/spanien/barcelona/forum/20043.aspx/spanien/barcelona/forum/20043.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-12 20:45
Känns underbart att veta att Vampíro är tillbaks i truppen. Har saknat hans Messi-liknande reider och toucher. :D

Hoppas han får göra ett inhopp senare i matchen mot Real.
Spanien Söderström
2008-12-12 20:44
Ah, såg på hemsidan att han varit med och tränat men inte att han skulle bli uttagen... hoppas att han är redo!
Barcelona El Guanche
2008-12-12 20:42
Riktigt skönt att Iniesta är på väg tillbaka, tror dock inte att om han nu blir friskförklarad att han startar. Utan Pep satsar nog på någon annan i startelvan och Iniesta på bänken:D
Barcelona Beguiristain
2008-12-12 20:24
En youtube film att värma upp med inför el Clasico...
Barcelona Ciao-V
2008-12-12 20:05
Deco har varit en stor favoriterspelare för mig i Barca.
Han säger följande om Eto'o. Se länk för mer om även andra spelare i Barca och annat.

"Samuel is very important for Barça. You know that I have always said that the success of Barça putting pressure starts with Eto'o. If Samuel is on top of his physical abilities, like he is now, if he's feeling happy and motivated, it's hard to find a better striker anywhere in the world. Above that, and that's not a secret, he's extra motivated for the games against Madrid"

Han avslojer lite om hur högt Eto'o är motiverad att möta sin gamla Real Madrid...
Barcelona Culéé
2008-12-12 20:05
FCB :)

Du är inte den enda, tragiskt nog!
Barcelona FCB_Alex
2008-12-12 20:04
Ja då är man i Barcelona nu :D

Var nyss på Camp Nou, asså vilken arena den är Fantastisk, Ska snart ner till Hard rock Café och sen är det El Classico imorgon, Kan inte vänta längre!
Barcelona FCB :)
2008-12-12 20:03
klarar inte att vänta längre nu! :P en hel lååång natt och en låång dag imorgon innan avspark..jaja
Barcelona el Flaco
2008-12-12 19:58
Söderström/

Listan har inte offentliggjorts än och vi får nog räkna med att Pep låter resten av världen få veta det några timmar innan matchen. Men, som du kan läsa i länken, så ska tydligen Pep ha sagt att Iniesta kommer bli uttagen till truppen. Men vi får se, det är 24 timmar kvar och mycket kan hända.
Barcelona Sersari
2008-12-12 19:56
Söderström

Du kan läsa mer om det på den officiella hemsidan, och sport.es. Han blir uttagen, men sitter troligtvis på bänken.
Spanien Söderström
2008-12-12 19:41
Ämne: Andrés Iniesta är ut....
Är truppen redan bestämd, var såg du det?
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-12 19:40
el Flaco

Visst håller med dig ang. Ramos. Men vi alla vet att så fort Messi får bollen så är det MINST 5 spelar på han...
Barcelona Ciao-V
2008-12-12 19:34
Ämne: Aja ska gå nu innan ....Håller inte med dig heller. Men du ska ha respekt för dina åsikter. Du måste dock tåla argumenten.

Kaka tror jag är med på listan på gamla meriter. Han har inte alls varit "outstanding" verkan i förra året eller i år.

Kul att Messi och Xavi är med i topp fem.

Jag gissar att listan kommer att se ut som följer:
C. Ronaldo, Messi, Torres, Xavi och Kaka.
Barcelona SaM__-
2008-12-12 19:34
Jay-z //

Handlar inte om att vara kaxig eller olika uppfattningar. Du har inte förstått hela poängen när det gäller Hleb, Gudjohnsen etc. Förstå att Hleb inte ens konkurerar med Gudjohnsen då de har helt olika uppgifter på planen. Hleb är mer den kreativa spelaren medan Gudjohnsen ska bidra med lite mer tyngd och djupledsspel. Hade det varit så att Pep hade haft en idé med Mr ICE som någon slags kreativ spelare och spelat honom före Hleb eller någon annan då skulle ditt resonemang vara diskussionsbart men nu är du bara löjlig och helt ointressant!
Barcelona Culéé
2008-12-12 19:32
Nånting som vi kanske kommer sjunga om vi säger tex att GUTI gör mål på Camp Nou?

*länktips*
Canaletes
2008-12-12 19:31
2HeadsOnEagle
Det där var Guldbollen

Luça Toni #30
Ändra ditt inlägg, förstör sidan! ;)

Barcelona el Flaco
2008-12-12 19:28
2HeadsOnEagle/

Jag tror nog det beror på vem som spelar vänsterback. Blir det Sergio Ramos, som är av den de fulaste spelarna i världen, kommer nog Messi tyvärr räkna med mycket stryk och psykningar. Men det är ingenting vi kan göra åt det (om det nu skulle bli så). Vi får helt enkelt lita på att Medina Cantalejo gör sitt jobb.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-12 19:22
el Flaco

Helt klart. Men menar, Madrid är ju riktigt desperata. Dem vill inte bara att vi förlorar matchen.. utan att det går snett för oss under resten av säsongen...
Barcelona Sersari
2008-12-12 19:19
marcus

Fan vad härligt, tog du med namntryck då? Messi eller? :D
Så tydligen kommer MÈS inte att finnas på tröjor som säljs, endast på träningskläderna och spelarnas tröjor under matcherna. Märket fanns ju med mot Valencia, men det kanske bara var under den matchen?

Var där senaste säsongen, när det tyvärr blev 0-1. Känslan är ändå grym, och hoppas att du och alla på plats och självklart även vi får uppleva en vinst imorgon kväll.
Barcelona el Flaco
2008-12-12 19:19
2HeadsOnEagle/

Madrid hade i så fall inte varit det första laget som försöker medvetet skada Messi.
Barcelona Jay-z
2008-12-12 19:15
Aja ska gå nu innan jag säger något dumt.

Peace Out.
Barcelona Jay-z
2008-12-12 19:14
Rambla //

Aja vi har 2 helt olika uppfattningar. hur som hälst så uppskattar jag inte de sätte du svarar. Sluta va så kaxig i dina inlägg. Two can play that game du snackar med en cule kom ihåg det. va vet du om hur ofta jag kollar på Barca? Jag är inte grinig de många som tycker att Helb inte har fötroende eller tillräckligt med speltid. För hleb är i grund och botten en bättre spelare.

Tompa //

Omg typiskt visste att nån en staka här inne skulle säga så. Jag blandar både negativt och positivt. Och JA jag tycker Barca kan vara lite överskattat utav motståndarna ibland. Är bara rädd för att de straffar sig snart. Varför ska man igentligen bara prata om de positiva här.

Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-12 19:13
Casillas är utan tvekan världens bästa målvakt.

Men kom inte Casillas 4a eller 5a ?..
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-12 19:12
Någon mer än jag som tror att Madrid kommer försöka skada Messi ?

Barcelona Okkapokka.
2008-12-12 19:10
Jag tar också Shis parti i det här. Casillas var nog den som skulle fått guldbollen, sen är han inte ens med på den här listan.

Barcelona el Flaco
2008-12-12 19:05
Ämne: Canaletes

Att Kak....
För en gång skull håller jag med Shi. Att Kaká finns på listan istället för t.ex. Casillas är en gåta. Jag visste inte ens att Kaká hade spelat fotboll detta året.
Real Madrid Shi
2008-12-12 19:02
Canaletes

Att Kaká är med och Casillas lyser med sin frånvaro säger mer om den listans trovärdighet än om Real spelarnas frånvaro.
Barcelona marcus
2008-12-12 19:01
Sersari

jag befinner mig i Barcelona i talande stund och har också köpt min tröja precis. Nej. det finns inget Més märke. Detta finns endast på träningskläderna. Våra tröjor är lika snygga som vanligt!
Barcelona J.Gamper
2008-12-12 19:00
Jay-Z

Aletico Madrid var de ända laget som inte "Överskattade" Barca... Vad hände med de?

Canaletes
2008-12-12 18:58
Vi har 2 styckna spelare på top5 listan på FIFA World Player. Messi y Xavi!! Madrid har 0!!

Listan är: Messi, Ronaldo, Xavi, Torres och Kaká.
Annons: