/spanien/barcelona/forum/19936.aspx/spanien/barcelona/forum/19936.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2/26/2009 00:37
"'You will never walk alone' lyder Liverpool klubbens motto, men faktum är att i denna tid och i denna match på Santiago Bernabéu så är det världen mot Liverpool. They will walk alone och frågan är om de kommer klara sig ur med livet i behåll när de glödheta elva Real Madrid spelarna visar sitt värde"

Var det 2004 Real Madrid senaste klarade sig vidare från åttondelen?

Att heja på Real Madrid med motiveringen: "Det är bra för spansk fotboll" är bullshit. Mina känslor tillåter inte det.
Barcelona Pep.G
2/26/2009 00:36
Rambla

Han har ett bra målfacit i CL faktist. Han har en stor chans att slå Rauls rekord om det någonsin blir en storspelare av honom.

Haha, grabbar "Madridismo" skrämmer mig =(
Barcelona tarrak
2/26/2009 00:34
Ämne: Barcelonito// Männis....
Varför ska vi bry oss om spanska ligan vs PL? Catalunya is not Spain!;)
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2/26/2009 00:33
El-Siete7

Varför borde vi skämmas?
Dem flesta här bryr sig inte om ligans rykte, utan om Barcas rykte.
Real Madrid El-Siete7
2/26/2009 00:32
Barcelonito// Människa vad hade vi för backlinje till el clasico?
Tysken Schuster hade förstört laget totalt! Vi hade Ramos som vänsterback och Canna på plan och en seg Metzelder och många skador. El clasico är en stor match och ni vann med stora siffror mot andra lag. DE spelare som vi hade på plan var nästan som att matchen hette Barcelona - Castilla (reals b-lag).
Men Fool hade alla deras spelare på plan (förutom Stevie) men det räckte att vinna över Manure. Sen när det är CL som gäller kör hela PL äckligt defensivspel.. Klart som fan då att engelska ligan dominerar i CL..

Till alla er barca fans som inte bryr er om spanska ligan borde skämmas!
PL är INTE bättre än CL, spelar ingen roll i Spanien, vare sig det är ligan eller CL så är det fullfart frammåt offensiv fin fotboll som gäller och det är därför jag älskar denna underbara liga!

Barca - Real CL-final!
Barcelona Riiio!!
2/26/2009 00:31
Ämne: loggade in bara för ....
hahahaha håller med.
Akta eeeer (Arkiv X musik)
Real Madrid så väldigt uddlösa ut igår. Matchen i sin helhet var ett sömnpiller.
Barcelona J.Gamper
HAHA, nivån här inne har verkligen dippat senaste veckorna. Dags o dra härifrån för min del också, go natt.
Barcelona L!VOZ
2/26/2009 00:30
loggade in bara för skriva

"Akta er för Madridismon!"
Barcelona SaM__-
2/26/2009 00:29
vad är det som händer med forumet. Lika bra att återkomma imorgon.

Bona nit culés
Barcelona Islam_Bosna
2/26/2009 00:29
haha Barcanist kallade samuel etoo för kuksugare.
2/26/2009 00:28
Hur kan en situtation leda till total kaos?
Barcelona Rambla
2/26/2009 00:27
Nä fan, nu spårar det ur här.

Bona nit!
2/26/2009 00:26
samuel-etoo

Oj fan vad du skrämmer mig ditt lilla medgångsfan.
Gå och gråt ut i mammas famn eller något, va.

Tycker faktiskt det är du som ska lära dig något din lilla snorunge. Tror du att du är cool för att du kastar fula ord i ett internet-forum där ingen vet vem du är din kuksugare
Barcelona Rambla
2/26/2009 00:24
samuel-etoo:

Du kan lägga ner din dryga attityd för du skrämmer inte någon här med dina hot.
2/26/2009 00:23
Islam_Bosna

Man hittar alltid en lösning. Tänk på det du just sa -"är som att urinera i en hink fylld av vatten i öknen"

Jo, men i öknen är det varmt och värme kan få alla bakterier och shit att dö i urinet, så det är fortfarande drickbart.
Barcelona Barcelonito
2/26/2009 00:23
Varför ska man anstränga sig mot en frispark som håller på att gå 10 meter över mål? Att den dyker ner vid kryssribban är bara en mirakel som bara Juninho förstår sig på. Valdes gjorde inget fel. Buffon, Casillas och Cech hade också släppt in det där.

Valdes är den målvakten i Spanien som utvecklas mest.
Barcelona Rambla
2/26/2009 00:21
Islam_Bosna:

Inte anstränger sig? Han kanske inte kan hoppa 5m rakt upp i luften? Jag vet inte, du kanske vet?
Barcelona #10/ S. Busquets
Matchen mot real är den enda matchen han har varit bra 08/09. Och just nu om man ser på laget , så tycker att bara Valdes är svagheten. Jag säger inte att Juninhos mål var hans fel. Juninho är för bra...Men han har tabbat sig en del käre valdes.
Barcelona tarrak
Ämne: Sluta skydda Valdes.....De flesta som följt laget mer än en säsong skulle nog säga att Valdés har varit bättre än någonsin under de senaste två säsongerna. När anser du att Victor var som bäst?

När vi ändå är i farten, så kan vi väl komma överens om att han heter Valdés och inte Valdez som många vill få det till.
Barcelona haeger
2/26/2009 00:20
#10/ S. Busquets

Varför är han kass?
Barcelona Islam_Bosna
Rambla:

Jag har sett frisparken flera gånger, och det är klart att Valdez inte ens anstränger sig, han duckar ju innan bollen går i mål!

Om Valdez var oförberedd på frisparken så är dett det största misstaget Valdez gjort i sin karriär, för att vara det på en frispark av Juninho är som urinera på en hink fylld av vatten när man är ensam ute i öknen.

samuel-etoo

"och han känns lika osäkert som för 3 år sen ingen skilnad"
För 3 år sen var han grym, det är han än idag. Men för 3 år sen räddade han oss från förlust i CL finalen, tack vare honom och hans räddningar vann vi ligan 2 gånger i rad, hur kan du säga att Valdés kändes osäker för 3 år sen och hur kan du ens säga att han känns lika "osäker" idag.

Vet du vad du ska göra? Sov, och tänk på saken
Barcelona Rambla
2/26/2009 00:18
Ämne: Sluta skydda Valdes.....
Hur fan vet du det?
Barcelona J.Gamper
Ämne: Sluta skydda Valdes.....
"Just nu är han kass" Varför? För att han tabbade mot Betis eller? Ge logiska förklaringar istället för o klaga bara sådär.
Barcelona Barcelonito
Liverpool förstör fotbollen säger Madridistas för att Pool parkerar buss framför straffområdet. Då kan de ju lika gärna säga att Madrid förstör fotbollen efter deras insats mot Barca. Haha, det svider extra hårt när ett lag vinner på det sättet du själv spelar fotboll.

Riktigt skönt med Pools seger, eller rättare sagt Madrids förlust. Lite för mycket prat av Robben, Pepe och co. innan matchen. Det lät som om de redan hade vunnit mot Pool.

Pool i vilket fall, kommer att förlora först när de har första mötet på hemmaplan. När de spelar borta först så vinner dom med deras stenhårda defensiv.

Robben och Raul hoppades man på. Robben lyckades inte med en dribbling och Raul var inte ens med i matchen.

Matchen var förlorad redan när Guti steg in på plan.
Barcelona Barca&LeoMessi
hur länge ska man avvaktar?
jag tycker att barcelona ska köpa en ny målis Hugo LlORIS eller Sebastien FREY
Barcelona #10/ S. Busquets
2/26/2009 00:17
Sluta skydda Valdes. Ja, han har varit bra. Men just nu är han kass...han kommer fortsätta vara så. Han kommer inte bli bättre. Inse...
2/26/2009 00:17
Efter Victor Valdés prestation i Champions League-finalen så kommer det ta mycket till för mig att vilja få bort honom. Han är inte världens bästa målvakt, men han är bra.
Barcelona samuel-etoo
2/26/2009 00:16
ja minns när man sa att cesar i inter va i samma class som valdes kolla xesars säsong 06-07 han va italiens typ sämsta kolla på 2 år finns i top 6 på 2 år valdes e inne på sitt 5:e år lr va är det nu och han känns lika osäkert som för 3 år sen ingen skilnad
Annons: