/spanien/barcelona/forum/19965.aspx/spanien/barcelona/forum/19965.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2008-11-30 14:17
Fan vad glad jag är över att Etoó är avstängd nästa match. Nu kan han vara med på El classico. Var hela tiden rädd för att han skulle bli varnad under Valencia-matchen och sen missa el classico. Nu får även Henry chansen centralt. Gött =D
Barcelona J.Gamper
2008-11-30 14:16
ElDuroDeFCB

Jag håller med dig. Höll på att skriva samma sak för en liten stund sedan. Det var en väldigt låg nivå här under en liten stund. Vafan va lite positiva, det kan ju vara intressant o veta vad neutrala åskådare också tycker om vårt lag.
el capitano
2008-11-30 14:09
ElDuroDeFCB

Jag hade inget emot honom men han visste inte va han skrev om...han rättade sig själv gång på gång!
Jag är trevlig och schysst med alla härinne och även folk som besöker les rambles.
Jag försökte att starta diskussion med honom men han var envis på att backlinjen var säkerhetsrisk osv.
Jag trivs här som fisken i vattnet och försöker vara trevlig och social mot alla schyssta gabbar o gummor härinne, så länge folk är trevliga och vettiga.
Barcelona Criff
2008-11-30 14:07
Det ser mer ut som Etos ego kom i kläm för någon sekund, tycker inte att Toures arm är ens nära att ta i då Eto hur lätt som helst borstar bort armen. Såg mer ut som hans hand vilade på Etos axel eller något. Intressant hur som helst, kanske därför det spekuleras så mycket om Toures vara eller icke vara efter vintern?

B.G, du kan skriva en egen och skicka in till redaktionen, om den är bra kommer den publiceras.
Barcelona Klint
2008-11-30 14:04
Även Barça Atlètic lyckades vinna denna helg. 2-1 mot Alzira och man är därmed obesegrade i sex matcher.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-11-30 14:02
el capitano/Dedeffo

Vad fan är det för fel med er egentligen? Kan inte folk från andra forum komma in och kommentera lite om vad de SJÄLVA tycker, utan att ni två kör över de? FAn ärligt skärp er, för så som ni höll på mot atl madrid killen, så brukar reals forum vara.

Istället för att försöka förstå vad han syftar på, så stenkastar ni honom ut härifrån på ett nedvärderande sätt. Vem bryr sig om hans kanon och kalkon lista? Fan grabbar jag skäms för eran insats, mycket på grund av att hans kommentarer inte var provocerande. Skärpning nästa gång, och läs igenom inläggen noga innan ni börjar smutskastningen....
Barcelona B.G
2008-11-30 14:02
Om Messi lyckas hålla sig skadefri vinner vi både CL och ligan, så bra är han.
Han är världens bästa spelare och tillskillnad från C.Ronaldo och Zlatan har han en mycket bra karaktär och han är ödmjuk, det är minst lika viktigt.

Min peronsliga favorit Marquez är också en spelare som gör en stor nytta för Barcelona.
Kan ni i redaktionen skriva en hyllningskrönika för våran Mexikan.

Hare gött!
el capitano
2008-11-30 13:59
Jag spelade in matchen med HD kvalité, googla kanske du får nån träff!! :))
Barcelona Katten_86
2008-11-30 13:57
fan jag missade den härliga matchen igår...vart kan man ladda ner matchen?
Barcelona Barcalonawi
2008-11-30 13:57
Tycker också att det syns tydligt att han knuffar bort honom.. Inte för å komma åt Messi, som nån sa innan. Kolla på blicken Eto ger honom, sen springer han sin väg :(

Btw.. F*n va stor Yaya är.. han måste vara 190 eller nåt sånt.. har aldrig tänkt på det :)
Barcelona Lahe
2008-11-30 13:52
Ämne: Ämne: Culés, ....Om man kollar noga sen så ser man att dom skrattar åt varandra, eller iallfall att Toures kindben åker upp som om han skrattar.

Förresten jag råkade trycka "Tippa" knappen mellan Barcelona och Valencia så det står att jag tippat 0-0 :S Kan man inte ändra nu? Tror de blir 3-0 till Barca :D
el capitano
2008-11-30 13:50
Patrik_Barca

Jag kollade på klippet i en timma och försökte att förstå men det känns skumt.
Visst ser man att Toure knuffar bort Eto'o och båda kollar på varann med mördarblickar!! Hoppas att det är inget allvarligt mellan dessa gubbar..
Barcelona haeger
2008-11-30 13:50
MilanBaros

Ljudet kanske är efter? :)
Barcelona MilanBaros
2008-11-30 13:47
en fråga bara.. Varför e spanska kommentatorer så konstiga för ?:P

vi säger att en forward e 1 mot 1 med målvakten.. dem snackar lungt som att det är backlinjen elr något har bollen, sen när det blir mål .. så fortsätter dem åp samma sätt men säger "gol" .. sen efter 2-3 sek så blire "goooooooooooooooooooool" borde inte de komma direkt? :S
Barcelona Patrik_Barca
2008-11-30 13:44
Ämne: Culés, jag kollade p....
el capitano

ja tycker också det ser skumt ut för som du ser så säger etoo något till toure utan att röra en min o så tar toure bort honom när han kollar honom i ögonen... hmmmm
Barcelona Lahe
2008-11-30 13:41
Ämne: Ämne: Kolla i....
Vi har vart top 3 schysstast i ligan sedan 04/05 också:D Mkt starkt! :D
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 13:35
Listan är dock inte uppdaterad. Efter gårdagens matcher.
Barcelona Blaugrana93
2008-11-30 13:33
Ämne: Kolla in mitt länkti....
Barca's spelar mest schysst i ligan, härligt. Trodde Real skulle toppa listan.
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 13:27
Kolla in mitt länktips. Skönt :).
el capitano
2008-11-30 13:21
Ämne: Ämne: Culés, ....
Då är fan jag blind...tack PeJu
Deportivo PeJu
2008-11-30 13:20
Ämne: Culés, jag kollade p....
Han försöker nå fram till Messi. Tycker det syns rätt tydligt.
el capitano
2008-11-30 13:14
Culés, jag kollade på ett youtube klipp nyss från gårdagens match. Om ni kollar på klippet och tredje målet(messis andra mål) Messi firar målet, Yaya knuffar bort Eto'o!!!! Jag fattar inte varför...kan ni förklara det?

*se länk, klippet är på HD kvalité klicka på (Titta i högkvalié) under klippet till höger.
Barcelona bearlakeyours86
2008-11-30 13:12
Squillaci var han sämst igår eller?
Barcelona Riiio!!
2008-11-30 13:07
Haha kolla vad Valdebebas från real forumet diskuterar (drömmer) om =)... Valdebas det finns tyvär inga fler SAviolas och Figos i barcelona så drömm vidare!! Så mesiga dom e på deras forum, endast för lagsidans medlemmar. Tungt i Madrid nu
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 13:05
Ämne: Ämne: Uppenba....Ok, tack för din tid. Välkommen åter.
Barcelona Blaugrana93
2008-11-30 13:02
Ämne: Finns det någon som ....
Här är en bra video med 13 minuters highlights från matchen.
ifk_niklas
Ämne: Uppenbarligen leder ....
Mmm, jag ska lämna nu, tycker nog ni borde stänga erat forum,så enbart barca supportrar kan diskutera här, är ju bara ett forum för inbördes beundra, dock eloge till fåtalet av er, som kunde diskutera ämnet!

Så dedeffo och el capitona,ni får som ni vill,jag lämnar nu,så kan ni fortsätta att bygga upp eran diktator stämning här inne!
Barcelona Dedeffo
ifk_niklas

Du har sagt ditt nu. Det räcker gå till IFK's forum nu.
ifk_niklas
2008-11-30 13:00
Ämne: ifk_niklas

Ok, nu....
Jag har skrivit det hela tiden, men du har vägrat läsa, i och med att jag inte tycker samma som du!

Trodde detta var ett forum där man kunde diskutera barca, men tydligen verkar det mest vara ett forum för inbördes beundran-styrt av ett fåtal som VET vad som är rätt!

Och dedeffo, smutskastat!+ har jag inte skrivit någo positivt då!? kul att du lägger sådan tid till att läsa inläggen,skulle kanske gjort det itsäller för att gå i försvars ställning för allt direkt!
Barcelona Barça-fan
2008-11-30 12:59
Finns det någon som har nedladdningslänk till gårdagens match i sin helhet? Var nämligen på bröllop och missade matchen.
Annons: