/spanien/barcelona/forum/20046.aspx/spanien/barcelona/forum/20046.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2008-12-01 16:16
el capitano/

Är du säker att det är den rätta tiden? I Barças officiella hemsida har de inte annonserat när matchen ska spelas.
el capitano
2008-12-01 16:13
El classico är kl 17?
Jag jobbar till 1900 den dagen fan också, men jag ska spela in den och hålla mig borta från forumet och radio tills jag kommer hem =)
Canaletes
2008-12-01 16:11
Pepe kommer inte spela mot oss i el clasico :D
Barcelona Okkapokka.
2008-12-01 16:06
tribente_magico

Det är meningen att du ska ladda ner matchen, inte kolla på den. Om du ser "Megaupload" logan , så till höger om den finns en kod. tex HLB. Sen ska du skriva in den koden som står där i rutan som finns till höger om koden. Sen klickar du på download. Funkar de inte först gör det en gång till. Sen kommer ett nytt fönster öppnas och där får du vänta i 40-60 sekunder sen kan man klicka på download.

Hoppas de hjälpte.
Barcelona el Flaco
2008-12-01 16:03
tridente_magico/

Iniesta kommer att missa matcherna mot valencia, Madrid och Villareal. Han är tillbacka mot Mallorca den 4 januari.
el capitano
2008-12-01 16:01
Enligt uppgift är han tillbaka mot Mallorca. Pep vill ha honom tillbaka när han är 100% återställd.
Det är bra tycker jag, vi har ändå Henry och Hleb.
Barcelona tribente_magico
2008-12-01 15:58
nån som vet om iniesta är tillbaks mot real madrid?
Barcelona tribente_magico
2008-12-01 15:56
Ämne: westinhoblaugrana
....
hur kollar man på matchen då?, går ju inte att trycka nånstans.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-01 15:51
Okkapokka.

Tack.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-01 15:48
westinhoblaugrana

Del 2 i länktips.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-01 15:47
westinhoblaugrana

Jag har hittat matchen på en direktlänk, alltså ingen torrent. Här är del 1 i länktips.
Barcelona el Flaco
2008-12-01 15:39
R-LeGenAr/

Länk?
el capitano
2008-12-01 15:32
R-LeGenAr

Jag tycker att Real behöver bättre läkerteam, det känns som att alla skadade spelare hoppar in och spelar utan att vara 110% återställda. Det är sorligt och ni förlorar på det.
Iniesta började träna med boll för vecka sen men Pep ville ha tillbaka honom när han är 100% återställd och kan spela utan att riskera en ny skada!
Man måste tänka långsiktigt i dagens fotboll.
Det är min personliga åsikt bara..
Real Madrid R-LeGenAr
2008-12-01 15:26
ny uppgifter: Pepe misser matchen! borta 4 veckor:(
el capitano
2008-12-01 15:20
Maicon 13

Skönt å höra =)
Det är möjligt, lycka till i ligen ni med.
Barcelona Saman.
2008-12-01 15:20
Maicon 13

Då lär det bli första gången på 44 år för er ;)
Maicon 13
2008-12-01 15:18
el capitano
tack! Jag diggar er Barca supportrar ! Ni är mycket vettiga! Hoppas vi möts i Rom CL FINAL!
Lycka till i La Liga!
el capitano
2008-12-01 15:12
Maicon 13

Låt Inter redaktionen ta hand om honom/henne, skicka ett mail och anmäl honom.

Maicon 13
2008-12-01 15:06
BARCA!
Kan inte ni spärra en liten retard med namnet BARCA!. Killen kommer in i vårat forum skriver massa skit. Det kommer bara bli onödiga bråk mellan Inter fans och barcas. Många kommer bli avstänga. Så snälla varna honom.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-01 14:53

BTW

Spelar nog inte någo störe roll vilka av eran spelare som kommer tillbaka, för att spelar ni som ni har gjort de senaste 5 matcherna och vi spelar som vi gjort de senaste 5 matcehrna så är det nog kört för eran del i vilket fall som helst...

Men som du säger R-Legenar jag hoppas på en riktigt bra match a la säsong 06-07 på Nou Camp, men nu saknar ni Ruud och Ronaldo ;-) och vi har en het het het Messi, vem vet han kanske gör hattrick igen....;-)
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-01 14:49
R-LeGenAr

Var fick du att De Lared ska spela, läste nyss att han precis börjat löpa lite lätt, efter en hel månads sjukskrivning, hur fan ska han kunna spela redan om 2 veckor?!?

Är du säker på det?
Real Madrid R-LeGenAr
2008-12-01 14:42
ser ut att ljusna lite för real, och kan bli säkert en bra match mot er.

robben,cannavaro,pepe = tillbax mot sevilla

sneijder, diara, dela red tillbax = barca

diara,delared , kanske inhopp mot zenit.

nu får vi hoppas för våran del att inga mer skador kommer:D

hoppas det blir underbar match att se oavset resultat!

bästa matchen jag sett är el clasico matchen 3-3

den hade allt, krig,känsla,lag,individ, allting, årets match! säkert ingen match som kan toppa den! har inte sett någon som kommer inärheten av den..
2008-12-01 14:28
Fan va gott att vi fick Atleti! :D Hoppas vi får Espanyol i kvarten också :).
Barcelona el Flaco
2008-12-01 14:21
Åttondelsfinalerna i Copa del Rey har precis lottats och vi fick Atletico de Madrid. Första matchen spelas på Vicente Calderón den 7 januari och returen på Camp Nou den 14 januari. Skulle vi slå ut Atleti får vi möta vinnaren av Poli Ejido - Espanyol i en eventuell kvartsfinal. Även här skulle vi börja på bortaplan och spela returen på hemmaplan. I semi kan vi antingen få vinnaren mellan Real Union - Betis eller Mallorca - Almeria. Första matchen här skulle dock komma att spela på Camp Nou och returen på bortaplan.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-01 14:05
Sen kanske Messis uppväxt och tonår spelar roll? Kan inte det att han fick tillväxthormoner under många år påverka hans skador negativt? Har för mig att jag läst det men kan mycket väl ha fel och jag hoppas jag har det.
2008-12-01 13:51
Herregud alltså...finns det någon som vet var man kan ladda ner lördagens match mot sevilla i sin helhet? Alla torrents jag testat hittils har ej fungerat. Tack.
Barcelona Gud är störst!
2008-12-01 12:42
Fyfan det helt otroligt ju, vi har gjort 2 MÅL (2 MÅL TÄNK ER!) mindre än både Inter och Milan tillsammans. Och 7 mål mindre än Man u och Arsenal tillsammans. Haha fyfan vad bra vi är i år. Kunde inte drömma om en sån här säsong.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-01 12:20
devaK

Men maradonna var inte i närheten av Messis explosivitet. Han var explosiv för sin tid så som Pelé va explosiv på sin tid. Men förr i tiden så var spelarna mycket slöare än dagens spelare. Sen har du rätt i att tacklingarna var hårda på den tiden och man fick ju inte den backupp från domare som man har idag, men du glömmer att det spelas mer matcher nu än vad det gjorde förr, och därför kan skador uppkomma lättare och oftare i dagens fotboll. Man tränar även mycket mer....

Men som sagt, vi får hoppas på en långvarig karriär för EL Pulga...
Barcelona devaK
2008-12-01 11:57
Maradona spelade också explosivt och jag skulle vilja påstå att han fick värre tacklingar än Messi, dom var hårda på den tiden. Och han hade en väldigt lång karriär
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-01 11:04

Kollar in antalet gjorda mål i laget och något som förvånar mig på ett positivt sätt är Messis antal gjorda mål och ass. Han har ett mål mindre än Eto`o och lika många ass. som Xavi har på samtliga turneringar.

Messi är nog på väg mot en säsong som påminer lite grann om Henrys i Arsenal när de vann ligan obesegrade. Då gjorde Henry flest mål och ass. i laget. Det skulle vara helt sjukt om Messi kunde göra något liknande....Outstanding i så fall...
Annons: