/spanien/barcelona/forum/19932.aspx/spanien/barcelona/forum/19932.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 12:51
Ämne: Det här skulle jag i....
det hed absolut inte varit fel spec inte Fabregas... i för sig har vi redan 2 av världens bästa mittfältare i form av Xavi och Iniesta men en 3e landslagskamrat hade varit helt underbart... Van Persie hade inte varit fel heller men hellre Fabregas eller vad tycker ni??
Barcelona Mojito
2009-01-10 12:47
el capitano

Ja, föga överraskande håller Pepe som maräng Robben högre än Messi.
Inget konstigt med detta.
Vad som dock är konstigt är att maränger kommer in hit och försöker få oss att tycka samma sak.
Helt meningslöst.
Barcelona Barca o Mort!
2009-01-10 12:47
Delarocha

Hur kan du ha varit i Stockholm, det finns inget land som heter så!
Delarocha RIP Puerta
2009-01-10 12:44
Gud är störst!
Hur kan du ha varit i Kurdistan? Det finns inget land som heter så.
el capitano
2009-01-10 12:42
Det här skulle jag inte tacka nej till, hoppas bara att det stämmer!

*länktips
el capitano
2009-01-10 12:37
Ni måste läsa det här...hehe =)
*tipslänk
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 12:31
Henry är mkt het och det är kul att se :) har saknat Titi när han är på hugget men nu är han det och jag håller med dig el capitano om att han är hetare än Eto'o för tillfället..
Barcelona FC-Barcelona
2009-01-10 12:24
Jag själv hoppas jag att pep startar med en bra startelva, för vi kan inte vila spelare nu, halva är körd och deta är sissta halva, nu är det bara att köra igenom med dem bästa och hoppas på det bässta
Barcelona Ciao-V
2009-01-10 12:22
Henry är väldig mycket på gång.
Hattricken mot Valencia gjorde gott för hans del. Då släppte pressen känns det som.
el capitano
2009-01-10 12:18
Henry kommer att punktera matchen i första halvlek =)
Är det bara jag som känner att Henry är hetare än Eto'o just nu?
Vi vet va Eto'o kan på plan men Henry spelar enklare fotboll och är rörligare för tillfället.
Barcelona Ciao-V
2009-01-10 12:15
Ämne: Cup matchen är redan....
Kan tänka mig också att Messi inte startar matchen. Men hoppar in ifall laget inte lyckas ta ledningen i första halvleken.
Tror mer på ett anfall bestående av Henry, Eto'o och Hleb/Bojan i startelvan.
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 12:12
Ämne: Cup matchen är redan....
ooooo ja Pep är den seriösaste tränaren jag har sett på länge och en av dom få tränare som inte underskattat något lag han är SUPER!!!
el capitano
2009-01-10 12:08
Cup matchen är redan vunnen känns det som och returen spelas på mäktiga Camp Nou, tror inte att Atlético tar poäng på bortaplan (de kan knappt ta poäng på hemmaplan!)

Personligen tycker jag att Messi borde vila med tanke på CL som närmar sig men Pep tar alla matcher på allvar och jag tror att han satsar om inte 100 kanske 95% även mot Osasuna. Jag älskar Peps inställning, han satsar på alla matcher som om det vore CL final.

Barcelona Tompa
2009-01-10 12:08
Ingen match i La Liga ör lätt men jag tror ändå på en komfortabel seger för Blaugrana i morgon. Inte med 5-0 men 2-0 eller 3-0 borta mot Osasuna känns realistiskt. Jag tycker Messi ska spela.
Barcelona Ciao-V
2009-01-10 12:05
Tråkigt att höra att Mallorcas Aduriz är avstängd i helgens match(det framgår inför-rapporten).
Var det inte han som gjorde bäst ifrån sig på Camp Nou?
Real drar ofta fördel av att möta lag som har mött Sevilla och Barca i omgångerna innan tycker jag. Ofta blir det så att en eller fler åker på kort och blir avstängda;.

Men Real Madrid oroar oss inte längre nu. Vi ökar på gapet ytterligare förstås i denna omgång!
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 12:00
Absolut håller med dig man ska aldrig underskatta dom mindre lagen... Jag tror inte att hela den uppställningen kommer bli av men jag tror att detta är en bra match till att vila spelare... det kommer svåra borta matcher snart och då behöver vi alla på topp ;)
el capitano
2009-01-10 11:55
Ämne: En eventuell uppstäl....
Det kommer inte att hända =)

Pique som högerback och Hleb istället för Iniesta..!! Ingen chans, vi ska inte underskatta Osasuna och Pep är medveten om detta.
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 11:18
En eventuell uppställning som jag kan tänka mig Pep kanske spelar..

Valdes
Pique-Cacéres-Marquez-Abidal
Keita-Yaya-Gudjohnsen-Hleb
Bojan Eto'o
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 11:09
Ämne: Jag tror att Pep sta....
Absolut hade velat se Cacéres spela han var riktigt bra sist :) han förvånade mig rejält jag har varit lite tveksam mot honom men han bevisade mig fel sist... Har fullt förtroende för honom nu:)
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 11:05
Ämne: Du har rätt, man ska....
Tror också att han vilar Messi men hade velat se Messi och Alves på planen dom fungerar underbart ihop!! Det är njutning att se dom 2 spela tillsammans ;) men som du sa Barca har viktiga borta matcher som kommer så det smartaste draget hade varit att vila Messi och även några till i truppen b la Alves, Puyol, Xavi, Iniesta och Henry eller??
el capitano
2009-01-10 11:01
Jag tror att Pep startar med:

Valdes
Alves-Cacerés-Puyol-Abidal
Xavi-Yaya/Keita-Iniesta
Messi-Eto'o-Henry

Hoppas att Cacerés får chansen från start. Rafa får starta cup matchen mot Atlético
Barcelona Jr. Honken
2009-01-10 10:44
Du har rätt, man ska inte underskatta smålagen. Men Barca spelar ju SÅ BRA just nu, och Osasuna ligger ju sist:/ Så därför tror jag på en storseger:D

Hoppas Pep spelar Messi, fast det tror inte jag för jag tror (men hoppas inte) att han vilar Messi. Det kommer ju viktigare matcher där han behövs;P
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-10 09:47
Tror också på en storseger men underskattar inte smålagen det kan bli farligt ;) Undrar vem Pep kommer spela imorn vad tror ni grabbar???
Forza Barca!!!
Barcelona Jr. Honken
2009-01-10 08:57
Imorgon möter Barca Osasuna. Jag tror att det kommer bli storseger då. 0-5 kanske. Men jag råkade trycka fel när jag skulle tippa, så det blir väl bara 0-2! ;)
el capitano
2009-01-10 08:23
"Enligt IFFHS är Premier League världens bästa liga - den spanska är bara fyra." SE TIPSLÄNK.

Driver IFFHS? Italienska ligan kommer i andra plans! Man slutar aldrig att bli förvånad...herregud!
el capitano
2009-01-10 08:20
Imorn är det match mot Osasuna, laget som ligger sist i ligan.
Kolla på Bet365s odds =)
Barcelona Para Siempre
2009-01-10 05:23
Sverige är dött!
Barcelona Pep.G
2009-01-10 04:46
Gud är störst!

Var i Syrien i somras. Där hade dem två kebab ställen exakt mittemot varandra. Den ena restaurangen hejade på Barca och den andra på Real..

Haha mäktigt !

I Sverige finns inget sådant.. =(
Barcelona Gud är störst!
2009-01-10 04:41
Pep.G

Hehe vet inte faktiskt dem jag var runt var mest Barca fans (i o för sig är det ju självklart). Haha fanns till o med ett kebab ställe där personalen hade real madrid tröjor på sig. Alltså det var deras jobb t-shirts, och jag var lite ful och gick förbi det stället stolt med min Barca halsduk varje gång haha som dem kollade på mig. Speciellt efter förlusten i el clasico.
Barcelona Exclusive
2009-01-10 04:23
Ribery vore drömmen enligt mig =)
Annons: