/spanien/barcelona/forum/19979.aspx/spanien/barcelona/forum/19979.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2008-12-08 15:09
Ämne: #Luiz Nazario de Lim....
Om vi hade fullt lag och hygglig form skulle han aldrig ens nämna revansh. Det e bara för läget är som det är just nu så vågar han sticka ut näsan. Vilken snubbe alltså killen har ingen personlighet
Barcelona Dizzy
2008-12-08 15:05
#Luiz Nazario de Lima#

Varför är det onödigt utal från Abidal? Han säger juh bara att han inte har glömt 4-1 och vi vill ha revansh vad är det för konstigt med det?
2008-12-08 15:02
Ämne: A.Gaudi

Jo det va....
Bra sagt bara för att han vet om våran situation han skulle aldrig våga säga det ifall vi hade ett friskt lag då han fruktar Diarra och van Nistelrooy!

Larvigt utal ifrån Abidal
Barcelona A.Gaudi
2008-12-08 15:00
hoppas och tror att pep ställer till med "sämsta" tänkbara elva. spara alla spelare som är startelva material till klassikern.

får man se ifall pedro, bojan, hleb(kanske?) på topp kan glänsa lite. de två förstnämnda är nog iaf väldigt sugna på att få glänsa i barca tröjan.
Barcelona BlueRed.
2008-12-08 14:57
A.Gaudi

Jo det var synd. Men det finns andra böcker om fotboll som är intressanta också. "Foul! och "Fotboll förklarar världen" verkar vara intressanta böcker. Den sistnämnde är något jag ska ta en närmare titt på.
Canaletes
2008-12-08 14:56
Bra sagt av Abidal.

Vi har inte glömt 4-1 från förra säsongen
Barcelona Dizzy
2008-12-08 14:56
Nu gick de
Barcelona Dizzy
2008-12-08 14:55
Här är truppen till imorgon.
Länktips: The list
2008-12-08 14:51
Sluta vara så hatiska grabbar väl möt nästa lördag!

Vi kan inte skylla på någon att det går som det går. Allting är ledningens fel att man inte förstärkte truppen och trodde att nuvarande trupp skulle hålla ett år till fast vi själva är medvetna om Robbens sjuknärvaro rapport. Att sälja Robinho som var vår största stjärna var ett stort misstag, likaså Baptista som kanske inte var ordinarie i alla matcher men har någonting bara Diarra har på mittfältet, Krafft och styrka.

Tycker att det är fel att skylla på olika faktorer då den största syndabocken heter Ramon Calderon och Real Madrids hela ledning. Dommare skyller man alltid på och det får vi leva med!

väl möt på lördag iaf hoppas på vinst såklart men det ska till ett mirakel då //Hala Madrid
Barcelona A.Gaudi
2008-12-08 14:47
tusan då att det var den 15e. åker utomlands imorgon och behöver lite läsning. får leta på annat håll då.

tack iaf!
Barcelona tribente_magico
2008-12-08 14:45
haha, undra om det finns mer enögda fans än real madrids, " om vi skulle haft en någonlunda domare igår så skulle matchen sluta 5-1 till real madrid", såg han matchen? iförsig har ja inte kollat hur gammal han är, ska nog in och göra det.
Barcelona BlueRed.
2008-12-08 14:40
A.Gaudi

*Länktips.

Kommer om en vecka står det.

Har tänkt på att köpa den jag med faktiskt. Verkar intressant. Han kan mycket om fotboll.
Barcelona A.Gaudi
2008-12-08 14:34
Är det någon som vet ifall man kan köpa Erik Nivas nya bok i en lokal bokhandel? har den släppts osv.

eller finns den att låna på bibliotek kanske?

ska kolla upp det idag tänkte jag, men någon här inne kanske redan har kollat upp den.
Barcelona Feedriik
2008-12-08 14:28
Fyfan vilket larvigt resultat det är på spaniens nuvarande poll. Är det någo som tvekar på att barca kommer vinna? Känns som marängerna borde fatta det också.
Barcelona Saman.
2008-12-08 14:16
Liverpoolist^

Hahahahahhahaha.
Deportivo Liverpoolist^
2008-12-08 14:09
"Vi har mest hjärta i Europa" står det på Real Madrids forum, låt mig skratta haha...
Barcelona Suñol
2008-12-08 14:01
Okkapokka: ärligt talat du är femton år har du någonsin sett en vuxen kvinna naken förutom på bild? jag tycker du bara påvisar en sterotyp och sexistisk attityd som är förkastlig.
Barcelona Criff
2008-12-08 13:54
Delarocha RIP Puerta. Vad snackar du om? Vadå muta domare?
Det räckte med att ge Schuster livstidsmedlemskap i vår klubb och se vad han gör med sitt lag ;) haha
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-08 13:47

Det är en grej som jag stör mig lite på och det är alla inlägg från tidigare där folk påstår att Barcelona inte spelar med hjärta och att Barcelona inte klarar av att hämta ett underläger?

Vart fan får folket det ifrån? Minns folk inte Derbyt mor Espanol, då vi vände matchen på slutet eller matchen mot Doneskt. Minns folk inte heller Betis matchen när Guddy kommer in gör den viktiga 3-2 målet för Barca. Spelar vi inte med hjärta eller vad e frågan... Jag tror inte att något lag i världen har mer hjärta än FCBARCELONA. Sorligt att folk ska vara så hatiska när vi erbjuder de världens bästa fotboll...
Barcelona Barca-nist
2008-12-08 13:45
min storebror är stor real-fans så morsan har sagt att vi ska undvika varndra nästa helg! men jag är storsint av mig och gjort en realmadrid skylt åt honom på CNC maskin (julklapp)heheh kanske ska rista in resultatet efterhand
Barcelona A.Gaudi
2008-12-08 13:42
Jag är väldigt glad att vi slipper VNR i el classico. utan tvekan den spelare jag alltid fruktar mest i real. Dock så är det otroligt viktigt att inte förlora den här matchen, kasnke inte får våran egen del utan för reals. vinner dom den här matchen är det den största och bästa boosten deras självförtroende överhuvudtaget kan få. jag föredrar att se dem knäckta dock.
Barcelona Barca-nist
2008-12-08 13:41
FCB_armin
Ja jag läste det nånstans. men den domaren kan man aldrig lita på. han älskar att va i centrum själ..
Jag hoppas inte att vi ska behöva hans tjänster hehe utan vi ska krossa de på egen hand. kolgrillad är bäst hahah
Barcelona FCB_armin
2008-12-08 13:38
Barca-nist

Sedan får vi inte glömma att vi borde haft straff efter Leo's magiska hattrick hemma 06/07 när diarra knuffade Ronnie i ryggen och ronnie ramlar med bollen i handen och blir avblåst för hands. Så domarna står oss i skuld.

Förresten, är det sant att Medina Cantalejo dömer?
Barcelona Dizzy
2008-12-08 13:36
Jag håller med Guddy det är Reals tur:D
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-08 13:36
Messi är nog den mest omtalade spelaren i Madrids forum!

hahaha varje gång jag checkar in läget där, så står det alltid en massa inlägg om Messi...
Barcelona Barca-nist
2008-12-08 13:34
jag hoppas inte att real-fansen skyller på domaren igen om de förlorar mot barca!
Jag tror verkligen inte att ett bra lag behöver domarens hjälp.
Om nu barca vinner, chansen är stor men man ska aldrig va för säker bollen är rund och allt kan hända i fotboll. så ska vi visa att vi är större än så och låta real fansen va , de får kritisera sig själva tycker jag :) det räcker för mig
Barcelona J.Gamper
2008-12-08 13:30
Jag tycker precis tvärtom.. skulle vilja möta Real Madrid med deras bästa elva. Jag tror att vi skulle vinna ändå.. men skulle bli jämnt. Barca har inte mött något riktigt bra motstånd.. som Chelsea, Man united , Inter osv. Visst är Sevilla och Valencia bra men de är inte de absoluta topplagen i europa.
Barcelona Dizzy
2008-12-08 13:29
Nu om Drenthe är skadad och missar El Clasico undra hur Reals laguppställning kommer se ut.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-08 13:29
Man ska aldrig vara glad åt någon annans skada, varken fotbollsspelare eller "vanlig" människa. Det är synd att Madrid har några spelare skadade.. dem kommer förlora och ha det som en ursäkt...
Barcelona FCB_armin
2008-12-08 13:27
el Flaco

Om Wesley spelar mot oss lär det inte gå så bra. Minns ni när Rijkaard satte in Deco direkt efter skadefrånvaron hemma mot Real förra året? Saken lär vara densamma denna gången. En Sneijder ur form på mittfältet lär resultera i ett handbollsförsvar runt deras straffområde om inte dem orkar hålla uppe tempot. För igår var det tempo, men inget vidare försvarsspel. Hur ska försvaret hålla uppe koncentrationen och mittfältet börjar tappa boll (Om Sneijder spelar). Nu säger jag inte att denna teori kommer att stämma, men det är bara en metafor. Ett "om"-tänkande helt enkelt.
Annons: