/spanien/barcelona/forum/19997.aspx/spanien/barcelona/forum/19997.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid R-LeGenAr
2008-11-28 17:13
M vet att det hade aldrig hänt.

Men är inte det bästa att ha en liga, istället för cup som Cl typ, för då får man veta exakt vilket lag är bäst.

När man mötter alla lag borta och hemma, och om man står som slutvinnare, kan ingen annan säga något, vore roligt att se iallfall.

Barcelona,real,chelsea,man, är de lagen som kan vara 1.

inter är itne så rba som alla vill få till, i längden med många matcher blir inter inte så bra,, de som jag har rankat 1 kan vinna över alla lag.

liverpool räcker absolut inte långt, de är bra i cuper men i en liga, omöjligt, samma med milan, och arsenal.
Barcelona Pep.G
2008-11-28 17:11
L!VOZ

Samma video som jag länkade igår. Hur underbar somhelst:D
Deportivo PeJu
2008-11-28 17:06
Never mind.
Barcelona Nian!
2008-11-28 17:03
R-LeGenAr//

dom stora klubbarna har ju redan typ en liga på sätt och vis. Dvs CL. Eller, ja kanske inte en liga. Men iallafall en turnering där dom stora gör upp. Jag förstår hur du menar. Dock lite onödigt inlägg när det inte kommer hända.

1)Barcelona,United,Chelsea,Inter
2)Juventus,Real Madrid,Bayern Munchen,Arsenal
3)Valencia,Villarreal,Milan,,Atletico
4)Roma,Sevilla,Schalke,Fiorentina,Tottenham.
5)resten
Real Madrid R-LeGenAr
2008-11-28 16:33
en fråga!

Om alla stor klubbar gjorde en egen liga, hur tror ni ligan hade slutat?

spanien: Villareal,valencia,sevilla,alt madrid,barcelona, real madrid

england : Chlesea,liverpool,man unt,arsenal, man city, tottenham

italien : milan,inter,roma,juventus, fiorientia,lazio

tyskland: Bayern,schalke,hamburg,wederbremen,stuggart

och

lyon, zenit, celtic, ,ajax,

--

hemma plan och borta plan, i sina egna länder!

jag tippar

1- real madrid, barcelona,chelsea, man unt
2 - villareal,valencia,lyon, bayern
3- zenit,arsenal,milan,inter,juventus
4- roma,fiorientina,schalke,atl madrid
5 - resten

dessa tror jag kan ligga mellan dessa placeringar, om ni förstår?

vad tror ni?
Barcelona Saman.
2008-11-28 16:33
Tja lite off topic nu men är det någon här som spelar i något av dessa lagen i Malmö?

FC Möllan
BK Kick
Nydala IF

Tacksam för svar! Ta det via PM om det skulle behövas! :)
Barcelona NoGo^
2008-11-28 15:47
Ämne: Njut, grabbar. Se oc....
Riktigt skön video!
luddeee
2008-11-28 15:44
Jag undrar hur många mål Henry har gjort i ligan?
Skicka gärna ett svar på P.M.
Barcelona Dedeffo
2008-11-28 15:11
Canaletes

Ja men den flugan slänger sig hela tiden så fårt någon nuddar honom med ett litet finger.
Canaletes
2008-11-28 15:09
Dedeffo

Han väger ju typ 60 kilo :P
Barcelona L!VOZ
2008-11-28 14:57
Njut, grabbar. Se och njut!
Barcelona Dedeffo
2008-11-28 14:57
Skönt att vi slipper Jesus Navas. Hatar Jesus Navas så jävla mycket. Han ligger och rullar på marken hela tiden.
Barcelona Dizzy
2008-11-28 14:35
Fi fan vilken värvning det hade varit om vi skulle få han! Han skulle lätt peta Valdes:)
Barcelona el Flaco
2008-11-28 14:03
Här är den uttagna truppen mot Sevilla: Valdés, Pinto, Henry, Márquez, Xavi, Piqué, Puyol, Cáceres, Sylvinho, Bojan, Eto'o, Messi, Hleb, Alves, Keita, Gudjohnsen, Touré och Sergio Busquets.
Barcelona el Flaco
2008-11-28 14:00
Goda nyheter. Abidal återvänder från sin skada lagom till matchen mot Valencia (länk).
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-28 10:44

Till er riktiga Barca fans. http://www.newsfortruefcbfans.com/
Registrera er...
Barcelona kallesiete
2008-11-28 10:05
Ämne: FORZA INTER!!!....

Kanske fel forum... ?
Real Madrid J. Morgan
2008-11-28 09:26
Mycket bra skriven krönika av Mattias Klint. Han är en stor tillgång för er redaktion.

Efter den förra krönikan med samma namn vände ju Barças negativa trend... nu får vi hoppas att den vänder igen!
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-28 08:51

Först och främst: grym krönika Klintan...keep upp the good work..

Sen för er alla som undrar om Valdes räddningen var tur eller inte, så kan jag säga att det där inte var tur nånstans. För länge sen så läste jag en spansk krönika om spanska målvakter inför VM2006 eller så kanske va det EM2008, minns inte riktigt, men iallafall, där skrev kronikören lite om Iker, Palop, Reina. Men han flaggade även för Valdes. Och så skrev han ungefär så här: " jag har nog aldrig under min karriär som journalist, sett en målvakt med så snabba reflexer som Viktor Valdes. Han är snabb som en katt, man kan avlossa skott efter skott så tar han de en efter en. Sett till snabbhet och reflexer så är Viktor Valdes bästa alternativ för den spanska landslaget." Så skrev journalisten, men sen skrev han också att Valdes är för ostabill och att han släpper in enklare mål och lite annat skit och för att vara en bra målvakt så måste man rädda enklare bollar och va bra i luft rummet, vilket Valdes inte är.

Men tydligen så är Valdes reflexer något utöver det vanliga och hans snabbhet är äckligt bra.
Barcelona kallesiete
2008-11-28 08:02

Benzema istället för Zlatan? Hoppas du skojar.
Barcelona Barçanist
2008-11-28 00:24
Riktigt bra artikel Mattias Klint. Keep it on!
Vill gärna se fler sådana artiklar.
Barcelona Barreman
2008-11-28 00:12
Nja ingen Zlatan tack, men

Aguero-- Benzema-- Messi ja tack :)))Hmmm
Barcelona Koeman_4
2008-11-27 23:58
Hehe, Nja ingen Zlatan tack, men vem som helst annars går bra.
löpsedlar som "Zlatan, barZaz ny Ztjärna" kan kvitta, han kan hålla till i Inter å leka ett tag till innan han flyttar hem och leker med pojkarna i Rösengard :P

Men visst, Barca skulle synas överallt ja, men ingen spelare är större än laget!
Barcelona Messi(as)
2008-11-27 23:49
Om man får drömma så varför inte. Aguero alla dagar i veckan =)
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-27 23:26
Då kmr det stå varje gång,

Zlatan frälser Barca (fast det är Messi som legat bakom allt;)

Barcelona BlueRed.
2008-11-27 23:20
Koeman_4

Då ska Zlatan till Barca. Alla i Zverige kommer bli Cules. Aftonbladet kommer ha Zlatan och Barca på första sidan, spelar ingen roll vad som har hänt i världen, Zlatan och Barca kommer vara main target.
Barcelona BlueRed.
2008-11-27 23:19
Barca o Mort!

Ingen faktiskt. Om däremot Eto'o hade lämnat under sommaren så hade David Villa varit det enda alternativet som hade övertygat mig på förhand. Däremot så hade jag inte gått med på ett byte av Eto'o mot Villa.
Barcelona Koeman_4
2008-11-27 23:18
Barca o Mort!
Precis som du skriver så behöver vi inte någon mer anfallare, men jag håller med dig om att Torres vore en dröm.
Annars vore det inte fel att få en svensk till laget, gärna en comeback av Henke haha.
Vore iallafall gött att få full fokus från svensk media på Barca om någon svensk vore här. :)
Barcelona BlueRed.
2008-11-27 23:12
Ämne: "Ligan avgörs nu i de....Den som får näst bäst, kommer garanterat komma 2 om inte den som ligger etta får formsvacka."

Så egentligen så är det inte bara i December som det avgörs? ...
Barcelona Barca o Mort!
2008-11-27 23:08
Har rätt tråkigt nu, så jag funderade på en sak.
Vilken anfallare skulle ni helst vilja värva om ni fick välja? (Vi behöver väl inga just nu, men om vi önskar oss bara lite ;) )

Varför skulle ni välja honom?

Är övergången realistisk, vad skulle prislappen hamna på?

Vill bara se lite hur ni tänker :P

Själv kan jag väl säga att helst skulle jag vilja ha Torres för att han är en snabb anfallare som jag alltid gillat, han är även rätt bra på att nicka som vi kanske skulle behöva.

Det är knappast en realistisk övergång för att prislappen skulle vara allt för hög, och Torres spelar nog inte för något annat lag än Atlético i La Liga.
Annons: