/spanien/barcelona/forum/20021.aspx/spanien/barcelona/forum/20021.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-25 17:51
Exakt länk är bra annars kan jag skriva;

I think Messi is twice as good as me.

Cristiano Ronaldo, Manchester United midfielder

;)
Barcelona Gud är störst!
2008-11-25 17:44
Dedeffo

Du kanske ska lägga in en länk också?

Störande när folk skriver nåt men lägger inte in länken i länktips.
Barcelona Dedeffo
2008-11-25 17:43
Ämne: Vad tycker ni om mit....
Jag hoppas att Real vinner sin match eftersom dem är Spanska regerande mästarna och är man det måste man prestera bättre ute i Europa. Hoppas alla Spanska lag vinner för La Ligas skull.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-25 17:36
Vad tycker ni om mitt tips då gubbar :) ? haha

Insats: 50 kr
Möjlig vinst: 19xx kr.

Villareal - United 1
Bate - Madrid 1
Fenerbahce - Porto 1 (edit)

Vafan, det är ju värt ett försök ;) Fin vinst =)

Heja Bate !!
Barcelona Dedeffo
2008-11-25 17:03
Kolla in det här :) :

I think Barcelona have to be the big threat to everyone.

Sir Alex Ferguson, Manchester United manager
Barcelona Gud är störst!
2008-11-25 16:32
J.Gamper

Aa, tänkte exakt skriva det.
Barcelona J.Gamper
2008-11-25 16:12
hmm.. kanske beror på att Pique är Culé och till grunden från barcas ungdomsakademi? Hursomhelst skulle jag vila se Caceres ute på vänsterkanten nån gång, speciellt nu när Abidal är skadad.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-25 16:10
Criff

Hmm... Vilka grova misstag har Cáceres gjort som piqué har gjort? Pique gjorde så att vi tappade 3p i helgen. Och jag tycker Cáceres har behandlats dåligt han har fått mkt dålig speltid och har än inte fått än ärlig chans, vilket Piqué fick redan från början. Konstigt tycker jag.
Barcelona Criff
2008-11-25 16:08
el capitano, jovisst men att sitta och säga att Hleb inte håller Barca klass efter 3 månader i klubben är långt ifrån en genomtänkt åsikt.
Barcelona Dedeffo
2008-11-25 16:00
Ämne: Tjena!
Undrar bara ....
Det är skitsnack. Han har själv sagt att han vill stanna i Barca hela sin karriär och varför skulle barca inte vilja göra ett nytt kontrakt med världens bästa mittfältare?
el capitano
2008-11-25 15:59
Criff

Lugna ner dig, det är ett forum och alla har olika åsikter!
Barcelona Rambla
2008-11-25 15:56
MoeJuve#20:

Det är pressen (läs madridpressen) som överdriver och tom hittar på saker. Xavi vill inget hellre än att avsluta sin karriär i Barça. Eftersom det antagligen är hans sista stora kontrakt han lär skriva innan han lägger skorna på hyllan så vill han självklart få till alla detaljer i kontraktet så att han blir nöjd. Det som det handlar om i dagsläget är huruvida kontraktet ska skrivas till 2013 eller 2014. Klubben vill självklart också inget hellre än att han skriver på och avslutar karriären i den klubb han tillhört hela sin fotbollskarriär.
Barcelona Criff
2008-11-25 15:37
el capitano, Har du nattmössan fortfarande på dig eller?
Att Hleb inte håller Barca klass? Har du hört talas om något som kallas anpassning?
Han kan knappt någon spanska, har säkerligen inte anpassat sig till speltiderna i Spanien, inte till livet i Spanien. Hans familj har säkert heller inte anpassat sig.
Ofta det kommer en spelare som börjar prestera direkt.
Du får lugna ner dig lite innan du säger att en spelare som Hleb inte är Barca klass bara för att han spelar dåligt i början.
Du låter bara trög när du säger så.

Sen att säga att Pique är så dålig för alla misstag låter också väldigt intressant då Caceres har stått för minst lika många misstag när han fått spela. Till och med en straff höll han på att orsaka.

Jag klagar inte på någon utav dem, hellre att dem gör sina misstag i matcher mot Getafe än i El Clasico. Alla spelare måste få speltid, tyvärr kan inte hålla samma nivå hela tiden. Det är antingen en säker start 11a och utslitna spelare under våren eller en pigg och hungrig grupp under ett helt år med lite fler misstag.

Jag väljer det senare.

Kan också lägga till att en utav anledningarna till att Thiago Neves inte värvades var för man var rädd för hans privatliv då han antagligen är känd som en festprisse, och det sista Barcelona hade behövt just nu är en till Ronaldinho.
MoeJuve#20
2008-11-25 15:35
Tjena!
Undrar bara om pressen överdriver det här med att Xavi inte vill skriva på något nytt kontrakt eller om det verkligen stämmer?

Mvh
el capitano
2008-11-25 15:26
Gud är störst!

Ta kontakt med deras kundtjänst. Erbjudandet gällar alla medlemmar, annars matchen kostar bara 49kr tror jag, inte så farligt.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-25 15:22
el capitano

Jag blev medlem igår och bad om nyhetsbrev också men har inte fått nån värdekod eller nåt nyhetsbrev. Allahar ju fått det nåt konstigt med min då.
Barcelona Barcamartin
2008-11-25 14:50
Sorry jag blir störd ;D

El Capitano

Jag tror inte att det bara är du. ;)
el capitano
2008-11-25 14:47
true_barca_fan

Bli medlem på cdon.com där kan du se matchen gratis. Jag blev medlem igår och idag fick jag en värdekod till en valfri cl match via mail.
Jag har viasatsport kanalerna, där visas bara engelsk cl matcher eller tysk?! Jag sa upp skiten igår, aldrig mer viasat kanaler eller viasatondemand. Jag betalar heller 49kr och kollar matcherna på cdon.
Sist kollade jag barcas cl match på ondemand, bild och ljud kvalién sög plus att man fick avbrott på 2 min i slutet av matchen. Jusintvs stream är bättre än viasatondemands betaltjänst.
Barcelona true_barca_fan
2008-11-25 14:42
el captiano

tack
el capitano
2008-11-25 14:10
ElDuroDeFCB
Henry har inte presterat som i Arsenal men det visste vi från början att han har börjat bli gammal.
Jag är besviken på båda Hleb och Henry om jag ska vara ärlig, som jag skrev förut heller Arshavin eller Thiago Navas än Henry/Hleb.
Alla hoppades på att Hleb men i Getafe matchen såg vi att han håller inte barcaklass och att Henry är bättre än honom i dagsläget.
Och Bojan, va har hänt med honom? Killen missade öppet mål men som tur var det Offside..
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-25 13:57

Folk är väldigt komiska här inne... Förr inte så länge sen, så ville alla se Hleb på vänster kanten och Henry skulle helst säljas, men nu, efter Getafe matchen så ska Hleb bänkas och Henry måste bara få spela...Konstigt tycker jag, som hela tiden har sagt att Henry bör starta till vänster, han är iallafall skottvillig, även om hans skott inte längre kommer i närheten av Arsenal tiden. Så jag tycker att alla här inne bör tänka på det de skriver vecka in och vecka ut. Henry är trots allt det bästa valet till vänster efter Iniesta....
el capitano
2008-11-25 13:50
westinhoblaugrana

0-3 mot Sporting dessutom på bortaplan?! Underskatta inte Sporting. Jag hoppas att du har rätt men jag tror att det blir en svår match. Jag skulle bli överlycklig om vi vann med ett mål bara.
Henry verklgen behövs i denna match och som du skrev Cáceres istället för Pique, vi har inte råd med Piques onödiga tabbar och felbedömningar. Visst han är bra i luften en lång spelare men Cáceres är en grym trollkarl och betydligt tuffare i sitt spel.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-11-25 13:41

Tycker att Cáceres ska få chansen mot Sporting från start, han imponerade mot Benidorm (iofs ett div.3 lag, men ändå). Tycker Piqué fått för mycket speltid, så stor skillnad är det inte mellan Piqué och Cáceres.

Nej, jag vill ha Cáceres från start i mittlåset och Messi på bänken så gott som hela matchen. Låt Henry starta och byta sedan in Bojan som CF i andra halvlek. Resultat? 0-3 till Barca.
el capitano
2008-11-25 13:29
Barcamartin

Sorry, det var jag som felstavade Cáceres och Hleb. Men tack att du påpekade.
Ville abslout inte göra dig "ströd"..hehehe ;)
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-11-25 13:10
Barcamartin

Blir du ströd? eller störd ;)
Barcelona Barcamartin
2008-11-25 12:52
Ursäkta mitt lilla "utbrott" som kommer

LÄR ER ATT STAVA NAMN!! Jag blir oerhört störd och irriterad när man skriver t.ex Helb istället för Hleb, Cecares istället för Cáceres. Det blir bara jobbigt att läsa.

Sorry men jag var bara tvungen, ta det inte personligt :)
Barcelona Mojito
2008-11-25 11:23
ElDuroDeFCB

Visst är det konstigt.
Det har ju varit så tidigare också, och då var det väl Real som fick längre vila? Hoppas att det jämnar ut sig till våren.
Kanske har det att göra med TV-rättigheter?

Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-25 11:02

Jag är lite oroad för lördagens sena match. Hur kommer det sig att vi alltid spelar på lördagar när vi haft en CL match på onsdag? Borde inte vi spela på söndag istället? Vi spelar på bortaplan och och och får därmed en dags mindre vila, meddans Villareal, som spelar hemma och på tisdag, får spela på söndag...Jag förstår mig inte på det ibland...
el capitano
2008-11-25 10:59
Bojan Djordic är en pajas, en pundare som går fram o tillbaka i Kista centrum (sthlm) och leker maffios på tv..hehehe..jävla skämt. Han lever fortfarande på de två matcherna med Man U tröja på bänken och nu är han expert som alla andra arbetslösa i sverige!!
Barcelona Dedeffo
2008-11-25 10:51
Vilket uselt Eurotalk program det var. Bojan Djordic är helt värdelös.
Annons: