/spanien/barcelona/forum/20025.aspx/spanien/barcelona/forum/20025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-11-23 21:24
Ämne: PILMÀ (Blaugrana en ....
Sherko eller vad du heter.
Messi har all tid i världen att vinna alla dessa titlar som listade up. :S
Huuuuh spärra upp alla dessa meränger.
Barcelona SaM__-
2008-11-23 21:24
Skulle vara kul att göra en lista på snittålder i alla forum på svenskafans. Tror Real supportrarna skulle ha den lägsta, nån som tippar emot?

Tror faktiskt att Getafe kommer ta poäng mot Real nästa helg.
Barcelona Pep.G
2008-11-23 21:23
Rambla

Jag skiter i om du orkar eller inte. Jämför han t.ex med Pedro så kommer du få veta vad jag yrar om. Pedro är bättre än Bojan. Bojan får spela. Är det inte bevis på överskattning då ?
2008-11-23 21:22
Ämne: Fan vad alla har bli....
hahha :S det där var coolt av dig, men nu får det väl räcka.
Barcelona Sersari
2008-11-23 21:21
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★

Real Madrid? Du menar väl GENERAL FRANCOS KLUBB? HAHAHA!FERGUSON HADE SÅÅ RÄTT...EN MAN TOG NER ER PÅ JORDEN, SIR ALEX FERGUSON...Ferguson är min nya idol hahahaha!
Barcelona Dedeffo
Ämne: PILMÀ (Blaugrana en ....
Dra härifrån Sherko. Det räcker nu. Ska du skryta om era skador och era meriter och anant skit så får du gärna ta det på ditt forum men ta itne upp det här innan du går mig på nerverna.
Barcelona sölta
Ämne: Ämne: Ämne....
Nu är det ju ett tag sen, så jag kan minnas fel, men jag har för mig att jag tyckte han imponerade som fan i de matcherna med. Under försäsongen var han ju i alla fall strålande. Men du har en poäng angående att Bojan ska få speltid, även om jag inte tror att Pep tar hänsyn till det när båda de ordinarie yttrarna är borta. Då gäller det att plocka fram det bästa man har.
Barcelona Rambla

Dra till ditt ödmjuka forum istället. Fåntratt.
Christián
2008-11-23 21:20
Argentinho

hahaha d skämmer ut dej när du jämför nistelrooy med Messi, nistelrooy kampar på offisde linjen sen petar in bollen á la inzaghi, Messi kommer förbi halva laget, drar på sig markering som ger mer tid åt andra, o kan spela fram ändra
Redaktionen
Ok, nu börjar det bli lite väl tjatigt. Nästa madridista som kommer in och tjatar om Madrids skadeprobroblem kommer att bli spärrad. Det här är ett Barcelona-forum, respektera det.
Real Madrid Sherko
PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)

Ja klart jag säger det.

* Spanska ligan 6 ggr
* Spanska supercupen 2 ggr
* UEFA Champions League 1998, 2000, 2002
* UEFA Super Cup 1 gång
* Interkontinentalcupen 2 ggr

Snart bästa målskytt i la liga, ja, vad mer ska jag säga? Han har gjort 2 mål på 3 cl finaler dessutom. Flest mål i cl.

Aja vi slutar diskutera detta, diskutera matchen istället.
Barcelona Dedeffo
2008-11-23 21:19
Ämne: Fan vad alla har bli....
Snälla lämna det här forumet. Du skämmer ut dig totalt din fjolla.

Kan någon moderator göra som dem gör på deras forum att endast låta Madridistas skriva?
Barcelona Pep.G
PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)

Vem har hånat honom. Jag tycker han är överskattad. Punkt slut. 11 Mål säger du ? Alla dem kom på retur nästan.
Barcelona SaM__-
Ämne: Sjukt att Barca näst....
Ännu ett madrid fans som har dum förklarat sig.

Helt seriöst, vad fasiken tror du själv? Det är väl självklart att Barcelona är ett bättre lag med Messi på plan? Sett Messi i Real Madrid 5 matcher sen tar vi bort honom så kommer du märka att även Madrid blir ett sämre lag. Så onödigt och ointressant diskussion du skapar med ditt inlägg.
Barcelona Dedeffo
Ämne: Sjukt att Barca näst....
Hur går det för Real utan Ruud? Blir inte många mål ser jag. Inte bra resultat heller.
2008-11-23 21:18
Fan vad alla har blivit kaxiga nuförtiden och leker allan ballan.

Har inte morsan lärt er att man respekterar dom som är större. Så Barca som är vår lillebror ska inte tjaffsa emot den så mycket större Real Madrid.
Glöm inte att ni är ljusår bakom oss i storhet, ni kan vinna ligan 10 år i rad om ni vill men kommer ändå inte ikapp oss.

Tjaffsa inte emot er storebror innan han tar fram det vita bältet som han gjorde förut vilket gav er färgena blå och röd för all stryk ni fått. Blod och blåmärken.

Sitt här i ert lilla rum och tänk på vad ni gjort!
Real Madrid Argentinho
2008-11-23 21:17
Sjukt att Barca nästan aldrig vinner utan Messi på plan. Och folk klagar på Real, kolla deras skador? Nistelrooy är precis lika viktig för Real contra Messi för Barca. Blir väl avstängd och påhoppad av samtliga här inne, men det är ju bara fakta. Barcelona vinner mindre utan Leonel Messi på plan.
Barcelona Rambla
2008-11-23 21:17
Ämne: Rambla
Jag tycker ....Jag skiter i om du tycker att han är överskattad. Personligen så anser jag att du inte vet vad du yrar om men jag tänker inte gå in i någon diskussion om det. Han är nyss fyllda 18 år och tar plats i truppen i ett av världens största klubbar och du kallar honom för överskattad. Frågan är ju istället vad du har för förväntningar på honom? Ska han vara bättre än Eto'o när han spelar eller vadå? Han är en talang, inte en färdig produkt. Inse det.

Han var bra i flera matcher förra säsongen men jag orkar inte gå in på vilka nu.
Villarreal Grande Messi!
2008-11-23 21:16
Seriöst killar! Getafe försvarar riktigt bra och har också turen med sig. Jag tycker vi gör en bra match mot ett lag som försvarar med 9 man. Börja inte skylla på spelare nu direkt i första motgång! Pique dålig? Yaya dålig? Herregud.. Ge er! Som sagt, vi gör en bra match och Getafe gör det dom ska.
Ämne: Rambla
Jag tycker ....
En enda bra match av lille Bojan?
11 mål i La Liga i sin första år säger väl allt eller?

Att ilsken tar ut så där mycket skit ur dig är väl en annan sak? :S

bara för att vi kryssar mot väl taktiskt spelande lag som Getafe ska du inte skylla/håna Lille Bojan.
Barcelona SaM__-
Blir riktigt irriterad (av någon anledning) över att så många här sitter och snackar om bra och dåligt motstånd. Att Barcelona bara haft lätta lag och tappat poäng mot de bra är bullshit. Getafe, Numancia och Racing är väl inte ett dugg bättre än vad exempelvis Atletico Madrid eller Valladolid? Inse att varje match är svår även om vi ska vinna en sån här match så blir jag less på allt tjat om motstånd. Våra konkurrenter möter exakt samma lag.

Jag är iaf ganska nöjd med andra halvlek där vi visar bra inställning och skapar ett bra tryck. Målet är fantastiskt och det är just lite sån power vi har saknat de senaste 2 åren. Sedan som någon nämnde tappar vi väldigt mycket kreativitet med Messi och Iniesta borta. Jag tkr det ser bra ut och det viktiga är att vi inte förlorade.
Barcelona Criff
2008-11-23 21:14
Pep.G, det är nog du själv som överskattat honom. De flesta som vet lite mer om läget tror inte att Bojan ska hoppa in och stänka in mål som 17 - 18 åring.
Han gjorde flertal mål förra säsongen, det kallar jag inte bolltapp. Samtidigt som att många utav målen visar världsklass. Han har fört alla Spanien U-lag till framgång och titlar med sin näsa för mål.
Så det är nog frågan vad du förväntar dig utav Bojan istället för vad han presterar.

Higuain spelade i Boca som ordinarie i flera år, vann skytteligan och kom sen till Real.

Bojan har spelat i Barcelonas ungdomslag och nyligen kommit upp till A-laget. Han kommer behöva mer tid på sig samtidigt som han fortfarande växer. Så att han är valpig i situationer är inte så konstigt.
Barcelona Rambla
2008-11-23 21:14
Ämne: Ämne: Det är ....
När det gäller kantplatsen så håller jag med, då är både Jeffren och Pedro mer intressanta alternativ än Bojan. Men nu måste ju Bojan också få speltid och så länge Pep kör 4-3-3 så lär det bli på en kant. Dessutom, innan Pedro blev skadad så visade han i stort sett ingenting. Han fick ju förtroendet i början av säsongen då vi förlorade mot Numancia och kryssade mot Racing.
2008-11-23 21:13
Ämne: Mes Que un Club ! 3 ....
hahah
Ska du säga det? Messi är för fan 21 år och Raul e 32 år år nästan.

Messi har vunnit mycket med båda klubblag och landslag, och kommer att göra det i framtiden med.

Messis merit lista:

* OS-guld: 2008
* FIFA U-20 World Cup: 2005
* La Liga: 2004-2005, 2005-2006
* UEFA Champions League: 2005-2006
* Supercopa de España: 2005, 2006
* Copa América: 2007 (2:a)
Barcelona Pep.G
Rambla
Jag tycker Bojan är överskattad. Bojan har spelat i LaLiga ca ett och ett halvt år. Säg en bra match han har gjort ??
Valencia Faye
Fullt så rättvist resultat, båda lagen hade sina chanser att avgöra
Christián
om man ska döma eftar vad real s.k. fansen skriver här att Messi bär hela laget då är det en självklarhet att han borde få Balon d'Or och Fifa wordl Player, för att bära ett stor lag FC Barcelona på sina 21-åriga axlar är ingen lätt uppgift, fråga bara higuain
Barcelona J.Gamper
Tänk också på att Bojan ska spela centralt och är inte en riktig ytter som Pedro kan vara. Ärligt talat så föredrar jag hellre Pedro på kanten istället för Bojan.

Som några sa innan, kanske inte så dålig ide o låna ut Bojan ett tag.
Barcelona LaBarca
2008-11-23 21:12
Ronaldinho gör mål igen för milan xD
Barcelona sölta
2008-11-23 21:11
Ämne: Det är lustigt hur v....
Håller med, men jag tycker ändå att Pedro visat i år att han är ett bättre alternativ än Bojan om det gäller en kantplats, däremot centralt så är självklart Bojan bättre, och jag tycker att han är ljusår bättre än Henry t.ex.
Annons: