare köra över Sjaktar. Pedro-BOjan på topp ;D
Barcelona Cape
2008-12-09 17:26
barca löver

vanligtvis den allra sämsta sidan att se streamade matcher på, den glänser till ibland men hade nog mer valt (läs länktips)
Länktips: www.myp2p.eu/
barca löver
2008-12-09 17:24
där kan ni se på barca ikväll :)
Barcelona Cape
2008-12-09 17:18
Är det någon som kan bekräfta att Dennis Krol har lämnat för leverkusen?
När han kom minns jag att han sågs som en stor talang, men vad jag vet så har han väl inte spelat med B-laget en match denna säsongen utan spelar bara med Juvenil A.. eller till och med Juvenil B? kommer inte ihåg..
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-09 17:10

Jag kommer tyvärr inte kunna njuta av Classicon på lördag. Vi kommer att spela mot ett lag som, för tillfället, är kalabalik. Juande Ramos var duktig i Sevilla, med å andra sidan, så misslyckades han med alla övriga lag han tränat. Jag vet inte hur han är som tränare riktigt och jag tror inte att han kommer att göra en Harry Houdini med Real, så jag har tycker inte att Denna Classicon kommer att vara en "riktig Classico". Möjligen, möjligen om spelarna själva kan göra det, men Juande har tagit över en sjunkande skepp, and its going down 4 real for Real...
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 17:08
Man blir spärrad så fort man skriver en komentar där. Vilka nollor dom är!
leon-E
2008-12-09 17:04
Cape*

hahahah du e skön hahahah
Barcelona Okkapokka.
2008-12-09 17:04
Jag tror dom har stängt på puertan igen. Har inte blivit spärrad men kan ändå inte skriva där.

En rikttig svängdörr den där puertan ;)
Annons: