/spanien/barcelona/forum/20071.aspx/spanien/barcelona/forum/20071.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Squez
2009-02-01 19:10
Messi är KUNG!
Barcelona Pep.G
2009-02-01 19:10
BlueRed.

Haha ring Colina nu !

Samma här, jag älskade tacklingen. Det är inte balett utan det är fotboll. Sånna grejer ska förekomma !
Barcelona MXI
2009-02-01 19:09
hur blir det med korten?...har inte koill på läget
Barcelona Mojito
Kan ju trösta er andra med att även mallorca åkte på 2 utvisningar idag...
Barcelona Islam_Bosna
BlueRed:

Är du allvarlig?
Barcelona BlueRed.
2009-02-01 19:08
Personligen tyckte jag att hans tackling var underbar, Alves gjorde ingenting fel.
Barcelona Rambla
Tack Sherko. Stort av dig.
Barcelona VizzlA
vill bara säga:

när vi spelar dåligt, spelar vi dubbelt så mycket mer underhållande fotboll än madrid:) (bhlev en konstig mening:P)

Barcelona George Looney
Lustigt, Real fansen tror inte på sina spelare, dom håller tummarna för att Messi bryter benet.

Canaletes
j*vla mandriles!! dem klagar på domaren.

Har dem glömt matchen mot Osasuna eller?!!?!?

Om obbe kommer hit igen, jag ber er SPÄRRA HAN. Ni får cash.
Real Madrid Angelzzz
Jag bojkottar all fotboll om inte Messi vinner guldbollen nästa år fy fan vilken lirare
Barcelona Saman.
2009-02-01 19:07
Då har vi utökat vårt rekord i antalet vunna borta matcher! Vad är vi uppe i nu? 9 raka?
Barcelona Pep.G
HAHAHAHAHAHAHAHA asså ni anar inte hur glad jag blir varje gång jag går se fjortisar i Puertan som skriver "Messi vinner ligan åt Barca", " utan Messi så hade Barca legat på sista plats" m.m.

Dem knäcker sig själva med det där. Dem menar helt enkelt att Messi ensam är bättre än hela Real Madrid. Känns härligt att höra !=D
Barcelona Dani
Rambla,

Inte dig kritiken är riktad mot, domaren var riktigt kass och var allt annat än konsekvent. Men därifrån till att vara köpt av Real Madrid som alltför många insinuerar är steget långt...

Jo, Alves är på boll, men i mina ögon är satsningen så ful att ett rött är befogat. Men det är min åsikt, och det går ju givetvis att diskutera.
Barcelona Lionel super Messi
Marquez andra och sista tackling är INTE gult kort!
Snälla, han går först på bollen sedan råkar han böja sitt knä och olyckligtvis är det precis på baksidan av Racing-spelarens knä. Men snälla, det är Racing-spelaren som borde få kortet för filmning. Min lillasyster skulle hålla sig uppe efter den där "tacklingen".
Barcelona joninho__90
Ämne: joninho__90

Gilld....
haha frågan är om de ens hänt på riktigt?:P kanske nån som har gjort om den?
Barcelona Jr. Honken
Sällan! Två utvisade. Dommaren var KASS! När Piqué blev utvisad drog och slet dem lika mycket i varandra.
Alves varning också VÄLDIGT, VÄLDIGT tveksam. Skulle varit straff!
Sen Marquéz utvisning är ju inte ens något att diskutera...

Ohh. Vår backlinje kommer inte vara vacker nästa match. Det blir väl Sylvinho-Abidal-Caceres-Sanchez då :S
Saknar Puyol så himla mycket! Han behövs verkligen där bakm, det fick vi se idag. Annars tyckte jag personligen att han skulle få göra det 5000:de målet. Men det blev ju Underbarnet så det gör väl inget. ;P

Det blev så j*v*a spännande på slutet när Marquéz och Piqué blev utvisade. Höll på att stänga av TV:en. Var så nervös att jag inte vågade titta, men det löste sig ju tillslut så. :D

Messi, You're my God!

Visca el Barca!
Barcelona Messi är Messias
Har Spanien något system med att varningar kan hävas. Den vid filmningen i första borde solklart lyftas.
Real Madrid Sherko
Fan vad jag hatar messi samtidigt som jag älskar honom.
Hatar honom för att han vinner matcher på egen hand gång på gång :P
Älskar honom för den person han är, vilken härlig kille. Överlägset världens bästa spelare hittills denna säsong. Han är uppe i 25 mål för barca i år va? Hoppas han slår ronaldos 42 mål :)
Barcelona MXI
hur blir de me dem röa korten nu då?....spelar dem cup matchen lr gälelr det bara ligan???
Barcelona Rambla
2009-02-01 19:06
Ämne: Herregud va irritera....
Hur kan det vara rött när man klart och tydligt är först på bollen och även slår bort den? Det är inte Alves fel att även Moral satsar fullt i den situationen. Att Alves träffar honom är olyckligt ja men det är fan inte något rött kort.
Barcelona MXI
2009-02-01 19:06
LA PULGA!!!!!!!!!!!!
Fy fan va bra han e gubbar...så jävla härligt med vinst!!!...visca barca!!!
Barcelona VizzlA
2009-02-01 19:05
det sköna är att backlinjen bara blir dålig mot mallorca då röda korten hävs..
Delarocha RIP Puerta
2009-02-01 19:05
Visserligen var ju inte Alves tackling direkt menad som en ful men hade ju hellre sett den i ett el clasico. Hade känns lite roligare än att en spelare jag är totalt likgiltig till fick den på sig.

Messi är rätt okej:P
Barcelona Culéé
2009-02-01 19:04
Herregud va irriterad man blir på domarjävlarna, för en gångs skull DÖM EN MATCH RÄTT innan svenska domarkåren kommer in i bilden.
Vi måste inse att Alves skulle ha haft rött kort för den där tacklingen, men dessutom så ska den tönten som filmade REJÄLT mot Toures lilla putt visas ut.
Vissa av dem ungarna kan behöva gå tillbaks till dagis.
Piques utvisning var lite hård, matchen var ju nästan slut och den där lilla blockeringen blev ett rött kort, kanske var det domaren som behövde visas ut?
Barcelona Barca Barca Barca
alltså måste bara säga
tack så mycket härliga Grymma MESSI .
DU ÄR SOM EN AV DOM DÄR STJÄRNORNA SOM MAN SER PÅ MÖRKRET.
Tack LIONEL MESSI
Barcelona BlueRed.
Pep.G

Något måste göras. Raise your voice Collina/UEFA.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-01 19:03
joninho__90

Gilldes målet? ;)
Barcelona el Flaco
Rambla/

Ingen anning faktiskt. Får hålla mig uppdaterad och läsa artiklarna nu efter matchen och se vad som sägs där. Så här långt inne på säsongen tror jag inte det räknas dock.
Barcelona Rambla
Dani:

Domaren är inte konsekvent, därav av min kritik. Något om köpta domare tänker jag inte ens nämna.

Alves satsar på bollen och träffar mycket riktigt bollen också. Det är olyckligt att han efter det glider in i Moral med sin fot. Visst är satsningen tuff men rött kort? Nja.
Annons: