/spanien/barcelona/forum/20079.aspx/spanien/barcelona/forum/20079.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hotshot
2008-11-16 22:07
Vi vinner med 3-0. Messi 2 och xavi fixar det här..!!
sebbaa
2008-11-16 22:06
Är det jag eller är det så att Henry bytt kant?
Barcelona Okkapokka.
2008-11-16 22:03
Iniesta är våran vänsterytter, Sedan om 2-3år ska Gai Assulin ta över platsen och Iniesta flyttas ner på mittfältet igen.

Benzema ska ej värvas.
Barcelona BlueRed.
2008-11-16 22:03
Nej nu börjar det väll igen? Eto'o fixar det ska ni se. Titta och njut.
Barcelona adiil
2008-11-16 22:02
Smogen

Ja, därför vinner vi ju ingenting me Henry på vänsterkanten, vi förlorar istället en dimension i spelet. Hur många ggr har vi inte tjatat om att Henry inte ska spela där?

Om Pep nu är så svag för Henry och inte vågar ta ut honom och ta in Bojan så ser jag hellre Etoo på högerkanten och Henry i mitten i andra halvlek.
Safet10
Caneletes:

Visst gjorde han det...Vi dör av skratt hahahahaha OMG !!!!
Barcelona DaniAlves
alltså ni som nämner Arsenal tiden med henry hela tiden, det är bara att glömma den helt.

han kommer ALDRIG att komma till den nivån, för i arsenal så fanns det ingen som ens hade status i närheten av vad han gjorde.
jag tror alla hade fått uppgift innan matcherna att så fort de får bollen att lägga den till henry, han höll hela arsenal på axlarna.

Här i barca är det absolut inte samma sak.. så snälla nämn inte arsenal tiderna nu när han är i barca.
Safet10
Egentligen så bryr jag inte mig hur mycket vi vinner...3p är alltid 3p så det e så :) hehe ..MEN alltid glad när Barca "skämmer" ut andra laget:D Visca Barca 3p mot R. Huelva!!!
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 22:01
Ämne: Arshavin är typ 7,8 ....
Benzema är fortfarande ingen vänsterytter min vän.
Barcelona Islam_Bosna
Tålamodet med Henry är för länge sen borta. Men kul ändå och se honom provocera han backen i Huelva, han slog honom typ 10 gånger i huvudet, haha.
Canaletes
Dedeffo

HAHAHAHA!!!
Jag tror du käckte alla med det där svaret! ;)
el capitano
2008-11-16 22:00
det börjar likna real forum, andas grabbar! det är 45 min kvar och det är bara vi som anfaller.
Varför ska vi hacka på Henry när halva laget var osynlig?!!
nu höjer vi nivån i les rambles...
Safet10
Arshavin är typ 7,8 år äldre än Benzema,,därför vill jag ha han hellre..Arshavin bra spelare men för mig är Benzema mkt bättre,,,,
Barcelona Patrik_Barca
VARFÖR envisas folk med att försvara HENRY match efter match.. Han har varit bra i några ENSTAKA matcher sedan han kom!!! och ni som säger att han inte gör mål eftersom han spelar på vänsterkanten.. Killen kan inte ens skjuta längre om ni kollar på hans avslut de senaste 10 matcherna han spelat så förstår ni vad jag menar. Han ville spela mer centralt eftersom få får han fler chanser = han gör fler mål enligt han själv men han får massor av chanser match efter match när han spelar på vänstern och hans avslut SUGER. Men den stora boven här är GUARDIOLA som envisas med att spela med den Kalkonen där ute.. in med Bojan, låt honom få chansen att prestera, skiter i om Henry är bäst betalt i barca UT MED HONOM. PS: jag tycker inte att toures fysik kompenserar att han stannar upp hela spelet för barca varje gång han får bollen, han är ju värre än en myrslok. ÄLSKA BARCAA
Barcelona Messi-Lona
plz kan någon länka till mig en bra streem
Barcelona Dedeffo
Ämne: Dedeffo:

Min åsik....
Tror du verkligen att Benzema är en vänsterytter? Han kommer inte sköta jobet bättre on du tror det. In med Hleb på vänstern.
Barcelona Gaucho!
Ämne: Jag håller med HENRY....
okej? o vad ska benzema göra på vänsterkanten?
Barcelona little_master
2008-11-16 21:59
Ingen Benzema tack. Han är verkligen ingen vänsterytter som skulle lösa våra problem. Den enda spelaren jag drömmer om är Arshavin. Med hans speed så skulle vi kunna uträtta mycket på båda kanterna istället för bara högerkanten.
Safet10
2008-11-16 21:59
Dedeffo:

Min åsikt bara...Benzema till Barcelona så vi har någon bra där ute på vänstern..Henry klarar inte av det...problem ????
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 21:58
Ämne: Jag håller med HENRY....
Varför ska du vara så idiotisk med dina inlägg?

''BENZEMA TO BARCA'' i varje inlägg.
Barcelona Hotshot
2008-11-16 21:57
Skyller ingenting på henry men med den kalibern så måste man kunna vänta sej lite mer eller?
Safet10
Jag håller med HENRY !! ÄR SKITKASSS!!!! Han kan tacka gud att Iniesta e skadad för annars hade han ALDRID spelat från start...så jävla synd att vi inte har en bra ersättare..BENZEMA TO BARCA !!!!
Barcelona Gaucho!
Ämne: Varför skyller alla ....
Jag skyller inte på henry, vi har en högerkant oxå men som det ser ut nu så spelar vi bara med en kant eftersom vänsterkanten är helt ofarlig så här långt i matchen.
Barcelona Ciao-V(Barca!)
Ämne: Fyfan vad jag hatar ....
Henry har slagit ut RMadrid från CHL. Du verkar var lite långtsint.:).
Barcelona Smogen
När Henry får bollen spelar han den antingen bakåt eller så vänder han utåt och försöker göra sin motståndare. Hittills denna säsongen har det hänt följande av tre saker, antingen tar backen bollen från honom, eller så får Henry den för långt ifrån sig och det blir inspark eller så lyckas Henry slå en passning/inlägg som går till en försvare som kan rensa.
Det är väl inte så konstigt att man då väljer att spela på högerkanten.
Men det kanske blir bättre, jag hoppas verkligen det.

I övrigt har Xavi varit alldeles för osynlig. Han och övriga i anfallet behöver röra sig mer. Fler djupledslöpningar, fler "oväntade" personer som utamanar. som t.ex. Puyol och Toure.

Jag gissar att det inte tar alltför lång tid innan Gudhjonsen kommer in istället för Touré eller Busquets.
Barcelona el Flaco
Och Eto'o har inte lyckats göra 4 mål i den första halvleken som han gjorde i förra matchen. Sälj honom! :P
Barcelona Mojito
2008-11-16 21:56
Ser lite ut som matchen mot Atlethic Bilbao.
Men då avgjorde vi till slut i andra, hoppas på samma sak nu!
Barcelona Dedeffo
Om Henry är värdelös vad är Raul?
Barcelona Barcalonawi
Ämne: Det ser bra ut, pep ....
Jag klagar inte direkt på henry.. säger bara att han inte kan leverera nåt då d är inte hans position helt enkelt. Henry har aldrig fyllt vänstra kanten i mina ögon. Han är bäst i mitten.. Där ska han spela när Eto är på bänken.. Så enkelt är det!
Canaletes
Komigen Barca!! Vinner ni så har jag 11 rätt på europatipset :) alltid nåt
Annons: