/spanien/barcelona/forum/20019.aspx/spanien/barcelona/forum/20019.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Gudi y Messias
2008-11-26 15:12
BlueRed.

Kanske Clichy vore något?
Barcelona Humphrey Bogart
Ämne: Humphre Bogart

Tr....Nu får du lägga ner med dina orealistiska drömvärvningar. Det leder bara till tjafs så lägg ner. Ta det gärna via PM med nån.
Gudi y Messias
tribente_magico

snälla, menar du att Abidal är bättre än Carlos? Isåfall är det bara ett tecken på okunnighet.
Barcelona BlueRed.
Gudi y Messias

Roberto Carlos har säkert lite krut kvar i sig, men för att spela i Barcelona krävs det mer än en bössa som för övrigt börjar bli lite för rostig. Vi har dessutom Dani Alves som börjar få igång sina farliga frisparkar och inlägg.
Och Abidal har inte varit så dålig denna säsong, han har varit bland dem 4-5 bästa dem senaste matcherna han fick spela innan skadan.

Däremot om det ska värvas en vänsterback så ser jag hellre en back som har en framtid i Barcelona, åtminstone 4-5 år. Carlos är inte en av dem.
Barcelona tribente_magico
2008-11-26 15:10
det kommer aldrig hände ändå att vi köper roberto carlos, laporta skulle aldrig ens komma på tanken att köpa honom, för han platsar inte på långa vägar. Så HELT onödigt att diskutera, så lägg ner nu snälla, börjar nästan tro att du driver med alla här.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:04
Humphre Bogart

Tror inte Carlos är orealistisk, bara vi är beredda att betala priset som brukar sjunka med åldern. Tycker också att det vore en drömvärvning, köp honom.
Gudi y Messias

Det räcker nu. Du går för långt.
Barcelona Saman.
Gudi y Messias

Hållkäften, rent ut sagt. Red banna denna FM09 spelande youtube tittaren, han är lika orelevant till Barcelona som ****.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:03
Saman.

Var det där ett skämt eller? Klart han är delaktig då han är som en pappa i laget precis som han var i Madrid.. Jag tycker vi köper honom så kan han bevisa att han fortfarande kan avlossa kanonen.

Även Deivid i Fenerbahce har en bra bössa, vad tror ni om honom? vore en bra spelare att ha på bänken. För det målet han la mot Chelsea tycker jag lätt han borde va aktuell för oss.
2008-11-26 15:01
Ämne: ElDuroDeFCB & Saman.....
Nu räcker det tycker jag. Börjar bli kaos här när du snackar om drömvärvningar och orealistiska värvningar som Carlos och Beckham.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:00
ElDuroDeFCB

Slut på argument eller?? hehe, du kunde tydligen inte komma på någon med liknande bössa.

Annars kom jag att tänka på en annan vänsterback med en ruskig vänsterslägga, KOLAROV i Lazio! Tycker lätt att han borde spela i Barca en dag.. Vilken vänsterback hade ni helst sett i barca?
Barcelona Saman.
2008-11-26 14:58
1. Ja de är ett b-lag oavsett prestationerna. Sämre lag har tagit sig till semin i CL och tycker inte att man ska ses som storlag då.

2. Det var knappast tack vare Roberto Carlos de nåde den framgången. Laget har tillräcklig talang för att klara sig utan en 35årig föredetting.

Sorry grabben snap out of it.
Gudi y Messias
2008-11-26 14:57
Sodan

Nåt fel? Jag har hejat på Barca i två år då vi inte vunnit någon titel, så ingen kan kalla mig medgångssupporter.

Canalates

Det lär dröja innan han lägger av..
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-26 14:56
Ämne: ElDuroDeFCB & Saman.....

Jag orkar inte ta upp kampen längre, du är otroligt korkad, jag är alltid trevlig och jag ger alla en chans här inne, men du och dina inlägg är bara för mycket, så jag ger upp.

När dina inlägg blir mer eller mindre vettiga så kan vi chattas vid,

Tchau burro
Barcelona Sodan
Haha men seriöst läs grabbens presentation. FD Real fan..

"Hjärtat klappar för FC Barcelona och min stora förebild Guti som tyvärr spelar i Real Madrid. Började heja på FCB 2006 då jag såg Messi första gången! var innan det madridista till Zidane la av. Hjärtat kommer dock alltid klappa för en spelare som Guti! världens bästa passningsspelare, respekt säger jag bara. Hatar Valdes, Real m.m"
Canaletes
Gudi y Messias

När Messi lägger av, kommer du fortforande heja på Barcelona?
Gudi y Messias
2008-11-26 14:52
ElDuroDeFCB & Saman.

B-lag? Dem tog sig trotsallt till Semi i Championsleague säsongen då Roberto Carlos kom.

Dessutom så sökte han väl en ny utmaning men har själv sagt att han gärna går tillbaka till en storliga, det ända jag tänker när jag hör detta uttalande är: KÖP.

Utöver det Zlatan gjorde så var Carlos förövrigt briljant i första målet och hade tillexempel en kalasfrispark.

Det är inte jag som övervärderar honom utan ni som nedvärderar honom. Kom på någon vänsterback med den bössan.
2008-11-26 14:48
Ämne: ElDuroDeFCB

Nåt f....
Jag tyckte att alla var otrevliga mot dig men nu överdriver du med Roberto Carlos.
2008-11-26 14:48
Sorry, skrev dubbelt.
Barcelona Saman.
2008-11-26 14:47
ElDuroDeFCB

Behöver först koda ihop en lista innan vi sätter igång. Ska se om jag kan få ihop det idag eller under veckan.

Gudi y Messias

Om han nu är så jävla bra varför är han i ett B-lag om nu 'alla världens topplag som Barcelona' kan använda sig av hans 'fotbolls briljans'? Tyvärr min vän men ända sen du börja skriva här igår så kan jag bara säga FAIL.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-26 14:46
Ämne: ElDuroDeFCB

Nej, ....

Du vet väl att Roberto Carlos är 35 år nu för tiden, och att han inte är samma Roberto Carlos som spelade för Real under 2000talet. Eller?
Du kanske har legat i koma de senaste 2 åren och missat vad t.ex Zlatan gjorde med honom i Cl för nån säs. sen. Roberto Carlos är slut som top spelare, du snackar om att värva världens bästa spelare till Barcelona och sen kommer du med Roberto Carlos, shit jag säger ju det, DU KAN INGET OM FOTBOLL, DU HAR INGET MED BARCELONA ATT GÖRA.......
Gudi y Messias
2008-11-26 14:37
Saman.

Jag har redan reklamerat flertal gånger tidigare och ska nog säga upp det i eftermiddag.

Edit// finns det någon lista är jag ändå beredd att ge det ett försök och skriva på omgående.
Gudi y Messias
2008-11-26 14:35
ElDuroDeFCB

Nej, jag är inte det, du kanske är däremot. Blev det möjligtvis lite för mycket när till och med Bernabeu applåderade Ronaldinho så att du valde att gå över?

Jag har inte hjärnkoll kanske, men jag vet att Roberto Carlos har en ruskig vänsterfot och att han skulle kunna gå in i vilket lag som helst i världen. Jag säger bara köp! Han skulle nog inte tacka nej till att komma hit heller.

När det gäller FM09, jo jag spelar det, kör dock inte med toppklubbar som har massa pengar och är till för att värvas sönder. Att jag tar upp Carlos är väl inte direkt något tecken på att jag inte vet vad jag snackar om, tvärtom, vi ALLA vet hur bra han är.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-26 14:31
Saman

My man Saman, vi tänker på samma bana tydligen, spooky hehe....Vart är listan förresten? jag skriver fan på först!!!;-)
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-26 14:29
Gudi y Messias

Seriöst va är det för fel på dig? Du är säkert Real fan, som låtsas vara Barca fan bara för att göra folk upprörda härinne.

Eller så har nu absolut Noll, Nada, Zero koll på fotboll. Du tror att du kan fotboll när du skriver Roberto Carlos? Ja tack?, men du är amatör, jag säger det amatör lila vän. Börja spela FM09, gå värva några spelare där, sen kom in till forumet och säg hur det presterar så kanske kan vi ringa Laporta och be honom att köpa de, baserad på din erfarenhet. FM09 är trots allt väldigt verklig...Fan grabben vakna till liv, sluta med idiotiska inlägg och väx för fan upp och grow some balls....
Barcelona Saman.
2008-11-26 14:29
Gudi y Messias

Hahaha, snälla kan du vara tyst med dina värvningsfanasier? Du har nog lagt ner för mycket tid på FM09.

Ny diskussion:

Funderar på att starta ihop någon namninsamling som vi kan skicka till viasat om att det finns en publik för FCBs matcher. Behöver dock någon som kan knepa ihop något sånt via html/php så kan jag lägga upp det på min server. Sen kan vi skicka hela resultatet till viasat undertecknat oss alla Låter det som en bra ide?
Gudi y Messias
2008-11-26 14:24
ElDuroDeFCB

Nåt fel? Jag sa inte att han hade åldern inne, men vi alla vet att han är jävligt bra. Tänk vilket liv det hade blivit på Bernabeu om vi lyckades knipa en av deras legender..

Roberto Carlos? Ja tack!
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-26 14:22
Ämne: Föresten, vad tror n....

HAHAHA du är otrolig grabben otrolig, läser du dina ilägg innan du ens skriver de?!? Roberto Carlos ahahaha, vilket skämt...
Gudi y Messias
2008-11-26 14:22
ElDuroDeFCB

Det finns faktist ingen anledning att vara kaxig. Jag har hejat på barca nu i två år trots att vi inte vunnit en titel så vore fel att kalla det medgångssupporter eftesom att jag hejar på dem i motgång.
Gudi y Messias
2008-11-26 14:20
Föresten, vad tror ni om att värva Roberto Carlos? Helt ärligt vore det ju grymt att se honom sänka R*al i El clasico med ett av hans grymma långskott.

Tror själv han skulle kunna tänka sig att komma då han uttalat sig positivt om Barca. Visst han är gammal, men vi alla vet vad han kan göra..
Annons: