/spanien/barcelona/forum/20001.aspx/spanien/barcelona/forum/20001.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2008-12-07 23:45
ja lite märkligt är det allt att det ENBART är domarens fel ifall laget släpper in 4 mål på hemmaplan.

känns förjävligt att behöva missa el classico, men det kommer jag göra. känner mig dock segerviss, tänk vad fantastiskt om vi skulle slå villareal också. även om alla vet hur bra barca är just nu så hade jag aldrig vågat hoppas på vinst i varenda match i decembermånaden.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-07 23:44
Ämne: Beguiristain
Som sa....
Du har rätt, vi brukar inte vända matcher. Vi tar och gör 5-0 på en halvtimme istället ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:43
Andreas-

Vart du sitter spelar ingen roll, bara du är där inne :D

Men om du syftar på Barcelona staden är det bara plocka upp någon liten guidebok i Åhlens
Barcelona Bernie
2008-12-07 23:43
Men är det inte lite konstigt att varenda förlust Madrid har dragit på sig har alltid handlat om felbeslut från de domarna som dömt matchen? Ingen match har alltså förlorats på dåligt anfallspel, dåligt försvarspel, dåligt målvaktspel, dålig coachning etc. Märkligt för när vi spelar och förlorar så drar vi igång kritiken mot spelarna, sumpade målchanserna, fula spelet, dåliga försvarspelet etc.
Andreas-
2008-12-07 23:42
Ska ner och titta på Barcelona-Real Madrid kommande helg och undrar ifall det är någon här inne som vart där förut och rekomenderar vissa ställen?

Så skönt att se Real torska idag, det känns som att kommande Lördag blir magisk..
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:41
BlueRed

Det är mäktigt att han kan göra så. Personligen så hade jag lagt mig:P
leon-E
2008-12-07 23:40
fan va gott att bittra madrid bönder kommer in hit å skyller på dommaren hur många billiga straffar har dem inte fått me sig UNDERBART att dem inte får straff när de ska va de är d som dödar dem
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-07 23:38
Beguiristain
Som sagt hade dommarn inte varit blind så hade vi vunnit den här macthen och efter att vi tar över helt i andra halvlek och kvitterar så känns det surt att att dommarn ska ta den här macthen ifrån oss.
Men ni gör väl sällan vädnings macther som vi gör så jag förstår att du inte vet hur det känns för oss.
Vi är vana vi ger aldrig upp och vi brukar vända macther så vi fans tror alltid vi ska vända inte så konstigt!

Barcelona MessiFP
Varför disskuteras Real-Sevilla här för?? snälla håll er till ert J*VLA STÄNGDA FORUM
L_Messi10
Längtar till lördag :)
Barcelona L!VOZ
2008-12-07 23:37
barcadinho
gillar dinna fina inlägg´här läsar dem alltid jag instämmer det du skriv

"Jag skiter fullständigt i era skadelista och i era avstängda spelare.
Jag bryr mig inte en sekund vilka maränger som entrerar på lördag kl 22.00.
Jag vill ha en vinst och tre poäng."

mycket bra sakt
MessssiiTheOne!
2008-12-07 23:36
MADRID 1902 /

gå gråt i ditt forum matchen är över och madrid förlora.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:36
Men ofta Madrid fan säger att deras egna lag suger (kanske vissa gör det nu)

Men äh pallar inte tjafsa om smågrejer nu mitt i all glädje :P
Barcelona BlueRed.
2008-12-07 23:35
Pep.G

Helt korrekt, inte många som har nämnt det tidigare. Messi ställer sig oftast upp och fortsätter springa efter en tackling och han hinner oftast fram till bollen snabbare än motståndarna.
Messilona eller inte bryr jag inte mig om, det är i alla fall vi som har honom och inte någon annan klubb. :)
Barcelona Klint
2008-12-07 23:35
Puertan är väl inte stängd för maränger? Problematiken kvarstår oavsett enväldet La Puerta.
Barcelona Criff
2008-12-07 23:34
MADRID 1902, du kan ju inte ens diksutera om dem verkligen är så självklara eller inte.
Så jag tycker nog det är dig det inte är nödvändigt att diskutera med.

Daebes//Zizou, menade mer det första målet ni gjorde.
Barcelona Barca-nist
jävligt lågt krönka ..hur kan man som vuxen person och redaktör skriva så som CHRISTOPHER KVIBORG? jag vet att domaren va KASS men skyll fan med inte bara på domaren .. så jävla typiskt honom!!!!
Real Madrid Daebes//Zizou
Criff// 1-0 målet? Sevilla tog ledningen. Vad menar du nu?
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:33
DaniAlves

Haha MÄKTIGT är ordet !!!!!
Barcelona Barcelonito
Real kan inte ta bort Robbens röda kort. Även om läget skulle va straff så betyder det alltså inte att Robben har rätt att få utbrott på domaren. Det gäller bara när en spelare inte förtjänar gult kort pga. tacklingar eller filmningar som man lyckas ta bort ett kort.
Barcelona el Flaco
Si, si, si, le toca al Madrid!
Real Madrid MADRID 1902
Rambla
Ingen ide och diskutera det där med dig du jämmför täcka ut bollen med 2 solklar straffar.

Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:32
Klint

För att den är stängd i Puertan så kommer alla hit och snackar om matchen. Med turen menar jag att då hade det varit kaos där borta och eftersom 10 pers hade sagt: Madrid suger osv så hade alla blivit avstängda= Kaos.
Barcelona barcadinho
2008-12-07 23:32
Det finns inte en bättre helg än att Barca vinner på lördag och Real förlorar på söndag.
Jag kräver inte mer.

Tack för en otroligt spännnande match förresten. Jag har knappt naglar kvar och jag väkte hela området på fjärdemålet.

Jag måste säga en sak till de märenger som läser nu och de culés som vill ha den här spelaren eller den andra.

Jag skiter fullständigt i era skadelista och i era avstängda spelare.
Jag bryr mig inte en sekund vilka maränger som entrerar på lördag kl 22.00.

Jag vill ha en vinst och tre poäng.
Skit samman med era laguppställning.
köp och hämta vem ni vill.

Varför ska man dra bort kortet från Robben?
Det var inte ett direkt rött kort, utan det andra gula som ledde till ett rött.

Det är inte samma sak. Det är klart att han ska få sitt andra gula kort där. Först kommer han fullfart med dubbarna fram och sen springer och skriker på domaren.
Är det inte ett gult kort, eller?

Han kommer inte spela på Camp Nou.
Barcelona Klint
2008-12-07 23:30
Gonzalez_Barca

Förstår faktiskt inte vad du vill ha sagt med det?
Barcelona L!VOZ
gillar CHRISTOPHER KVIBORG för varje dag som går *ironi*
Barcelona Gonzalez_Barca
FCB_xavi

Den har varit stängd halva säsongen typ 8)
Barcelona Criff
Utan domaren hade väl Real aldrig gjort 1 - 0 målet? Den frisparken var knappast självklar.
Barcelona Lionel_
Asså, hur funkar det? Real kan alltså överklaga Robbens varning, trots ett sjukt utbrott. Men kan då någon lägga in en protest mot att Ramos inte fick gult?
Barcelona FCB_Xavi
2008-12-07 23:29
Ämne: Klint

Puertan är ....
Det var den lång innan matchen också . Eller?
Annons: