/spanien/barcelona/forum/19958.aspx/spanien/barcelona/forum/19958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smacked
2008-11-30 12:26
Vilken underbar start på denna sk svåra period! Real Madrid blir totalt förnedrade av Getafe och vi kör helt över Sevilla med ett magnifikt spel. Visca el Barca!
ifk_niklas
2008-11-30 12:24
Ämne: Dedeffo

Ingen id....
Är ju precis det jag gör,svara til ler,men ni verkar ju inte bry er om svaren, skrev att besviken är fel ord, hade velat se barca spela sin sprudlande offensiv! Lsä svaren istället för att bete er ofröskämt,om och om igen!

Alla kan inte ha samma åsikt!
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 12:22
el capitano

Håller fullständigt med dig. Ena sekunden är han besviken på Barcas spel för att dem inte attackerar med hela laget och får in 9 mål i ryggen. Och andra sekunden så är Marquez en säkerhetsrisk när han har varit riktigt bra denna säsong.
Barcelona Blaugrana93
2008-11-30 12:21
Ämne: Asså de sjukkt va br....
Håller med dig precis som de flesta gör. Barca visade igår att de kan med stort bollinnehav och defensiv styrka sedan också förvalta sina chanser när de väl är framför mål.
Pep har förvandlat en bunt med stjärnor till ett vinnande lag. Att ta bort Deco, Ronaldhino och Zambrotta m.m var ett bra drag. Visst man saknar den forne Ronaldhino ibland men han var slut i Barca. Glad att han vaknat igen i Milan. Att ta hem Pique, köpa Alves och behålla Eto'o och Yaya Toure var bra drag dessutom. Yaya Toure var en nyckelspelare igår mot Sevilla. Sevilla fick knappt något alls i mitten.

Visca el Barca!
el capitano
2008-11-30 12:20
Dedeffo

Ingen idé att diskutera med ifk_niklas, han verkar vara helt borta.
Han skriver till sig själv om o om...?!?!

ifk_niklas
2008-11-30 12:19
Ämne: ifk_niklas

Du påm....
Haha, jo, men så ser jag på det, Nej har inte sett alla era matcher,men har sett majoriteten av dem de senaste 4-5 säsongerna, och tycker inte att marques är bra, det är min åsikt i varje fall!
ifk_niklas
2008-11-30 12:17
Ämne: Ämne: Ämne....
Men snälla du!

Besviken är fel ord då, skulle kanske har skrivit, velat se den vanliga barca offensiven! Men som sagt,så som ni genomförde matchen taktiskt sett,tror jag inte många andra lag hade klarat av,inte nere i Sevilla!
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 12:16
Ämne: Ämne: IFK_Nik....
Vad snackar du om nu? Nu blir man förvirrad. Du blir besviken på vårt spel och nu är Marquez en säkerhetsrisk... Han har varit riktigt bra denna säsongen och jag tror inte du har sett alla våra matcher.
el capitano
2008-11-30 12:15
ifk_niklas

Du påminner mig om Hasse Backe / Bosse Pettersson, du har fan nollkoll på fotboll.
Marquez säkerhetsrisk? hahahhaa
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 12:14
Ämne: Ämne: ifk_nik....
Hur kan du bli besviken på Barca när det är taktiskt att dem ska köra så? Dem höll i bollen hela matchen och mötte ett Sevilla. Fattar fortfarande inte din poäng att du blir besviken.
el capitano
Redaktionen, det skulle bli kanon om ni kunde fixa spelarbetyg efter varje match om det är möjligt :)
Tummen upp för liverapporteringen, hoppas att ni liverapporterar alla matcher. Visst ni har ett privatliv också och vi är tacksamma att ni ställer upp.
ifk_niklas
Ämne: IFK_Niklas, tror du ....
Nja, har alltid sett marques som en utav er största säkerhetsrisk,när han nu spelar!
Delarocha RIP Puerta
2008-11-30 12:10
IFK_Niklas, tror du blandat ihop Pique och Marquez. Pique är den som slarvar och är en säkerhetsrisk. Marquez har jag fullt förtroende för.
ifk_niklas
2008-11-30 12:07
Pep har....
Obs är inte athletico fan! valde bara denna tröjan då inte så många har så mycket agg mot dem!

KLart att man som neutral tv tittare blir "lite" besviken när barca inte spelar sin sprudlande anfalls fotboll, därmed inte sagt att barca genomförde matchen på helt rätt taktiskt sätt!

Jag skrev inte att domslutet var fel, tycker med att damp barnet fabiano skulle ha rött!

Men med Pep vid rodret ser ni ruggit starka ut!
el capitano
2008-11-30 12:06
ifk_niklas

Var är bilderna som du skriver om gång på gång?
Fabiano är känd för att vara en idiot på plan, inget nytt att han fick rött!
Visst Busquets kanske överdriver lite men vem gör inte det i dagens fotboll?
Deportivo PeJu
2008-11-30 12:02
Oj, här var det taggarna utåt så det bara visslar om. Varför så irriterade?
Barcelona denis_1
2008-11-30 12:02
Asså de sjukkt va bra barca är just nu jag säger champions league och ligan i år
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-11-30 12:01
ifk_niklas
Pep har gjort bra grejer för oss. =)

Marques tappar koncentrationen ibland, hans största achilles häl tyvärr.

Barcelona Dedeffo
2008-11-30 12:00
ifk_niklas

Kan du gärna motivera med hur du menar att du blev besviken på vår offensiv? Det är klart att Busquets överdriver när han får två armbågar/fingrar i ansiktet.
Barcelona L!VOZ
2008-11-30 11:59
ifk_niklas

om du har nått vettigt att sktiva visst.. men nu är det färdigt diskuteratangående domslutet
Barcelona Dedeffo
fk_niklas

Om du nu var besviken på vår offensiv hur tror du man ska spela mot Sevilla på bortaplan? Du vet hur livsfarliga Sevilla är på att kontra. Jag tror inte Barca kan attackera med hela laget som när man möter tex Sporting Gijon på Camp Nou. Det är inte stor skillnad mellan Barca och Sevilla.
ifk_niklas/Dedeffo

För allas trivsel får ni jätte gärna sluta skriva till varann.

Rätt onödigt att ens forsätta.

Av att dömma av den dåliga reprisen ja såg via streamen så kändes det som busqet överdrev, men han kanske blev träffad i ögat de gör ju ändå ont?
Skämt åt sidan han överdrev sitationen om man får bilda en åsikt om händelsen.

Borde ha fått ett gult kanske men att stänga av en spelare som överdriver?

ifk_niklas
2008-11-30 11:58
Ämne: Kan alla ta och lugn....
TACK!

Är väl klart att alla tv-tittare vill se barca anfalla =) Åter igen dock djupt imponerad på erandefensiv, trodde inte ni besatt de kvaliteerna än-kan bli viktigt i champions league! Pique är förresten ett jävla kap, men Marques,känns som halvfarligt varje gång han ska göra något med bollen!
ifk_niklas
2008-11-30 11:54
Haha, åter igen, kolla bilderna, är fingragrna/näven som träffar Bosque i ansiktet,inte armbågen, du har till och med BArca fans här inne som skriver det samma, sen skrev jag inte att det inte var rött, för rött tyckte jag det var ändå, fingrarna har inte där uppe att göra,det jag reagerade på var eran spelares döende svanen!

"Om du är besviken på vårat spel så behöver du inte kolla på våra matcher" - ksriver jag igen vad jag skrivit nedan: Läs igen vad jag skrev, Var djupt imponerad utav eran defensiv, dock lite besviken-som tv tittare på eran offensiv, men som sagt ni gjorde ändå 3 mål, tyder på en jäkla syrka!
2008-11-30 11:54
Kan alla ta och lugna ner sig en aning?

Han rätt till sin åsikt, han ville se barca attackera mer so what?

ifk_niklas

Barca kan inte gå till sevilla och tokanfalla huvudlöst det är trots allt sevilla vi möter. Trots att vi lira på bortaplan så dominera faktist laget genom att låta sevilla jaga, men vi kanske inte skapa så mycket som vi hade gjort på hemma, sån är fotbollen. Man måste spela smart, återigen det var bortaplan mot sevilla, dem är hur grymma som helst.
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 11:51
Snälla gå härifrån. På din s.k kalkonlista hatar du enögda människor. Men vad representerar du haha? Dubbelmoral. Armbågar är inte tillåtet mot ansikten om du inte visste det och det ska vara rött kort direkt. Ska du klaga på någon så borde du rikta dig mot domarna som dömde matchen.

Om du är besviken på vårat spel så behöver du inte kolla på våra matcher.
ifk_niklas
2008-11-30 11:51

Fortsä....
Läs igen vad jag skrev, Var djupt imponerad utav eran defensiv, dock lite besviken-som tv tittare på eran offensiv, men som sagt ni gjorde ändå 3 mål, tyder på en jäkla syrka!
2008-11-30 11:50
ifk_niklas

Det var en laginsats, alla hjälpte till och spela som ett lag. Alla drar åt samma håll vilket gör det mycket lättare för försvararna.

Jag vet inte vad jag ska säga angående domslutet, jag reagerade lika högt som rambla här på forumet angående fabiano. Domaren var för hård, hade räckt med ett gult, domarna är så ojämna att det är löjligt. Jag såg inte reprisen bra nog men det såg mer ut som han körde "three stooges" när man pokar en i ögat av något slag. Domarna kommer göra misstag och det är inget vi kan göra åt saken, nästa match kanske vi får 1 man utvisad eller inte får någon glasklar domslut.

Tråkigt men domarna hålller alldeles för låg klass i spanska ligan.
ifk_niklas
2008-11-30 11:49
Ämne: Ämne: Har Ser....
Nog för att man kan vara enögd, men att fabiano skulle ha sina armbågar sittande på händerna, det är lite att ta i! Inte sagt att det inte är rött, tycker dock att även filmningen skall bestraffas, inte skall en VUXEN man lägga sig ner på gräset för två handflator som snuddar vid honoms ansikte!?
Barcelona L!VOZ
2008-11-30 11:47
ifk_niklas´

Om du tänker bli nån proffsdomare så döma nån utav Atletico matcher mot liverpool.
kom inte hitt och provsera, eller så rekommenderar jag att du ska skriva några rader åt marängerna och "derass" domer insats under Gatafe matchen.
Annons: