/spanien/barcelona/forum/19937.aspx/spanien/barcelona/forum/19937.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Culé
2008-12-04 16:18
Mohamed du skall ha all cred för dina artiklar.
Barcelona J.Gamper
2008-12-04 16:16
Abidal blev friskförklarad idag tror jag.
Barcelona true_barca_fan
2008-12-04 16:01
är det nån som har koll på hur länge Abidal ska vara borta?

Vi får väl se hur det blir
Barcelona Barcalonawi
2008-12-04 15:45
Ett citat från artikeln som Rambla länkade till:

"And he's the only one you look around in this generation of players, including Ronaldo, and say he is the only one about to join Pele and Diego Maradona."

klockrent sagt.. Även om Messi inte utnämns till världens bästa i år, så kan ingen förneka den faktan, att han är DEN ENDA spelaren (i dagens läge) som går i Maradonas- och Pelés spår :)

Visca vår Barca å Vicsa vår Messi
Barcelona Barcalonawi
2008-12-04 15:44
Sorry dubbla inlägg :P
Barcelona Nogge
2008-12-04 14:53
Ämne: tycker ingen vi bord....
Hur då menar du?
Barcelona Dizzy
2008-12-04 14:37
Så jävla snyggt! Världens bästa är han:)

Visca Messi!
Nytt klipp på FANTV.SE
2008-12-04 14:15
Etoós mål var både grymt och otroligt
Barcelona J.Gamper
2008-12-04 13:57
Haha jag förstår varför, iaf varför jag vill att Barca möter Man united. Skulle vara kul o se Ronaldos besvikelse efter ha blivit överglänst av Messi ännu en gång och dessutom sett Messi slå ut hans lag.

Barcelona Heywood Jablome
2008-12-04 13:51
Jag vaknade idag, tog en dusch, drack kaffe, åkte till jobbet och insåg att jag vill möta Manchester United i Champions League.
Barcelona Smacked
2008-12-04 13:44
Erm,nej? Tycker att det är bra som det är.
leon-E
2008-12-04 13:37
tycker ingen vi borde göra om vårat forum? ändra upplägg på sidan kanske ?
Barcelona Dizzy
2008-12-04 13:28
Tack för ni spärra han. Vilket problem barn han är! Stackarn.
Barcelona shu # 7
2008-12-04 13:08
Och där blev du spärrad

/Red
Barcelona Messi-Lona
2008-12-04 12:19
Grymmt Mohamed.. skit i skit ungarna som inte kan läsa/förstå..

vad soft om vi slår valencia, real och villareal, undra hur tabellen ser ut då
Spanien Söderström
2008-12-04 12:14
Mohamed: Bra skrivet! Jag gillar den andra artikeln, eller snarare faktumet att du skrev den, mest, skön inställning.

Visst är det rätt meningslöst att hålla på med individuella priser i en lagsport, men så får ju faktiskt inte guldbollen så där väldigt mycket uppmärksamhet heller. Jag hade gärna sett att Casillas fått den, dock, för att det i hans fall skulle innebära ett erkännande på ett annat sätt än för Ronaldo och uppmärksamma målvaktens roll i ett storlag mer. Men som sagt - fotboll är en lagsport och en spelare är inte mycket utan sitt lag.
Barcelona Dizzy
2008-12-04 12:05
jonny p

Fi fan vilken dröm att se den matchen! Vart beställde du biljetter ifrån? Flyg?
Barcelonita
2008-12-04 12:03
Ett tips till alla som är intresserade av att köpa fotbollströjor på fotbollstrojor.se. GÖR INTE DE. Jag avråder er. Har sj köpt 2 tröjor där, 1 barca och 1 milan tröja. Båda är falsk. Blev medlem för att meddela alla supportrar om detta.
Barcelona jonny p
2008-12-04 12:01
Lördagen 13 dec kl 22.00 tiden spikad för El clasico.. Jag kommer att vara där!!!
Barcelona FCB_armin
2008-12-04 11:46
Fan va kung du är Mohamed, allvarligt talat.. !!!
el capitano
2008-12-04 11:07
filux9

Var sitter dina ögon nånstans??
Vem filmar? Messi eller C Ronaldo??
Nån sa någång: "Argumentera aldrig med en idiot, han drar ner dig till sin nivå och vinner på erfarenhet".
Real Madrid filux9
2008-12-04 10:59
Hej där.
Läste artikeln ang. att priset som världens bästa spelare gick till fel person. Visst, jag håller jag med om att Messi för tillfället är just världens bästa. Men i att artikeln skriva att "Jag är mycket mer ärlig"...hmm jo tjena.. http://www.youtube.com/watch?v=frnyf666z0s
el capitano
2008-12-04 10:56
Luffarn

Du är bara en liten pojk som saknar båda etik o moral.
STAY IN SCHOOL...
Barcelona Barcelonito
2008-12-04 10:13
“We simply must beat Valencia and Real Madrid. I don’t care how, but we must win.”

Härlig inställning av Hleb.
Barcelona Dedeffo
2008-12-04 09:51
barcadinho

Du menar väll Lördag och inte söndag?
Barcelona barcadinho
2008-12-04 09:42
Jag har några minuter innan jag ska dricka kaffe med arbetskamraterna och jag har lust att skriva några ord.

Först – Valencia ska spela en uefa-cup match idag mot Brugge. Det ger en liten liten fördel för Barca på söndag. Det kommer att vara en del trötta ben från Valencias sida. Det är klart att de kommer att spela med en del reserver, men de har inte precis råd att ställa med bara reserver. Brugge ligger trea och om dem vinner så kör de om Valencia som ligger tvåa. Uefa-cupen är inte precis en cup som man lätt vill ge eller slarva bort.

Sen - jag vet inte om ni såg cupmatchen igår mellan Milan och Lazio. Det är två saker från matchen. Den där unge killen Zarate från Argentina (21 år). Vilken härlig spelare. Han är inte lika bra som Messi eller Kun, men han ser lovande ut. Han har en kaxig spelstil, jag menar att han vågar att ta för sig och våga ta ansvar och redigera. Lägg honom i minnet om ni har missat.

Den andra saken är Ronaldinhos fula armbågen. 100 procent med flit och han bad inte om ursäkt heller. Jag var sur att varken huvuddomaren eller linjedomaren reagerade på den. (Linjedomaren var nära och han såg säkert, men han var feg). Jag hoppas att Ronnie för en avstängning i efterhand. Jag gillar inte att en spelare kan göra sånt och allt bara ska fortsätta vidare (han var också gnällig och viftade med armarna halva matchen).

Edit: Valencias match är på lördag, inte söndag.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-12-04 09:15
NU När vi ändå håller på och skriver vem som borde ha fått och inte ha fått ballon d`or, så tycker jag att det saknas en spelare i denna lista. Om man fick chans att ge en spelare denna utmärkelse som Europas bästa eller Världens bästa, så skulle fan i mig Henry ha fått det. Henry borde ha fått priset för året då Arsenal vann dubbeln och Henry gjorde flest mål och ass. för laget. Helt jävla sjukt att han trots allt det där inte fick priset. Men nu tycker jag att vi ägnat för mycket tid åt denna ämne. Vi har ju hållt på i snart 3 dagar och jag orkar faktiskt inte läsa om det nån mer.
Barcelona Brankt
2008-12-04 09:03
Jag tycker att det var mycket bra skrivet. Ronaldo borde inte fått guldbollen, han är överskattad.
Barcelona FCB_armin
2008-12-04 09:01
Yestes

Läs mellan raderna så förstår du.
Barcelona Rambla
2008-12-04 09:00
Better than Ronaldo! En klockren artikel.

Yestes:

Jag tror du har missat poängen med att vara volontär och skriva på SF jämfört med professionell journalistik. Men visst, all kritik är bra för den personliga utvecklingen.

Till alla andra som kommer in och kritiserar utan att ha förstått innehållet i texten. Är det vårt fel att ni inte är tillräckligt begåvade eller skärpta för att förstå vad som skrivs i artiklarna?
Annons: