/spanien/barcelona/forum/20039.aspx/spanien/barcelona/forum/20039.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sherko
2008-11-23 21:09
Mes Que un Club ! 3

Tyst med dig, den dagen messi vunnit och gjort lika mycket för barca som raul gjort för madrid kan du skriva så...
Real Madrid Juventus FC = Mesta Mästarna
2008-11-23 21:08
test
Barcelona Mes Que un Club ! 3
Detta bevisar hur bra MESSI är, Han vinner ballon do ´or, messi är kungen av fotboll och madrid är jävla avundsjuka att dom inte har någon kung, Raul ahahhahahahahah
Barcelona Dedeffo
Ämne: Jag har alltid sagt ....
Jämför Messi med Higuain istället. Och räkna ut den frågan själv. Jämför inte en 21-åring med en som precis har fyllt 18 och sitter mest på bänken.
Deportivo PeJu
2008-11-23 21:07
Touré var sagolikt bra idag.
Barcelona Barca-nist

Jay-z

snälla skriv ett brev till FC barcelona och låt oss slippa ditt tjat!
Barcelona Gud är störst!
Madridistan A

Snälla ser du itne vad ni maränger kommer in o skriver här då? Men inte stänger vi forum för utomstående. Tack o lov har vi bättre RED. Love u red! haha ;)
Barcelona Criff
Haha kul att nu helt plötsligt efter en dålig insats utav Bojan har alla poängterat att Bojan är värdelös som fotbollsspelare.
Ska bli riktigt kul att ni kommer sitta varena EM & VM om några år och se Bojan springa brevid Fernando Torres som andra forward.
Barcelona Pep.G
2008-11-23 21:06
Kan nån svara på min fråga ? Vad ser folk hoss Bojan som dem inte ser hoss Pedro ? Pep snälla satsa hellre på Pedro än på Bojan !
Barcelona sölta
Pedro däremot gjorde ett fantastiskt inhopp, han borde vara första backup till Iniesta och Messi på kanterna.
Barcelona tarrak
Om vi skall jämföra med en 18-årig Higuain, så väljer jag Bojan. Alla andra jämförelser är irrelevanta.
Barcelona LaBarca
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★

Messi eller Higauin?
vem är bäst?
Barcelona Unicef
Fan vad stort av alla att komma in o skriva glåp ord på vårat forum efter ett kryss, där vi spelmässigt chansmässigt totalt våldtar våra motståndare. Tänk på att de snart kan vara eran tur att stå ivägen...
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-11-23 21:05
stora positiven var att Pedro var i spelglädje. och att Keita visar spelform.
Deportivo PeJu
Higauin är å andra sidan två-tre år äldre än Bojan.
Barcelona Zamboza
Det är bara att inse att utan Iniesta och Messi är vi väldigt uddlösa framåt. Sen hjälper det inte mycket att Hleb och i synnerhet Bojan är värdelösa idag. Lägg därtill en Etoo vars bollmottagningar höll Giuly klass. Resultatet var rättvis men känns inte som att vi ska vara oroliga. Hoppas även att Guardiola fick några svar av dagens match och kan rätta till dem till nästa match, förhoppningsvis med Messi tillbaks.

Glömde tillägga att Piques försvarsspel oroar mig. Han slår i princip bort farliga passningar i varje match och känns dessutom väldigt valpig i närkamperna. Peta honom tills han förbättrar sig.
Barcelona Dedeffo
Din smarta pojke, kolla åldern mellan Bojan och Higuain. Jämför Higuain med en i samma ålder annars pucko.
Barcelona sölta
För övrigt tycker jag att Yaya var fantastisk idag, Keita gjorde förmodligen sin bästa match i Barcelona, Dani Alves och Xavi var också riktigt bra.

Eto'o kom inte upp i normal klass och Piqué visar återigen att han inte platsar i laget, jag skulle säga att Marquez är våran viktigaste back, till och med viktigare än Puyol.
Barcelona Saman.
El Pasillo 7/5/2008

Haha du är rolig. Medans Bojan har suttit på bänken i princip alla matcher och Higuain spelar alla matcher så antar du att Higuain är bättre? Det säger hur mycket du vet om fotboll...
Barcelona Para Siempre
2008-11-23 21:04
En sak vet vi iaf, att vårat anfallspel är inte desamma utan Guds bästa spelare LEO!
Christián
The Meringues

tänk om ni fick casillas borta lika länge som nistelrooy...hmmm skulle nog rambla in 2 eller 3 mål, inte för att han har haft en lyssande säsong men men
Barcelona Bernie
Visst pressade vi på bra i andra halvlek, men är det bara jag som tyckte att det tog alldeles för lång tid innan vi kom igång och började spela fotboll? De första 20-25 var ju långsamma rullningar mellan spelare och man slarvade faktiskt också en del. Inte samma början på matchen som det brukar se ut, men det har också en del med att göra vilka spelare som spelar. För övrigt så skulle jag ge lille Pedro mer chanser, mer inhopp dvs. Han är kvick och teknisk, släpper bollen snabbt och klokt och när han utmanar så går han förbi nån gång. Ett bra inhopp ikväll bör väl ge Pep en tankeställare framöver.
Barcelona Barca-nist
alla som såg matchen igår med real och ikväll med barca kan se stor skillnad!!!
så sluta tjata om skadorna
Barcelona LaBarca
Bojan var helt värdelös idag asså. Henry skruva upp anfallet, mycket bra. och jag kan svära på att Fake Madrid kommer att förlora nästa vecka.
Barcelona kluivert9
håller med. pedro måste få mer speltid. han är ju grym och det bevisade han idag. vilket inhopp. enligt mig bäst i barca tillsammans med toure o alves idag
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★
2008-11-23 21:03
Jag har alltid sagt att jag inte ser ett skit hos Bojan och inte fattat vad andra ser i killen, han har inget speciellt och därefter blivit smutskastad av många barcafans som sedan hånat higuain.

Så Higuain och Bojan, vem är bäst?
Madridistan A
2008-11-23 21:03
Ämne: Madridistan A, varfö....För att det var intressant och veta varför? Är det förbjudet som madridista att skriva här? Och förresten varför byter du ämne?

Dedeffo

Är det mitt fel nu att vår forum är stängd? Det är snarare ert fel, som inte kan skriva ordentligt, som har gjort att moderatorerna på vår sida stängt forumet för utomstående.
Barcelona Dedeffo
2008-11-23 21:02
Ämne: Jag kan inte sluta t....
Det hade antagligen gått bätte för oss för Messi är itne den som petar in alla målen till skillnad från Real när han petar in alla era mål och man ser tydligt att ni inte har någon som petar in målen och det kommer skada er oerhört mycket denna säsong.
Barcelona J.Gamper
Gud är Störst: Jag håller med dig totalt, det där har jag också tänkt på. Han är alltid grym som inhoppare men från start är han usel. Känns som om han är lugnare och kör sitt eget spel när han hoppar in medans från start så kanske han försöker för mkt. Vet inte vad det är men nåt sånt beror det nog på.

Fan va tråkigt med poängtapp annars, vi var ganska nära segern. Det positiva är väl att laget aldrig gav upp riktigt, men fan vad det skulle vara bra med 5 poängs försprång med tanke på kommande månad.
Barcelona Pep.G
Barcelona är bäst

Vad är du för pajjas ? Var hade vi varit utan Etoó den här säsongen. Helt fotbollsokunnig:S
Annons: