/spanien/barcelona/forum/20050.aspx/spanien/barcelona/forum/20050.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-01 22:58
Lionel_

Jag vet, Juninho gjorde ett mål idag på frispark, annars fruktansvärt dåligt och då mötte dem ett bottenlag på hemmaplan. Tror nog det blir Juninho som är det enda hotet, kanske även Benzema, annars ser jag inget riktigt problem men vi får väl se sen.
Barcelona Barcadinho.
2009-02-01 22:55
Jag har en liten sak bara och säga om matchen (jag gissar att ni har tagit upp redan messi the messia och backlinjens situation).

Det är om Alves.
Idag och mot espanyol så såg han ut och börja bli sliten.
Jäklar, grabben har ju spelat mer an Valdes. Det är klart att det sitter i kroppen, även om man har en kondition som en björn.

Nu tvingas han och vila pga av 5 gula kort, tyvärr inte riktigt i passande tillfälle.

Laget spelade inte bra idag, men Espanyol matchen med all stress i slutet att inte tappa matchen (de reducerade ju).
Det sitter i kroppen och huvudet.

Det är otroligt att vi fixade en tre poängare så som matchen såg ut och med jobbigt matchschema och borta plan osv.

Så högt goooaalll har jag inte skrikit på länge.
Barcelona Ghazza
2009-02-01 22:54
Även om jag också gärna hade sett Sevilla knipa poäng så kan man inte annat än att älska Sportings publik. Bäst supportrar i Spanien månne?
Barcelona L-Messi10
2009-02-01 22:53
FAN VILKEN SKÖN MATCH DET VAR IDAG :D det är mycket skönare när vi vinner sådär än när vi vinner med 4-0 elr 5-0

MESSI ÄR GUDEN INOM FOTBOLLEN !!
Barcelona LaBarca
2009-02-01 22:52
Det spelarna får tänka på är att inte tackla Lyon grabbarna för nära straffområdet. ni vet varför.......
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-02-01 22:50
adil//

Onekligen inte. Men inget snack om att Pato har större potencial. Då han besitter kvaliteer som Bojan inte kan träna sig till. Men visst. Vem som får bättre karriär har ju med mycket att göra. Skador, vilka lag man spelar i och annat. Men va jag tror. Är iaf. att Pato någon gång kommer bli vald till världens bäste.
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:47
Ämne: Lyon är så fruktansv....
En backlinje innehållande Källström (vänsterback idag?) bör väl inte skrämma Barca iaf. Hotet är väl Benzema i kontringsspel och Juninhos frisparkar.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:46
Är alla Madrid fans bannade nu?
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:45
Ämne: Måste ju bara säga a....
Nja, gult förkänar han nog, enligt regelboken ska väl en sådan där satsning med dobbarna vara gult. Han räddas från rött genom att bollen träffas först. Sen fick han ju sitt feaktiga gul sen tillsist så....
Barcelona Cape
2009-02-01 22:45
Islam_Bosna

Säg inte det!
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-01 22:44
Lyon är så fruktansvärt bedrövliga idag, detta borde inte bli ett problem alls för Barca.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:44
Ämne: Måste ju bara säga a....
Otuga, du såg väll att Alves träffa bollen först, resten av grejen är väll oturlig för motståndaren.
Barcelona Kim
2009-02-01 22:40
Aha! Jag brukar vara rätt skaplig på att strula till meningar. ;)
Atlético Otuga
2009-02-01 22:39
Måste ju bara säga att med den formen Messi är i just nu , finns det nog inte en chans att ni inte står som vinnare i till våren, killen är ju sjukt bra.
Sen skulle Aleves haft rött direkt, vilket överfall hoppas killen inte blev skadad.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-01 22:39
Kim

"Eftersom du har rätt så låter jag bli att rätta dig."

Det vart lite knasigt, Men jah, antigen det eller så har jag brist på något att skriva. :)
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:38
Ämne: Lionel_//

Tycker ....
Vad jag hört har han en dålig inställning till träning, något Bojan inte har. Och visst nämna Adriano är kanske en liten streach men visst är det ingen fördel att vara lat.

Tror att det är alldeles för tidigt att veta vem som kommer bli bäst.
Barcelona Kim
2009-02-01 22:37
Krånglas till?
adil,
2009-02-01 22:36
Rivaldo_gudarnas gud

Tycker det är fel att säga som du gör. Man kan aldrig tro att Patos karriär kommer bli bättre än Bojans, det är ju omöjigt att veta ännu.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-01 22:34
Kim

Behövs det verkligen krånglas till så mycket? ;)

Sen byter jag aldrig i hela mitt liv Bojan mot Pato. Även om jag också är svag för den sistnämnde.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-02-01 22:33
Lionel_//

Tycker då inte Pato visat någon tendenst till att bli fet. Och är för ung för att festa. Vet ej va det är för divafasoner du pratar om. Men tror inte det är så stor chans att han i milan tillåts kasta bort sin karriär. Speciellt inte med förebilder som maldini och kaka att se upp till. Sen skule jag klart aldrig byta honom mot Bojan då bojan är egen produkt. Men bättre är han. Och bättre tror jag att hanns karriär kommer summeras över Bojans när det är dags för det.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:32
Ämne: Rätta mig om jag har....
Vet ej, men om killen inte riktigt håller måttet så spelar det ingen roll om pappa är president eller vaktmästare.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-01 22:31
Kim:

Bryr du dig mer om Lyon som för tillfället spelar bedrövligt, oavgjort mot ett bottenlag i Frankrike på hemmaplan och lär tappa serieledningen?

Fast tyvärr är fortfarande Juninho grymt bra på frisparkar ser det som enda hotet mot Barca.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:29
Ämne: Ämne: Rätta m....
Tack!
Jordi fick också lira matcher när pappa cruyff bestämde.
Ok att det inte är samma sak att vara vaktmästare som coach, men ändå. Pojken grät ju inte under en match för att han var bra.
Barcelona BlueRed.
2009-02-01 22:28
Rätta mig om jag har fel då, var det inte Bojans pappa som tipsade ledningen om Touré? Och även ett par andra spelare?
adil,
2009-02-01 22:28
Cape

Det är det som gör Pato så grym tycker jag, att han lyckas leverera i ett tamt orörligt Milan. Riktiga klassmål gör han också.

Men som sagt, vänta 1-2 år och jag kan inte se varför Bojan inte kommer vara lika bra eller bättre.
Barcelona Kim
2009-02-01 22:26
Ämne: Rätta mig om jag har....
Eftersom du har rätt så låter jag bli att rätta dig.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:25
Rätta mig om jag har fel, men jobbar inte Bojans pappa i klubben?
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:24
Ämne: Ämne: Inte en....
Att Bojan är egen produkt är det som gör att det väger över till hans fördel tycker jag.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:22
Ämne: Inte en dag i veckan....
Bojan påminner förmycket om Jordi när han spelade, aldrig konsekvent.
Jag skulle lätt byta ut han mot Pato.
Barcelona Rambla
2009-02-01 22:22
Jag hoppas att Sevilla vänder, inget ont om Sporting, men så att Sevilla kan sätta press på Madrid.
Annons: