/spanien/barcelona/forum/19955.aspx/spanien/barcelona/forum/19955.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nian!
2008-11-30 17:22
R-LeGenAr//

Eftersom dom verkar ha kul på plan, och stämningen säkert är på topp i truppen. Samt att Pep säkert är en tränare som alla ser upp till. Så har jag svårt att se formen hos Barca bli "dålig" igen, iallafall inte den här månaden. Och eftersom "en" form inte försvinner efter en ligamatch så har jag svårt att se Barca vara urform mot er. För mot Valencia har jag svårt att se dom rubba oss. Och verkligen sänka självförtroendet hos Barca, som är på topp. Det blir svårt. Så ni får nog vänta er att möta ett 100% laddat Barcelona på spelhumör. ;)

Nej en elva skrämmer aldrig någon, mer gör en nervös. Det är en bra elva, men inte alltid säkert att det fungerar bara för att det är namn.
el capitano
2008-11-30 17:18
R-LeGenAr

Det tror jag inte, alla våra skadade spelare verkar vara på väg tillbaka också.
Det är konstigt att båda Real och Barca är aldrig i toppform tillsammans. Jag har tänkt på det länge faktiskt men hoppas att ni får era skadade spelare tillbaka snart så det ska bli en het el classico då kan vi åter bevisa för världen att la liga är den bästa ligan i världen.
Barcelona Nian!
2008-11-30 17:17
Messi saknar väl främst Ronaldos avslut. Det är det enda som jag tycker Ronaldo, tillsammans med huvudspelet, har fördel på Messi.
Christián
2008-11-30 17:16
el Flaco

Hätligt att han är tillbaks

el Flaco

tack för svar :)
Real Madrid R-LeGenAr
2008-11-30 17:15
m sant, ni år i form, när ska den ta slut... hoppas mot oss något ialflall haha
el capitano
2008-11-30 17:13
R-LeGenAr

Vi är aldrig rädda, är vi i form som nu så kan vi krossa alla lag som vi möter.
på el classico kan allt hända, det är ingen vanlig match för båda lagen.

Barcelona el Flaco
2008-11-30 17:10
Christián //

Yup yup, enligt artikeln så ska Abidal vara tillbacka mot Valencia.
Real Madrid R-LeGenAr
2008-11-30 17:10
bara undrar hade ni vart rädd för den här elvan i el clasico? om schuster våga spela så hära

--higuain--
robben - sneijder- delared
diara - gago

alla kompliterar varandra bra i mittfältet. synd att det aldigt kommer bli, schuster är feg
el capitano
2008-11-30 17:07
Robsons morsa är en farsa

Vi pratade om C ronaldo =))
el capitano
2008-11-30 17:06
Cannavaro fick guldbollen för att han spelade bra under VM.
Då måste Xavi eller Iniesta få den nu pga att de var fenomenala under EM som dessutom vann spanien EM! rätt ska va rätt men det känns som att klubblag som räknas i viassa fall.
Real Madrid Robsons morsa är en farsa
2008-11-30 17:05
el capitano

jag e inte Los_Blángues men kan svara på din fråga. han spelade skadad hela em så istället för att vila representerade han sitt land. En skada som han sedan opererade efter em.
Barcelona el Flaco
2008-11-30 17:02
Seaniboy/

För vad? För att ha spelat bra i 7 matcher det året? Om du tycker att han förtjänade så är det din åsikt men i mina ögon så var det en chockladboll med guldfolie som Cannavaro fick.
Christián
2008-11-30 16:55
Messi är mycket bättre spelare än ronaldo och desuttom så beter sig inte Messi som en idiot.

Är det nån som vet när Éric Abidal är tillbaka, skulle vilja att han var med mot Valencia och mot äcklen från madrid, då skulle Puyol kunna spela mittbackspar med Márquez
Real Madrid Seaniboy
2008-11-30 16:55
El faco/ canna förtjänade den.
el capitano
2008-11-30 16:54
Los_Blángues

Va gjorde han i EM?
Real Madrid Los_Blángues
2008-11-30 16:51
Dedeffo

Han gjorde mål mot Liverpool,Chelsea,Arsenal.
Vilka andra "storlag" finns det där ute i PL grabbar?
el capitano
2008-11-30 16:50
MEn tänk er att Messi får guldbollen istället...hahaha...fan va det skulle svida för honom. Han kommer att gråta i ett år (till nästa guldbollen) hehehehe
el capitano
2008-11-30 16:48
Redan i dagens match fick han två gula kort pga idiotiska beteende.
Och han har sagt också att det finns 3 bästa spelare i världen, 1:a han, 2:a han och 3:a han själv! Det förklarar bara hur omogen och blind han e.
Barcelona el Flaco
2008-11-30 16:46
I vilket fall som helst, Guldbollen upphörde att ha någon riktig prestige (i mina ögon) när Cannavaro fick den i tidig julklapp.
Barcelona Dedeffo
2008-11-30 16:42
Ämne: Messi är bättre än R....
Håller med dig. Ronaldo gjorde alla sina mål mot typ Wigan och andra skitlag i Premier League. Mot Liverpool, Chelsea och andra storlag var han helt värdelös. Ta tex mot oss förra säsongen i semifinalen i CL. Han var värdelös och missade även en straff haha.
el capitano
2008-11-30 16:34
Messi är bättre än Ronaldo på alla sätt, Ronaldo är en diva, filmare och dålig bollywood skådis som gråter o filmer på alla matcher.
Han kommer aldrig i Messis nivå
Barcelona Braxingen
2008-11-30 16:32
el Flaco,
Det väsentliga är vad de som delar ut priset tycker. Och där tror jag fortfarande CR leder med marginal tyvärr. CL + ligatitel skall inte gå obemärkt förbi, men visst presterar Messi bättre i de matcher han spelar.
Barcelona el Flaco
2008-11-30 16:30
Braxingen/

I mina ögon gick Messi om C.Ronaldo för länge sen. Men portugisen kommer ändå få Guldbollen, i och med att han vann dubbeln med United.
Barcelona Braxingen
2008-11-30 16:27
Ronaldo gjorde en plattmatch och blev utvisad i Uniteds derbymatch mot City. Nu tror jag guldbollen redan är klar, men hade den hållit på i bara några veckor till så vette tusan om inte Messi gått om.
Barcelona true_barca_fan
2008-11-30 16:10
Tycker att vi ska vinna årets elclasico med tanke på vilken form vi är i just nu.

när man vinner mot ett lag som Sevilla borta så ska man även vinna mot madrid.
visca el barca
Barcelona Nian!
2008-11-30 16:08
R-LeGenAr //

Som det ser ut just nu så talar det mesta för Barca. Men i El Clasico så spelar, för mig, inte formen någon roll. Allt kan hända, och även om ni har många skador så kan era reserver eller vad man nu ska säga, göra en supermatch. Spela över sin förmåga. Det kan bli så ibland. Det har man sätt inom fotbollen många gånger.

Ska ja säga ett resultat så säger jag 2-1 till Barca. Eller 2-0.

"men jag tror inte det blir åka av, 3-1"

3-1 är väl nästan åka av? Iallafall i ett El clasico.

Barcelona FCB_Xavi
2008-11-30 16:05
Ämne: hur tror ni el clasi....
El Classico brukar vara målrik. Gissar på 3 - 1 eller 3 - 2.
Real Madrid R-LeGenAr
2008-11-30 16:03
hur tror ni el clasico blir? helt ärligt utan några barca eller real ögon?

Jag tror att ni vinner nästan helt säkert på det.

men jag tror inte det blir åka av, tror inte det blir lätt, men matchen slutarsäkert 2-0 ,3-1 1-0 till er.

om real vinner då blir det bara 0-1 eller 1-1 om man har tur.

hoppas inte, men det e vad jag tror, det kommer bli jämn match oavsett form och allting tror jag, vad tror ni
Barcelona DaniAlves
2008-11-30 16:02
Nian!

Ronaldos första gula kort visade vägen tilld en andra helt enkelt.. han applådera dommaren efter sitt första gula det visar ju vilken attityd hanhar fått. rätt åt honom.
Real Madrid R-LeGenAr
2008-11-30 16:00
FCB_Xavi

du kanske får som du vill, om robben

alla vet hur han är! säkert skaddad mot sevilla! hahah hahaha
Annons: