/spanien/barcelona/forum/19956.aspx/spanien/barcelona/forum/19956.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid viita_maränger
2008-12-02 20:50
Slut på det roliga! Ni övriga behöver inte ge den här pinsamma provokatören mer uppmärksamhet, än vad han redan fått./ Red
Barcelona Barcalonawi
2008-12-02 20:49
Ämne: viita_maränger

Di....
Culés.. Jag ber er.. Sjunka inte ner till han nivå!

Redaktionen kommer att ta hand om honom snart ;)
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 20:45
viita_maränger

Din lilla fjortis. Gå någon annanstans och snacka skit lilla tönt. Kan någon porta den idioten?
Barcelona Ciao-V
2008-12-02 20:43
Huntlaar är en väldig duktug ung anfallare. Grattis säger jag till marängerna.

Hur det kommer at påverka toppstriden? Svårt att säga. Den som lever får se. Vi har en bra trupp vilket gör att jag inte är orolig alls att vi ska tappa alldeles för många onödiga poäng.

Måste bara säga att Real Madrid har en tendens att köpa lite skadebenägna spelare.
Robben, Pepe , även Sneijder. Ingen aning om Huntlaar också blir en sådan. Han är ju skadad just nu.
Barcelona Dizzy
2008-12-02 20:41
viita_maränger

Gå tillbaks till ditt forum verkar som du skakar?

Det kallas rädsla
Barcelona Barcalonawi
Redaktionen.. är inte det dags å städa forumet lite? :P
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
viita_maränger
Ge dig, ska du vara här inne så för en vettig diskussion, skäm inte ut oss andra madridistas.
Barcelona LaBarca
2008-12-02 20:40
Hur kunde du tåla 0-3 mot er Från både Barca och Recreativo? båda på Bernabeu Också.
Barcelona Dizzy
Barça-fan

Håller med dig helt. Real behöver en kant springare Drenthe räcker inte till och Robben går sönder varje match det vet alla här. Jag hoppas Etoo stannar i Barca så länge han kan. Finns ingen bättre!
Barcelona Ayaz
vita maränger

Ett gott råd.Ta några djupa andetag och ett glas vatten.Det ser ut som du kommer att få en hjärtattack.Det här är fotboll inte krig.
Spinbad
westinhoblaugrana:
Jag har inte tillgång till statistik för Barcas snitt vad gäller löpningar så Gudys prestation där kanske var exceptionell för Barca. Det är ändå rätt sjukt att den siffran är så otroligt bra, i allsvenskan är det rätt normalt med spelare som springer +13000 meter per match.

Det säger väl kanske mer om att Barca inte behöver springa så mycket än om hur mycket Gudy jobbar för laget.
Barcelona Culéé
viita_maränger

Jag själv acceptera det eftersom ligan var redan över, men annars jap de Sved. men då kan vi också säga att Eto´o , Deco och Messi var borta.
så hoppas att årets el clasico slutar me samma siffror, kanske 4-0?
2008-12-02 20:38
tål ni inte att jag skriver med stora bokstäver? hur kunde ni tåla 4-1 förlusten sist då?
Barcelona Barça-fan
2008-12-02 20:37
Dizzy.
Självklart kommer han inte i närheten av Samu eller Ruud, men att detta kommer stärka RM tvivlar jag inte på. Det jag ställer mig frågandes till är egentligen hur bra Huntelaar är. Okej, han har presterat i holländska ligan, vilket i sin tur håller en avsevärt lägre kvalité än la liga. Sedan tror jag inte det räcker med enbart en anfallare som förstärkning för RM utan de behöver nog minst en mittfältare av klass till. Speciellt såsom det ser ut idag med skadeläget och allt.
Barcelona LaBarca
2008-12-02 20:36
viita_maränger

Vilket dagis kommer du ifrån?
Barcelona Culéé
2008-12-02 20:36
Ämne: Huntelaar skrämmer m....
Snacka om att Calderon ger läkarteamet mer jobb, man har redan skadade spelare sen köper man en till skadad spelare. det gör det inte enklare, men annars när han blir frisk så blir de tufft.
Barcelona Dizzy
2008-12-02 20:33
Huntelaar skrämmer mig inte ett dugg! Vi har Lejonet:)
2008-12-02 20:32
Ayaz

Ni kommer inte att torska med 4-0 mot val. det vet du också men skulle det hända så är det ett mirakel och just nu tror jag på nått mirakel annars kommer real inte plocka en enda poäng fram till årsskiftet!!
Barcelona el Flaco
Ta det lugnt med Caps Lock knappen.
Barcelona FCB_Xavi
Ämne: VARFÖR BRYR DU DIG O....
Det är faktiskt sant. De som inte vinner Real iår är stort sätt värdelösa. Om Getafe, valladolid och Real Union kan det så lär det bli lätt som en plätt. Skämt åt sido.
Jag förväntar faktiskt en vinst mot Real.
Barcelona Culéé
2008-12-02 20:31
viita_maränger

Nu lyssnar du fan, ska du vara här använd en stil UTAN stora bokstäver.

skärp till dig, annars finns de nog dagis i närheten som gärna tar emot dig?
Barcelona Barça-fan
2008-12-02 20:30
Huntelaar klar för RM. Frågan är hur bra ersättare han är för Ruud och vad detta kan innebära för toppstriden.
2008-12-02 20:30
JAG ÄR INTE SOM ALLA BARCA FANS JAG ERKÄNNER ATT NI ÄR ETT BÄTTRE LAG FÖR TILLFÄLLET OCH VISST GRATTIS MEN NÄR VI DOMINERADE FÖRRA ÅRET SÅ VAR BARCELONA ÄNDÅ FAVORITER!!!
Barcelona Ayaz
2008-12-02 20:28
grabben tippar 4-0 till Val.Snacka om att han hatar barca.Han tar ut sin fustration på siffrorna :)

Ganska barnsligt
Barcelona Culéé
2008-12-02 20:27
viita_maränger

en enkel fråga?

om vi inte ska läsa ert forum varför är du inne i vårt forum och kollar runt, låter det inte konstigt för dig?
Barcelona Dizzy
2008-12-02 20:26
Fi fan vad Messi är het nu vilken form han är i nu! Vad sägs 4 mål nu på casillas:D
2008-12-02 20:26
VARFÖR BRYR DU DIG OM VA FOLK SÄGER I FORUM? har ledningen tagit upp messi? vi har 2 ligatitlar i rad utan någon bred trupp. ni har alla möjligheter med tanke på formen och spelarbredden. synd bara att vi har en dum ledning som inte värvade i sommar då hade ni inte kunnat andas. som sagt vinner ni inte el-clasico så är ni värdelösa!!!
Barcelona LaBarca
2008-12-02 20:22
viita_maränger

skyll inte på skador nu lilla vän. en match är en match. Och hälsa er redaktör Marven att han är en patetisk nolla som är avis på att Camp nou är större än Santiago Bernabeu.
Barcelona Culéé
2008-12-02 20:20
viita_maränger

Och här kommer en madridista och snackar om SKADOR?!
snälla stick till ditt eget forum och diskutera köpet om Messi och Ribery.
Barcelona el Flaco
2008-12-02 20:20
Ämne: Messi(as)

HAHAHA!....Guti är en parodi som fotbollsspelare. Är det någon som har koll på hur många gånger han har skämt ut sig?
Annons: