/spanien/barcelona/forum/19934.aspx/spanien/barcelona/forum/19934.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric
2/25/2009 22:59
"Truppen måste rensas i sommmaren.
Fyfan vad glad jag är at Raul inte är med landslaget. Riktig värdelös." - "En trogen Madristas"
Och Higuain ska vi inte ens snacka om" - "TRE spelare får godkänt idag! Pepe, Lass och Robben. "Världens bästa backlinje" - En till trogen Madristas.

Förstår dock inte hur han kan skriva att Robben fick godkänt...

Så jävla kaxxiga o självsäkra var dom innan matchen och även så hackade dom på Barcelona när dom hade vunnit 6-1... Jag undrar om dom har glömt bort att vi nätade 6 mål i första halvlek nästan varje match...

Aja.. Jag säger inte att Real gör en dålig match idag ... Jag tycker de var öppet och det kunde sluta hur som helst... Det kommer bli svårt för dom och vända det här men det är inte omöjligt.

ROBBEN WHO??????????????????????
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - Puff :)
LÄNKTIPS !!
Barcelona Barcadinho.
Benayoun är dagens hjälte i mitt hjärta.

Jäkla, vad jag njuter att se marängerna förlorar.
En kaxig klubb.

tarrak /
Madrid riskerar lite och ramla ner med seedningen och Bayern kan få deras plats.
De kan hamna i grupp två när man ska lotta till gruppspelet, vilket ofta betyder minst ett väldigt svårt motstånd.

men det kan man inte vara så säker än. Det beror tex om Arsenal slutar på fjärde plats eller inte. Gör de det inte så är de inte med i CL och det blir en "ledig" plats.
Men risken finns.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
El Niño #1

Grattis till vinsten och grattis att Liverpool är vidare. Riktigt bra jobbat och tufft att ni inte gav självaste Real Madrid någon chans på bernabeu.

In Benitez we trust!

Robben WHO!?

''Akta er för el madridismo''.
Barcelona tarrak
Ämne: Från Robert Lauls bl....
Hehe! Tänk att självaste Robert Laul skulle komma till nytta. Ikväll är vi alla scousers.:)
el capitano
2/25/2009 22:58
Barca representerar spanska ligan i världen, Real skämmer ut oss.
Hur kan man inte älska Barca? Imorn kommer vi att få nya medlemmar det är jag säker på..hehe

"Akta er för Madridismon"
Barcelona haeger
2/25/2009 22:57
Så jävla skönt att Real torska. Helvete! Känns som en Barca vinst.
Barcelona Klint
Från Robert Lauls blogg. Jag citerar "Mer överraskande att Liverpool satte ner foten på Bernabeu (1-0). Försvarsmisstag där också och det hade vi naturligtvis inget emot. Jag har aldrig träffat en enda människa över 16 år som håller på Real Madrid."
Barcelona Gud är störst!
Canaletes

Haha thnx, jag är så jävla glad justnu! Alltså de hade fått för mkt luft efter 6-1 vinsten. Tänk er hur fotboll kan vara ena stunden är lite trött, inte så glad... men sen så kommer det en stund som nu så blir man överlycklig, fotboll är underbart!
Barcelona Okkapokka.
El Niño #1

Jag behöver egentligen inte oroa mig jag vet. Liverpool är ett CL lag vilket Real Madrid inte är, och inte en chans att ni förlorar på Anfield.

Grattis :)
Barcelona tarrak
2/25/2009 22:56
Är det inte ironiskt att det är just Barcelona som måste bär den spanska flaggan säsong efter säsong? Madridfansen brukar håna och skratta åt de katalanska frihetstankarna, men de skall nog vara lyckliga så länge vi håller den spanska ligan under armarna.:)
Barcelona Rambla
2/25/2009 22:55
El Niño #1:

Visst är Torrés halvskadad? Det såg så ut i alla fall.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2/25/2009 22:53
Haha, jag mår så jävla bra. Real åker dit igen.

"Akta er för Madridismon!"

Robben WHO?
Barcelona DM1982
2/25/2009 22:53
Efter att ha sett ManU, Liverpool och Chelsea spela (jag växlade lite fram och tillbaka) kan jag bara konstatera att det säkert blir ett brittiskt lag som vinner CL.

Liverpool spelade bra idag och vann rättvist, ManU var överlägsna på bortaplan och Chelsea spelade stabilt mot ett bra lag. Om vi kommer tillbaka till det där härliga spelet som vi hade för några månader sedan är vi med, annars verkar det mycket svårt.

Real spelade helt ok men det var klasskillnad på lagen idag, Liverpool hade fixat att vinna på hemmaplan om det hade blivit ett kryss idag.
Barcelona Rey Etoo
2/25/2009 22:52
haha tråkig match,tråkigt lag,tråkigt allt. Akta er för Madridismon.

Robben Who?
Barcelona J.Gamper
2/25/2009 22:51
Härligt med Real förlust, realfansen förtjänade detta med tanke på vilken luft de hade fått i sig senaste veckorna.
De vann 6-1 "Akta er för Madridismon"
So what? Hur många gånger har inte Barca vunnit med tennis siffor den här säsongen?

Däremot så är man lite besviken över hur dåligt de gick för spanska lagen i CL.. inte oväntat med tanke på A.Madrids och Villareals dåliga formkurva
Barcelona Klint
Robben vs Gerrard och vinnaren blev Benayoun! Helt jävla underbart.
Barcelona Saman.
Ämne: Ämne: Tarrak ....
Ah okey, de lever rövare rent ut sagt. Men jag har inget emot det ;)
Barcelona Bernie
2/25/2009 22:50
Saman.

Det är skillnad på att vara i första seedningsgruppen och andra. Kort och gott så är det lite sämre lag i andra seedningsgruppen och de lottas mot ett varsitt lag i första seedningsgruppen.

Jag trodde faktiskt på att marängerna skulle klara av att slå Liverpool i och med deras fina form i ligan men engelsmännen spelade tufft och disciplinerat vilket lönade sig till slut. I returmötet så kommer Liverpool vara betydligt bättre spelmässigt och det ska mycket till för att de släpper in två mål på hemmaplan.
El Niño #1
Ämne: El Niño #1

Härlig....
Okkapokka

Anfeild är redan säkrad, eller vad ska jag säga?
vunnen? yeah.

Ni tar ligan.

Vem vill se ett tråkspelande lag som Real vinna La Liga eller kolla på deras macth överhuvudtaget.

Somnade ni eller?
Nnnjaa för det var Liverpool de möte annars skulle deras match vara rena sömnpiller.
Barcelona MessiFP
skönt! de här lyckas aldrig real ro i hamn.

"Akta er för el Madridismo"
Canaletes
2/25/2009 22:49
Ni som kan spanska, måste, asså måste se videon på madrid president uttalanden inna matchen!

kolla länk!

humör på ultrahög nivå,
Barcelona Barca_4_lajjf
El Madridismo WHAAT?

Robben WHO???

Benitez! Benitez!
Barcelona tarrak
Ämne: Tarrak

Vad innebä....
Det innebär att de kommer att få tuffare motstånd, när man får möta något av Europas åtta bästa lag, dit Madrid inte kommer räknas om jag förstått det rätt. Redan nu ligger man på tionde plats, men räddades av att både Milan och Sevilla misslyckades med kvalificera sig för CL.
Barcelona Rambla
Nu kanske de kan sluta att skratta åt oss. Vi som är inne i en liten formsvacka, mycket spelade matcher under hela januari och februari, mötte ett aggressivt och hungrigt Lyon och lyckades åtminstone skärpa till oss i andra halvlek och kunde med lite flyt tom vunnit igår.
el capitano
Jag älskar Liverpool med deras smarta spel idag, Real hade inga chans. Hatten av för Benitez, Juande Ramos gå häng dig.

"Akta er för Madridismon"
Barcelona Latinoo
2/25/2009 22:48
Benayoun sänker Real Madrid;) hahah

ROBBEN WHO?
Canaletes
Gud är störst!

hahah va sköön inlägg.

RED. Låt oss njuta i ett par timmar!!! :D
Barcelona Gonzalez_Barca