/spanien/barcelona/forum/20062.aspx/spanien/barcelona/forum/20062.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo PeJu
2008-11-15 15:10
Ämne: tarrak

Min bild a....
Håller med. Det känns lite som att det ligger en hund begraven här.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-15 15:09
tarrak

Min bild av Xavi är att han inte är en sån som spelar för pengar utan för klubben, Allas bild av honom då egentligen såklart. Men varifrån kommer helt plötsligt detta pengasug egentligen? Är de för han vill dra in lite extra pengar innan han slutar eller?

Hela den här förhandlingen verkar skum.
Barcelona tarrak
2008-11-15 15:04
Det skulle förvåna mig mycket om inte Xavi stannar, men jag är rädd att det kommer att ske till ett oproprtionerligt högt pris. Tycker inte att man skall skylla på agenten i det här fallet. Xavi är så pass gammal och väletablerad i klubben att han skulle kunna gå till Txikis kontor och lösa det på studs om viljan fanns. Jag är rädd att vi kommer få se en ganska segdragen historia.
Deportivo PeJu
2008-11-15 15:00
Never mind.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-15 15:00
el capitano

Tack!
el capitano
2008-11-15 14:56
Okkapokka.

Varsågod :)
Deportivo PeJu
2008-11-15 14:56
Ämne: PeJu //

Synd att ....
Fair enough.

Tror ändå att det hade varit svårt att inte ryckas med. I stridens hetta tror jag att de flesta hade blivit glada, om inte annat för att man snuvat värsta konkurrenten på en titel.
el capitano
2008-11-15 14:54
westinhoblaugrana

hoppas verkligen att han gör det, ta pengar från Henrys lön och ge till Xavi istället som nån skrev här =)
Det är hans agent som försöker krångla till allt, jag tror att Xavi nöjer sig med det han får från Barca. Han verkar vara en kille med stort hjärta.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-15 14:54
Lite Off-topic men, Hur får man kursiv eller fet text på de man skriver? ett exempel är i PuJus inlägg.

Någon som vet?
Barcelona westinhoblaugrana
2008-11-15 14:51
el capitano

Xavi stannar 100 %. Han är culé ända in i ryggmärgen och kommer aldrig lämna barca. Tycker bara att barca ska ge honom vad han förtjänar i lön, så får vi detta överstökat.
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-11-15 14:50
PeJu //

Synd att man inte kan bevisa en sådan sak men jag är som person som hellre förlorar rättvist än vinner orättvist.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-15 14:49
tarrak

Exakt så resonerar jag också. Låt alla vara välkomma, Sen får man bara ta skiten att de kommer alltid finnas idioter på forum. Som i verkliga livet också.
Deportivo PeJu
2008-11-15 14:46
"Lätt att säga i efterhand? Ja kan garantera att ja aldrig hade varit stolt eller glad över en sån titel."

Som sagt, det är lätt att säga nu. Jag tror nog att du hade varit glad och hurrat om Real vunnit på ett sådant mål också.
el capitano
2008-11-15 14:46
BlueRed.

Tack, den har jag läst. Hoppas att han förlänger med Barca.
Barcelona BlueRed.
2008-11-15 14:44
el capitano

Det senaste jag har läst i alla fall.

*Länk
el capitano
2008-11-15 14:43
tarrak

Nåt nytt om Xavi? Jag googlade sönder min dator idag men hittade inget.
Tror du att han stannar?
Barcelona tarrak
2008-11-15 14:40
Jag förstår att många tycker att det är orättvist att marängerna får skriva här, medans deras forum är låst för utomstående. Men försök att vara större och se förbi sådant. Här på Les Rambles skall alla som vill diskutera Barcelona vara välkomna. Kan man inte hantera det så bör man kanske söka sig någon annanstans.
Barcelona Culéé
2008-11-15 14:39
nr 5 magic - zidane

vill du ha stryk eller?
nä ba driver med dig haha =)
2008-11-15 14:36
Jo men ta reda på vem som är idiot och vem som inte är före ni hoppar på någon =)
Barcelona Culéé
2008-11-15 14:33
det finns idioter i alla forum, bland annat hära.
men vi försöker ignorera de "idioter" som är från vårt forum. dom som snackar goja , ja tycker vi borde lämna dom ifred.
2008-11-15 14:31
Culéé// Det vet jag men bara för det betyder det inte att alla är så? Glöm inte att det finns idioter från ert forum också
Barcelona Culéé
2008-11-15 14:30
nr 5 magic - zidane

om du vill snacka normalt och diskutera är det helt okej och du är varmt välkommen i detta forum, men du måste också förstå att de finns vissa från ert forum som kommer in hit och skapar problem.
2008-11-15 14:23
Culéé //

Tror nog inte att vi surar så mycket pga den matchen det var trots allt Copa del Rey o den betyder inte så mycket. Vi surar nog mer över vårt försvarsspel. Visst är det skämmigt att förlora mot ett div 3 lag men det svider inte så mkt.

Okkapokka.//

Kul att höra =)
el capitano
2008-11-15 14:21
culés, nu struntar vi i denna diskussion.
Ciao-V, sorry om jag var för hård mot dig.

Madristas bombade mig med PM och jag är inte så glad just nu men som någon sa nångång: "Argumentera aldrig med en idiot, han drar ner dig till sin nivå och vinner på erfarenhet"
Barcelona Culéé
2008-11-15 14:16
grabbar ta reals inlägg här i forumet med en nypa salt.
Dom surar nog fortfarande efter att haft minst 6 STJÄRNSPELARE på plan men ändå släppt in 3 mål mot Union.
lite kul också att se att dom har stängt av forumet för barca fans.
vinner Valladolid idag så blir jag inte chockad.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-15 14:14
Nr 5 Magic - Zidane

Jag tål alla diskussioner i världen ;)

Närå men du är en av få madristas som man står ut med och kan diskutera på mogen nivå.

Sen om jag själv hade vart stolt över den titeln kommer jag aldrig veta men jag skulle inte tro det, sen var det ändå ni som vann i slutändan ;)

el capitano

Det är sant det han säger. Vi ska aldrig någonsin räkna bort dom, och dom ska aldrig räkna bort oss heller.
el capitano
2008-11-15 14:08
Okkapokka.

Att vi ska aldrig räkna bort madrid, att vi ska aldrig underskatta madrid, att det är inte säkert om Barca vinner cupen osv.
Du kan läsa på alla hans inlägg om du söker på hans nick.
2008-11-15 14:06
Varför hoppas ni på mig tåler ni inte lite diskussion? Sen att vårt forum är låst kan jag inte göra något åt saken själv vill jag ha öppen forum.

Okkapokka.// Lätt att säga i efterhand? Ja kan garantera att ja aldrig hade varit stolt eller glad över en sån titel.

el capitano Barcelona// När har jag diskutterat Reals kalle anka drömmar?
Barcelona Ciao-V
2008-11-15 14:05
el capitano:
Jag undrar vilken av oss som har fel tröja på sig? Eller är du läskunnig?
Var i mitt inlägg hittar du att jag är negativ?

Truppen imorgon:
Valdes, Pinto Alves, Sylvinho, Caceres, Puyol, Marquez, Pique, Sergio B., Yaya Toure, Keita, Xavi, Gudjohnsen, Hleb, Messi, Eto'o, Bojan, Henry.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-15 14:05
el capitano

Förstår ändå inte hur du får hans inlägg till ett negativt sådant.

BlueRed

Tycker oftast de som kommer in hit håller hyfsad nivå. Jag tycker inte vi ska stänga ner forumet för andra bara för några fjorton-åringar provocerar. De finns ändå Madristas som försöker få igång en disskusion och inte försöker provocera. Shi,Sherko tex
Annons: