/spanien/barcelona/forum/19962.aspx/spanien/barcelona/forum/19962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 20:01
Hoppas vi får se ett mittfält med Guddy, Xavi och Touré. Anfallet får vi hoppas att det blir Hleb, Henry och Messi.
Barcelona FC-Barcelona
2008-12-02 19:55
Vad tror ni matchen till på helgen, det blir en vinnst det är man säker på men, vilka tror ni komer att få starta.
Jag hoppas att Guddy får chansen, för sisst han spelade mot valencia så var han matchen lirare, det betyder inte att han blir det igen men, vore kul för hans del, diggar mycket på den killen
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 19:45
Den som skrev artikeln är en jävla idiot. Man kokar.
Barcelona Messi(as)
2008-12-02 19:30
Haha.

Barcelona Pep.G
2008-12-02 19:30
J.Gamper

Vill helst inte att Robben ska vara med Classicot. Känns som om han kan skapa problem för oss:P

Så hoppas han inte kommer :D
Barcelona FCB_Xavi
2008-12-02 19:19
Camp Nou ska ju bli 115 000 år 2012. HEHE det blir mäktigt !
Barcelona L!VOZ
2008-12-02 19:14

"omgången efter det åker vi till Camp Nou, världens i särklass mest onödigaste arena med 90 000+ platser trots att man i senaste cupmatchen hade runt 25-30 000, och möter FC Barcelona, världens i särklass mest humana och filantropiska lag med självaste UNICEF tryckt på tröjorna."

MARVEN eller vad han heter vem fan tror att han är, maränger Sk!T
Barcelona J.Gamper
2008-12-02 19:14
Pep.G

Jag tror att Iniesta också kan spela i el Clasico men Guardiola vill att han istället blir 100 % återställd o vilar lite längre. Han kmr nog spela mot Mallorca 4:e Januari.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-02 19:11
Gudjohnsen har verkligen ryckt upp sig iår, man märker att han har fått mycket större självförtroende under guardiola. Förra säsongen var väl han och abidal de svarta fåren i barcas lag, kunde knappt gå in på detta forumet nån gång utan att se guddy bli kritiserad.

Nu presterar han varje match han spelar och är en sjukt bra bänkspelare. Så mycket som han jobbar för laget är det få som gör, kolla länktips.
MessssiiTheOne!
2008-12-02 19:08
herregud vilken pajas var det som skrev den artikeln, han lär få smaka på en stor läxa när Barca lär dom hur man spelar fotboll den 14.e dec :)
Barcelona Pep.G
2008-12-02 19:00
Hahaha hur kunde det bara bli 3 mål till Barcelona i den här matchen !?
Barcelona Pep.G
2008-12-02 18:51
Robben skulle väl inte hinna till el classico !?
Eller ?
Iniesta skadade sig innan Robben, och dem skulle vara borta lika länge. Så om Robben hinner till el classico så ska väl Iniesta också hinna !?
Barcelona Ciao-V
2008-12-02 18:45
Touré Yaya ska inte någonstans. Han stannar i Barca många år till om ingenting annat händer.
Han är publikfavorit på Camp Nou. Det vet alla som har sett matcher på Camp Nou under denna säsong och förra.
Han var en av de få som har presterat bra i förra säsongen. Det är fröjd att titta på honom när han är igång!
Det som skrivs i media i England och i Italien är rena påhitt. Inte så konstig att han är eftertraktat egentligen eftersom han är så bra enligt mitt tycke i sin position.
Varför skulle han vilja lämna Barca när han kan vinna titlar med klubben och kan utvecklas att bli ännu bättre spelare.
Håller med det som Ramla skrev nedanför.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2008-12-02 18:42
Det är sant, men det gör mig så frustrerad att man ger honom den viktigaste matchen, efter vad han har presterat. Säger inte att han kommer favorisera något lag och på så vis fälla avgörandet, irriterar mig bara på att han är så ruskigt usel.
Barcelona Tompa
2008-12-02 18:40
: Canaletes:
Lugna ner dig lite. Det är bara att ignorera smörjan. Läste dyngan nyss och det förtjänar inte ens att kommenteras. Visar bara att åtminstone vissa av madridredaktionens medlemmar är lika barnsliga som Guti - och det säger en hel del
Barcelona Tompa
2008-12-02 18:34
Cantalejo är en värdelös domare. Saningen är ändå att den spanska domarkåren generellt är riktigt dålig så vi ska inte beklaga oss allt för mycket. Barca ska bara slå Real Madrid, oavsett vem som dömmer.
Canaletes
2008-12-02 18:32
Creus

När man läser såna dumheter så kokar jag!! Det gör mig att jag hatar dem mer o mer

@&#!!!/&%¤/!!
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 18:27
Creus

Absolut, det ligger väll i marängerna blod?
Deportivo Creus
2008-12-02 18:24
"omgången efter det åker vi till Camp Nou, världens i särklass mest onödigaste arena med 90 000+ platser trots att man i senaste cupmatchen hade runt 25-30 000, och möter FC Barcelona, världens i särklass mest humana och filantropiska lag med självaste UNICEF tryckt på tröjorna."

Någonting ska de då alltid ha att racka ner på Barcelona över.
Barcelona el Flaco
2008-12-02 18:09
Medina Cantalejo, Perez Burull & Mejuto Gonzales = The Dream Team

Sen får de också kalla tillbacks Rafa (no me jodas) som linjedomare.
2008-12-02 17:58
Ämne: Vi slipper ju iallaf....
Har vi tur så ingår också han i domarteamet!
Delarocha RIP Puerta
2008-12-02 17:57
Vi slipper ju iallafall Perez Burull eller vad han heter som i mina ögon är om möjligt ännu sämre.
2008-12-02 17:51
Ämne: Oj då kolla vem som ....
Neeej!! Det här känns som ett skämt! Vem som helst, men inte Cantalejo!
Barcelona Rambla
2008-12-02 17:45
petersays:

Nja, min intention var inte att ge dig på nöten för den åsikt du har, det är helt okej för mig. Jag retar mig bara lite på "alla dessa rykten" och som dessutom påstår att Yaya och Pep inte drar jämt. Små lögner allt för att göra ryktena lite mer trovärdiga. Läs eller lyssna på dagens intervju från Barças websida. En harmonisk Yaya som verkar trivas alldeles ypperligt i Barcelona.

Till skillnad mot dig så anser jag honom vara väldigt viktigt för vårt spel. Varför anser jag det? Jo, han läser spelet väldigt bra, har nästan alltid rätt position. Fysiskt är han stark som en oxe, det fick Kanouté erfara om inte annat. Yaya har även en hygglig teknik , bra passningspel och klarar av både one-touch spel eller att hålla i bollen.

Keita däremot är inte alls lika bra defensivt eller läser spelet lika bra som Yaya. Han har ofta problem med positionsspelet i defensiven. Visst, han ligger framför Yaya och är den som ska löpa från box till box och det är ju ett annat typ av spel. Jag tror att han hade fått stora problem som ensam pivote.
Barcelona älskabarcelona
2008-12-02 17:44
Oj då kolla vem som dömer El Classico !
Barcelona haeger
2008-12-02 17:21
VizzlA

"9 av dem nick mål..."

Som att det är något dåligt? Haha.
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 17:21
Tänk er reaktionen på alla på Puertan om ingen spelare värvas under Januari?
Barcelona petersays
2008-12-02 17:19
Jag har svårt att se att ett lags nyckelspelare lämnar under pågående säsong. Flera av de där spelarna har ju dessutom nyss förnyat.
Barcelona el Flaco
2008-12-02 17:19
FCB_Xavi/

Heinze och Miguel Torres missar också el Clasico men de är så pass dåliga att det snarare gynnar Madrid att dessa två missar matchen.
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 17:17
Petersays

Det har snackats om Benzema, Huntelaar, Ronaldo, Villa Silva, Tevez, Ribery, Di Maria, Vagner Love i flera veckor men på senaste tiden så har det spårat ur. Tror knappast att Real köper nån spelare av dem listan ovan.
Annons: