/spanien/barcelona/forum/2007.aspx/spanien/barcelona/forum/2007.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Flavía
2015-08-29 20:49
Vad tusan gjorde Bravo så långt ute???

Málaga hade kunnat få med sig ett ledningsmål där!
Barcelona Z_Z
2015-08-29 20:49
Den där var inte alltför långt borta alltså. Riktigt dålig passning där av Busquets. Både lös och felriktad.
Barcelona Barca4life98
2015-08-29 20:42
Presspelet ser grymt bra ut! Iniesta verkar rapp i steget också! Lovande...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Flavía
2015-08-29 20:42
Om man skall ingjuta lite optimism, har Málaga inte Juanami med sig denna gång (han som gjorde enda mål på Camp Nou).
Barcelona Z_Z
2015-08-29 20:37
@Smogen:

Sett till hur Roberto spelade senast så vore de ju idioti att inte spela honom igen faktiskt. Oavsett om Douglas är skadad eller inte så bör Roberto gå före honom där som han spelat i premiären och t-matcherna.
Barcelona Flavía
2015-08-29 20:37
Istället för att ladda ner ett externt programvara (Acestream/Sopcast) för att kunna se dagens match, rekommenderar jag att se en högkvalitativ stream från Sky Sports och som ni kan hitta via länktipset. Lösenordet är: 321 VISCA EL BARCA!!! Edit: Ber om ursäkt, det skulle ha varit "321" istället för "123". Blandade ihop det........
Barcelona Smogen
2015-08-29 20:36
Är Douglas skadad förresten eller är det så illa att Roberto faktiskt går före honom som högerback?
Barcelona Barca4life98
2015-08-29 20:35
Barcelonistas Lite smarthet som målvakt skulle inte skada. Som Ter Stegen mot Bilbao... Fötterna hjälpte ju honom mycket va? Hade inte Ter stegen gjort den tabben och bara väntat in bollen så hade det ALDRIG blivit 4-0 i den matchen. Ter stegen kommer bli vår första målvakt men just nu är Bravo säkrare. Nu ska vi njuta av matchen! Vi tar detta!
Barcelona Flavía
2015-08-29 20:35
@Barcelona4:

Varför ändra en vinnande formel?
Barcelona Barcelona4
2015-08-29 20:34
Malaga vilken buss de ställer upp redan från matchminut 1 ....
Barcelona Rambla~
2015-08-29 20:33
Gumbau, vilket stjärnfynd Lucho har hittat där.
Barcelona Smogen
2015-08-29 20:29
Barcelonistas

Var det du som hade problem med acestream? Du måste ändra till rätt inställningar för steam. Gör en googlesökning fö hur man gör så hittar du. Hjälpte mig!
Barcelona Flavía
2015-08-29 20:27
För närvarande är det självklart skall Bravo spela från start i ligan, allt annat vore tjänstefel.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-08-29 20:22
Free your mind Ter Stegen släppte ju nyss in 8 mål på två matcher där han definitivt kunde gjort det bättre vid flera av målen. Jag känner mig inte alls lika trygg när tysken vaktar målet som jag gör med Bravo.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-29 20:22
Har en Sky Sports 3 HD stream här för er som har problem med att hitta streams, inget att ladda ned men finns lite pop ups som man får ta bort.
Barcelona Smogen
2015-08-29 20:21
the cameroonians Vadå? På plats antar jag? :)
Barcelona Smogen
2015-08-29 20:20
Bravo är bättre och säkrare än Stegen just nu på i stort sett allt. Visst, Stegen är bättre med fötterna men det beror ju på att Stegen är bättre än de flesta Allsvenska spelarna med fötterna.
Barcelona the cameroonians
2015-08-29 20:19
hahaha, efter uppvärmningen och Iniesta
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-08-29 20:19
Barcelonistas Bravo är 4/5 medan Stegen är 5/5 med fötterna. En marginell skillnad som knappast avgör vem som är den bäste målvakten, speciellt inte när Bravo är bättre på i princip allt annat. Stegen är duktig på mycket av det som syns. Bra spel med fötterna och fina reflexer bland annat. Bravo är en allmänt bättre målvakt och då pratar jag om att styra backlinjen, positionering, spel i luften mm. Han är betydligt lugnare och säkrare i allt han gör. En fantastisk pondus. Ett mycket bättre val än Stegen i mina ögon.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-29 20:17
Frågar du mig så är jag glad att vi har två fantastiska målvakter som Bravo och T.Stegen.

Hur jävla bortskämda är vi Barca fans egentiligen?
Båda målvakterna spelade sina matcher som Lucho planerade föra säsongen och det ledde till att laget har vunnit ligan, Cl, och cupen and still counting.

Vad fan vill ni ? Vad fan vill ni? Vaaaad?
Jag fattar inte folk som kritiserar målvakterna. Bravo har rutinen i La liga. T.Stegen är ung men ändå håller samma klass som Neur. När antingen Bravo eller T.stegen börjar släppa in 3 mål varje match så kan ni börja klaga.

Tills dess borde ni titta på er själva i spegeln och fråga er vad är det för fel på er.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 20:17
Jo i princip gör det de i Barcelona. Där är spelet med fötterna vitalt.
Barcelona Xavi 6 // Visca Barca
2015-08-29 20:13
Det är inte bara fötterna som räknas.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-29 20:10
Hur fan e Bravo värdelös med fötterna? Herregud. Hans spel med fötterna är bra.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 20:09
Barca4life98 - skojar du med maj? Försvarar du Bravos spel med fötterna? Ter Stegen är mycket bättre med fötterna.
Barcelona Barca4life98
2015-08-29 20:06
Bravo dålig med fötterna? Driver du eller?
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 20:03
Bravo är mycket sämre än Ter Stegen. Bravos spel med fötterna är helt värdelöst.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-29 20:02
Bravo är en bättre målvakt. Sluta klaga, Lucho gör rätt.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-29 20:02
Barca B missar straff i sista minuten. Grimaldo med straffmissen. Så typiskt alltså.
Barcelona LeoMessi
2015-08-29 20:01
Skönt att se att Fabregas fortsätter att spela skit! Hans vårform fortsätter :) Det är inte så att han underpresterar under andra halvan av säsongen, det är snarare så att han överpresterar under hösten. Så pass att man blir lurad och tror att han är i tillfällig svacka så fort omgång 2 av ligan börjar. Hade hellre sett Roberto starta varje match än att Fabregas ens skulle få en minut hos oss! Inte för att Roberto är bättre, men för att han åtminstone försöker och sliter. Fabregas gömmer sig så fort det börjar gå trögt. Han borde jobba för militären istället, en kamouflageexpert som honom hade gjort stor nytta. Han kan lära rekryterna hur man blir totalt osynlig.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-29 20:01
Inte nöjd med det här. Klart som fan att Stegen ska va vår första målvakt.
Annons: