/spanien/barcelona/forum/20029.aspx/spanien/barcelona/forum/20029.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Marc
2008-12-25 17:57
Skulle vara kul om Gai Assulin fick debutera i A-laget snart. Är det någon som har en aning om när han kan få sitt spanska-medborgarskap?
Barcelona DaniAlves
2008-12-25 17:55
LionelMessi

Sydafrika har jag för mig,
vart har du läst eller fått veta om att de ska seplas i finland?
sebbaa
2008-12-25 17:55
VM 2010 kommer hållas i Sydafrika.
Barcelona Makaveli
2008-12-25 17:50
Ämne: Grabbar vart kommer ....
Jag kan garantera att det inte kommer att spelas i Finland
Barcelona LionelMessi
2008-12-25 17:41
Grabbar vart kommer VM 2010 vara?
Efter VM 2006 så sa dom att den kommer vara i sydafrika, men nu säger några att det kommer vara i Finland , eller har jag fel?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-25 17:39
Bra krönika Marcus! Ska komma ihåg de sakerna tills nästa match ;)
Barcelona kev
2008-12-25 16:01
Alltså varenda dag man är här inne är det skön stämning speciellt artiklar. Barca redaktion? grymma är ni... hahaha artikeln om jul klappar hahah den är bäst speciellt Rafael Márquez och messis julklappar.. Good job guys.

happy new year. peace
Barcelona Criff
2008-12-25 15:22
Barça-----, och vart har du källan till den informationen?
Barcelona tarrak
2008-12-25 15:07
Tycker att Iniesta är det perfekta komplementet till Eto'o och Messi. Med sitt osjälviska och uppoffrande spel så får de två övriga det utrymme och den tid med boll de behöver. En klasspelare som Villa gör bra ifrån sig vary han än spelar, men risken är stor att spelarna tar udden av varandra. Fotboll handlar inte om att bara ha de 11 bästa spelarna på plan.
Barcelona Barça-----
2008-12-25 15:00
men du har rätt tarrak

varför ska vi ha villa när vi har samu som ligger 1:a i skytteligan. Okej, villa spelar i valencia och gör ändå många mål men vi har samu som är bland dem hetaste anfallarna i världen just nu om han inte är det.

Tycker inte vi behöver någon vänsteranfallare för vi har iniesta där som är riktigt grym. Han har allt som en vänsteranfallare ska ha. Bara han gör mer mål är han komplett. Men om henry lämnar tycker jag vi ska köpa in en anfallare som Aguero och flytta ner iniesta till mitten.
Barcelona Barça-----
2008-12-25 14:57
barcelona kanske har tänkt att ha han som vänsteranfallare?

han är ju riktigt snabb
Barcelona tarrak
2008-12-25 14:53
Finns ingen anledning att ens diskutera ett köp av David Villa, speciellt inte för en halv miljard! Om Eto'o skulle lämna, gud förbjude, är han en bra ersättare, men det finns inget i nuläget som pekar åt det hållet.
Barcelona Barça-----
2008-12-25 14:52
om går in på länken och sen går ni ner så kan ni se vilka som är fria att lämna barca.

Villarreal Grande Messi!
2008-12-25 14:49
Vi har Samuu! ;)

Nej men 500 miljoner är lite väl häftigt för en anfallare, när vi redan har Eto'o som öser in mål. Känner att David Villa inte är en spelare som ska sitta på bänken.

Inget tvivel om att Villa är en av de bästa anfallarna, men som sagt så har vi Eto'o. Om vi nu skulle värva i anfallsväg så är det en vänsteranfallare, ingen central striker. :)
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2008-12-25 14:48
B.G

Vad ska vi göra med David Villa, Henry, Etoo, Bojan? Tror du inte det blir lite överflödigt med David Villa och 500 miljoner?
Barcelona B.G
2008-12-25 14:37
Ämne: Ja det är möjligt, m....
Ingen har rätt att kalla någon annnan för medgångssupporter, man får byta favoritlag som man vill och hur ofta man vill.
Men man får då räkna med att man inte är lika omtyckt bland de andra fansen.
Men att kalla någon medgångssupporter utifrån tiden på medlemskapet på svenskafans är absurt, bara helt dumt och idiotiskt så sluta upp med så vi slipper ta upp ämnet igen.
DET ÄR INTE INTRESSANT ATT DISKUTERA MEDGÅNSSUPPORTER ELLER ICKE!

Grande Messi! har rätt på denna punkt, lär av honom!

Något som däremot är intressant att diskutera är David Villas framtid. Barcelona slänger fram 350 miljoner, Valencia tackar nej för de vill ha 400 miljoner... Vad ska Barcelona göra?
Min personliga åsikt och tanke är att vi slänger upp 500 miljoner och får hit skyttekungen från EM. David Villa är en utav världens bästa anfallare och då spelar han i ett dåligt lag som Valencia och där han får gör allt själv.
Barcelona tarrak
2008-12-25 14:28
Numancias Rubio har flyt just nu. Inte nog med att han gjorde målet som resulterade i Barcelonas enda ligaförlust, nu har han vunnit två miljoner i Spanienes jullotteri El Gordo. Vad väntar härnäst? Ett frieri från Penelope Cruz?
Barcelona Marc
2008-12-25 14:26
Skulle vara kul om Gai fick debutera i A-laget snart. Är det någon som har en aning om när han kan få sitt spanska-medborgarskap?
Villarreal Grande Messi!
2008-12-25 14:13
Ja det är möjligt, men det är ju inget vi vet något om.
Barcelona Pep.G
2008-12-25 13:59
Grande Messi!

Kanske det, eller så har den personen tröttnat på att det går dåligt för sitt "gamla" lag och börjat heja på det lag som det går bäst för.

Visca!
Villarreal Grande Messi!
2008-12-25 13:32
Vill bara ge min åsikgt angående diskussionen om medgångssupportrar.. Ganska intressant diskussion faktiskt. Men egentligen, varför bryr vi oss?

Svenskafans är inte allt. Bara för att man blir medlem på Svenskafans för en vecka sen behöver det ju inte betyda att man började hålla på Barca för en vecka sedan. Eller hur? :) Klart, det går bra för Barca nu och fler supportar blir medlemmar för att uttrycka sin glädje med andra Barcafans.

Vamos!
Barcelona Dizzy
2008-12-25 13:23
LaBarca

Henry kommer spela några gånger sen kommer Iniesta ta hans plats när han börjar komma i form. Då blir det bänken för Henry så tror jag:)
Barcelona LaBarca
2008-12-25 13:17
Hur tror ni Pep kommer ställa upp när Iniesta är tillbaka? Kommer han Peta Henry direkt eller kommer Hénry fortsätta spela på vänstern? vad tror ni?
Barcelona MESSII DA KING!!!
2008-12-25 13:14
oj har lite stavfel där men ni förstår säkert
Barcelona Ordem e Progresso
2008-12-25 13:12
Vilken otroligt givande diskussion, medgångssupportrar eller icke.

Låt alla hålla på det dem vill hålla på, lika snabbt som kärlek kan ändras kan även denna kärlek ändras.
Barcelona MESSII DA KING!!!
2008-12-25 13:12
jag tror inte att Milito kommer få så mkt speltid i Barca. del för att försvaret finkar helt perfekt oh dels att han inte kommer vara i form då. han måste få spela lite "obetydelselösa matcher för tt kunna ta plats där med Puyol. Men jag tycker att Marquez passar mkt bättre med puyol än Milito för att han och Puyol har samma spelstil. Men jghoppas att han får spela lite så o så för jag har och alla andra har saknat honom. God Jul till alla Barca fans.
Barcelona Rey Etoo
2008-12-25 12:27
Sluta döma ut medgångssupportrar kolla bara om de skriver ofta och sen i motgång försvinner de är ju då man vet säkert. Jag var medlem här förra året men glömde bort mitt lösenord precis innan sommaren då jag inte hade tid med forum(för mycket läxor/prov) men jag ver endå här och läste igenom ere inlägg varje match och dag i princip. Jag försökte bli medlem men jag hade svårigheter med msn till slut löst e jag det och här e jag:D
Barcelona La Masia
2008-12-25 12:17
Jag är inne på lite samma bana som Lion0. Jag har varit supporter i cirkus 10 år och varit medlem här i 5. Jag skriver inte ofta, men det betyder inte att jag inte är inne och läser. Om alla som reggar sig är medgångssupportrar så har vi ju alla varit det någon gång i så fall. Hälsa nyanlända till forumet välkomna istället för att klanka ner.

Tots units fem Força!
Barcelona Doce
2008-12-25 10:55
FCB#19.

Dom flesta säger att Milto troligen ska vara tillbaka i mars.Matcherna mot Lyon spelas den 24 feb och den 11 mars
Barcelona Mojito
2008-12-25 10:52
Milito är tillbaka om cirka 2-3 månader, han har redan börjat tröna lite lätt med resten av truppen.
Tror inte han kommer att platsa dock... så som Marques spelat och som Pique "favoriserats"...

Första mötet med Lyon är 24/2 på bortaplan.
Returen hemma 11 mars.
Annons: