/spanien/barcelona/forum/20053.aspx/spanien/barcelona/forum/20053.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona poddalito
2008-11-18 00:12
du kan ju alltid trycka upp en tröja med maradonas namn själv. eller?
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-17 23:16
Ja länkade till Ebay, jag hittade maradona retro tröjor men såklart tar redaktionen bort min post.
Det rör tydligen INTE barca enligt dom..
Barcelona Koeman_4
2008-11-17 23:13
Ämne: Någon som vet vart m....
Hmm, tror inte dom spelade med namn på ryggen när Maradona var i Barca faktiskt, dom hade bara nummer då.
Guardiola tröjor kan du ha chansen att hitta på Ebay.
2008-11-17 23:02
Bluered, lol.

Ska man få biljetter till det där priset måste man sitta 1 september kl 10.00 och klicka jävligt snabbt. Dom ryker som smör..

Var beredd att lägga upp runt 6-7000 för "bra platser"´, Dom sämsta platserna kan du nog få för 3-4 med lite tur.

Barcelona Okkapokka.
2008-11-17 22:52
devaK

Är väl lite samma visa för mig, Men man kan inte göra så mycket åt saken om man bara är 15 år. Fast jag hoppas på en speciell 18-årsfest istället ;-)
Barcelona BlueRed.
2008-11-17 22:25
devaK

Beror på vart du vill sitta.

*Länk
Barcelona devaK
2008-11-17 22:14
Vad brukar El Clasico kosta? När jag var yngre hörde jag om väldigt höga priser som skrämde iväg min dröm ;
Barcelona barcadinho
2008-11-17 21:30
Real Madrid meddelar alltså att Schuster stannar. Det är faktiskt mycket bra nyhet för oss culés.

Det skulle gå fortare för de att vända trenden med en annan tränare. Schuster har inte det auktoritet som behövs för att klara sig svåra tider. Det kommer att gå över, men inte så snabbt.
Deras spelare behöver ett nytt ansikte på träningrana och på bänken på mathcerna. Jag har dessutom en känsla av att en del spelare har inte hundra procent förtroende för honom.

Schuster är inte den rätta personen som kan få spelarna att ge 100 procent.

Så ser JAG på det.

(Schuster fick en serverad lagmaskin förra säsongen från Capello och det är mest därför de vann ligan. Han plockade bara frukterna av nån annans arbete).
Barcelona Barcalonawi
2008-11-17 21:21
Roligt att vissa av spelbolagen har redan utsett Barca till La Liga 08/09 vinnare efter bara 11 omgånger :D

bet365 sätter oddset 1.35 till barca, mot 4.5 till madrid å hela 21 till Valencia

Visca el Barca
Barcelona Dedeffo
2008-11-17 20:38
Den där Guldbollen disskusionen har gått sen Maj varenda dag.... Vi alla har olika åsikter sluta snacka om guldbollen det börjar gå långt nu.
Barcelona BlueRed.
2008-11-17 20:34
Ciao-V(Barca!)
ElDuroDeFCB

Lite som det petersays sa om att vi har blivit bortskämda med alla mål. Många förväntade sig ett par mål från Barcas sida i första halvlek.
Barcelona kallesiete
2008-11-17 20:34
FCB_Alex, Grattis!

Jag va på el classico förra säsongen på Nou Camp. Det är en upplevelse utöver det vanliga, tro mig.

Nu förlorade barca den matchen med 0-1 men förlusten sved inte lika mycket som den hade gjort hemma i soffan. Så du behöver inte vara rädd för hur besviken du skulle bli om barca förlorade. Självklart föredrar man en seger och jag tror att Barca kommer vinna men upplevelsen i sig gör att du känner dig som om du vore i en sagovärld.

Du har något att se fram emot!
Barcelona Tompa
2008-11-17 20:19
Angående debatten vem som ska få Guldbollen så är det Cristiano Ronaldo som ska ha den. Liga och CL mästare samt 42 mål totalt förra säsongen, det är svårt och argumentera mot det. Vår egen Leo Messi är visserligen f.n bäst i världen men i våras var han ärligt talat inte särskilt bra.

Det är emellertid bara en tidsfråga innan Messi vinner den, han har varit fruktansvärt bra i höst. Men han får vänta åtminstone 1 år till.

Barcelona FCB_Alex
2008-11-17 20:19
EL Classico ska bli så jävla kul och se live om 27 dagar :D Har sjukt bra platser också nästan längst ner i mitten på långsidan :D Kan inte vänta längre!!!
Burbur
2008-11-17 20:04
Mes Que un Club ! 3/

Yepp, det har jag. Hoppas att biljetterna dumpas ner i brevlådan när som helst. Det är fan mindre än en månad kvar. El Classico, min första Barca match in real life.
2008-11-17 19:57
Redaktionen rensar bland inlägg som ej följer regler
2008-11-17 19:54
Burbur, Har du biljetter, haha annars blir det dyrt..Ja sitter o uppdaterar hela tiden. Ska åka me polarn till Shakhtar och Valencia matchen men har bara köpt skitbra platser till shakhtar :) Valencia är svårt men ju närmare match desto mer platser lämnar medlemmarna tillbaka :P
Burbur
2008-11-17 19:40
Härliga Barca är ju så strålande bra denna säsong, så tänkte åka förbi Barcelona och ta en titt på El Classico.
Barcelona A.Gaudi
2008-11-17 19:34
Rolig video med två solklara punkter för framgången i dagens barcelona. jag är osäker på vilken som väger tyngst.

1. Vi har Lionel Messi
2. Vi har gjort oss av med Oleguer
Barcelona Ciao-V(Barca!)
2008-11-17 19:30
ElDuroDeFCB:
Bra skrivit om KAOSET i forumet under matchens första halvlek i söndags.
Det är nästan så att man funderar på att hålla sig borta från forumet under matcherna vilket jag tycker är synd!
Det är låg kvalite på inläggen och det är löjliga påhopp.
Barcelona Dedeffo
2008-11-17 18:12
Ämne: haeger @

Ska man ....
Tack för Hleb :).
Barcelona Barcanist(FREE YASSIN!)
2008-11-17 17:45
Någon som vet vart man kan köpa en gammal barcelona-tröja med typ maradona eller guardiolas namn tryckt på ryggen. Riktigt najs det skulle vart med en sån T-shirt :D
Spanien Rödvit tomtemor
2008-11-17 17:32
haeger @

Ska man följa kriterierna så är Senna en het kandidat till att ta hem det hela. Ska man följa vem som är världens bästa fotbollsspelare så är det Ronaldo utan tvekan, även om Messi har överglänst honom den här säsongen.

På tal om det du skriver om Ronaldo så kan jag nämna Henry. Han gjorde 49 poäng i enbart ligan fördelat på mål och assist på 38 matchern men ändå vann han inte priset och lär väl heller aldrig göra det. Han om någon förtjänar det, för han var riktigt dominant i Arsenal när han var som bäst.

Edit: Förresten så saknar jag Aliaksandr Hleb.
Barcelona BlueRed.
2008-11-17 17:23
Haha, Gallianis ord efter att ha besökt Barcelona för att försöka få över Eto'o också.

"As for me, there's one other centre forward that I like a lot: Eto'o. If it would be possible, I would sign him but it's a dream. This summer I travelled to Barcelona to ask for him. They asked a transfer fee of 50 million euro°, I left the restaurant and I quickly returned to Milan."

Jag skickar med länk också så får ni läsa hela om ni vill.
Barcelona DM1982
2008-11-17 16:40
Ämne: Saviola.... vilken ....
Tycker att det är rätt av Saviola. Han kommer inte få spela något men han kostar Real Madrid cirka 25 miljoner om året, en utgift som Real säkert inte vill lägga ut. Allt som är dåligt för Real är kul för mig. ; ) (nästan, skador önskar jag inge spelare)
Barcelona Barça#10
2008-11-17 15:48
har läst lite på puertan och tycker det är onödigt att slösa sin tid på att skriva hur bra capello var när han ändå har slutat. Det är bara inse att han inte kommer tillbaks.
Barcelona Barça#10
2008-11-17 15:23
känns så jävla skönt att vi ligger 1:a i la liga. Desseutom är det är det 3p från villareal som ligger 2:a och 5p till real,valencia och sevilla som ligger delat 3:a.

Men nu så hoppas jag att vi inte får någon skadad under den här veckan då det e landslagen som har match och så har vi match mot getafe under helgen.

För nästa vecka så börjar den svåra veckan vi har ett möte mot sporting borta där vi kan säkra oss som 1:a i gruppen om vi vinner och så är la liga match mot sevilla.

Barcelona Dedeffo
2008-11-17 14:31
Ämne: Ämne: ACRosso....
Det är ju skönt att Ronaldinho är på g och gör några mål efter sina 2 usla senaste år i Barcelona. Men att han kommer i toppform det kommer han inte.
Barcelona akiljo
2008-11-17 14:11
Saviola.... vilken sell-out!!!
Barcelona FCB_Alex
2008-11-17 14:03
Någon som vet var man kan ladda ner gårdagens match? :)
Annons: