/spanien/barcelona/forum/19911.aspx/spanien/barcelona/forum/19911.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DaniAlves
2008-12-06 17:13
Canalates

ja det måste vara på det sättet som du tror att jag menade, jag menar att de fult med trycket.

bra gärning ja självklart, men måste den vara med på matchtröjjan.. Unicef räcker väl?
och den har inte direkt ett fint tryck om man säger så.
Redaktionen
2008-12-06 17:07
Sådär, då lägger vi genast ner den totalt ointressanta diskussionen om Bajselona-killen. De som vill fortsätta chatta med honom får ta det via PM. Onödiga inlägg kommer att tas bort.
Canaletes
2008-12-06 16:55
DaniAlves

haha om du menar på det sättet jag tror så fattar jag.

Men Barca gör det för en bra gärning :)
Canaletes
2008-12-06 16:51
H*lvete vad snyggt mål av Deco!! :)

Kolla på länken innan Youtube tar bort pga av licens rättigheter ;)
Barcelona DaniAlves
2008-12-06 16:43
gillade verkligen inte det nya "mes" trycket.
dom finns också på lagets tränings tröjor, på gårdagens träning så använde laget de nya mes tröjorna.. kolla länk.
Barcelona tarrak
2008-12-06 16:40
Ciao-V, Okkapokka

Ok, tack. Det såg inget vidare ut, men då syftet är gott, får det väl gå.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-06 16:27
tarrak

Tror nog att både Més trycket och Unicef kommer vara kvar. Om man kollar den officiela hemsidan hittar man bilder på våra matchtröjor med Més tryck. (länktips)

Passar inte in i designen alls faktiskt om jag får vara ärlig.
Barcelona SaM__-
2008-12-06 16:24
Oj vilket mål av Deco! Alltid kul att se vad gamla lirare gör i sina nya klubbar:)
Barcelona Ciao-V
2008-12-06 16:22
Ämne: Det är möjligt att j....
Nejdå, bägga trycken kommer att finnas på tröjan. Idag är det första dagen.
Barcelona tarrak
2008-12-06 16:15
Det är möjligt att jag har missat något, men Unicef-trycket på matchtröjorna kommer väl vara kvar? Som jag har förstått det kommer spelarna ha en t-shirt med Mès-loggan innan matchen. Är jag snett ute?
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-06 16:13
Jag borde inte ha skrivit hur mycke jag satsade!
Men hur ska jag göra er upprörda när jag säger ju att jag följer hjärtat!?
Sen tippar ju man olika vissa tycker att det är "säkrare" att man tippar 3 "säkra" macther och vissa tycker det är bättre och satsa på en macth.
I fotboll är inget säkert det vet väl alla som har sett en fotbolls macth.
Nog om det "lycka" till ikväll.

Barcelona Andreas
2008-12-06 16:11
Criff//

Så kan det naturligtvis vara. Då är frågan om Sanchez nöjer sig med det eller om han vill vidare. Men som sagt för min del kan han gott stanna hos Lucho.

Jag blir inte heller riktigt klok på vilka planer man har för B-laget riktigt men percis som du säger verkar dom vara ganska höga. Det köptes ju in ganska många nya spelare till B-laget i sommras. Det var då Lucho fick mycket kritik för att han inte tog upp fler spelare från de egna leden som tex Iago som istället valde Juventus. Å andra sidan så har ju B-laget inte gått lysande även om det går bättre på sistone så det kanske var nyförvärv utifrån som krävdes för att B-laget skulle kunna hävda sig i sin nya liga.
MessssiiTheOne!
2008-12-06 15:52

Madrid 1902 /

Haha Barca har dom två senaste mötena mot Valencia 9-0 :)
Barcelona Criff
2008-12-06 15:51
Andreas, han kanske är tänkt att spela huvudsakligen i B-laget? Men med vissa instick i A-laget.
Vet inte vad dem har för planer för B-laget, men dem verkar vara väldigt höga. Så han kanske är mer ansedd som en nyckelfigur i B-laget.
MessssiiTheOne!
2008-12-06 15:50
Hahaha gå förlora era pengar och skitsnack att någon tippar ens på valencia för dom pengrna, Barcelona vinner idag och messi visar vägen :)
Barcelona Okkapokka.
2008-12-06 15:47
Håller med westinho angående "Més" trycket på match/tränings tröjorna. Det ser verkligen opassande ut om jag får vara ärlig. Misstolka mig inte, gesten är väldigt fin och jag älskar att Barca donerar pengar till välgörenhet. Men på den själva matchtröjan räcker det med Unicef som sponsor.
Barcelona Dedeffo
2008-12-06 15:46
MADRID 1902 gör er bara upprörda med att han tippar 500. Tror inte på det att han tippar 500 när vi har otroligt fin form. Bara bullshit för att göra vissa upprörda.
Barcelona Andreas
2008-12-06 15:36
De flesta här inne håller nog med mig när jag säger att Pep inte gjort många fel sedan säsongen började men det där finns en sak som förvirrar mig en aning och det är Peps förtroende för Victor Sanchez. Missförstå mig inte nu, jag vet att han är ung och att han kommer direkt från B-laget. Jag förväntar mig inte heller att han ska komma in och dominera som tex Messi gjorde för att den killen är ju extrem. Det som förbryllar mig är att jag inte ser några tendenser alls till att Sanchez förtjänar att vara med i Barcelonas A-trupp. Å andra sidan har ju Pep stor erfarenhet av Sanchez efter tiden tillsammans i B-laget så förhoppningsvis har han sett något som jag inte har sett. Nu spelar ju Sanchez med B-laget igen men ryktet går att hans kontrakt kommer att förlängas. Jag vet som sagt inte riktigt men av det jag har sett så tycker jag att tex Marc Crosas (innan han såldes till Celtic) var närmare A-laget än vad Sanchez är.

Glömde slutet: Kontentan var att man ska vårda sina talanget ömt men man måste också kunna se att om man vill ha världens bästa lag kan man inte ha medelmåttor (i detta sammanhanget) bara för att dom är egna talanger.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-06 15:31
westinhoblaugrana

Orka tänka så, du kan ju lika gärna tänka att din tröja är finare än de som de spelar med nu. Och sålänge den har nike, LFP, och inte gamla barca märket så är din tröja lika äkta som den som Messi spelar med (okej kanske inte så överdrivet menmen)
Barcelona Dizzy
2008-12-06 15:30
MADRID 1902

Tycker det var modigt av dig att tippa 500 kr det är juh mycket pengar. Tänk dig förlora det fi fan!

Barcelona vinner idag med 2-1
Barcelona Mojito
2008-12-06 15:25
MADRID 1902

Du menar dubbel glädje som i att du losar 500 och Barca vinner... ;-)
Barcelona The Reporter
2008-12-06 15:23
Anfallet kommer se ut så här följande:

Hleb Henry Messi
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-06 15:20
Okkapokka
Om han skojade så var det inte kul.;)
Saman
Det är väl inte konstigt om Kviborg tycker så Eto betyder ju mycke trots allt han leder skytteligan och ni har ju inte alltid haft det lätt mot Valencia.
Jag följer hjärtat när jag röstar på Real och Barca därför tippa jag 500 hundring på Valencia.
Man ska inte ens tippa när det handlar om hjärtat men jag tänkte det är lördag och det skadar inte med dubbel glädje.;)

Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-06 15:19
Fan va tråkigt att barca ska ha MÉS tryckt på sina rtöjor, tycker det blir fult plus att ens egen tröja ser falsk ut nu.
Barcelona Lamiah
2008-12-06 15:18
Ämne: Ni minns va:)....
Sjukt lätt det ser ut när han gör det.. =)
Barcelona Dizzy
2008-12-06 15:13
Ni minns va:)
Barcelona Dedeffo
2008-12-06 15:11
MadridistaN

Fråga Del Bosque det. Men spelaren Bojan Krkic som du anser är överskattad har petat Reals symbol Raúl.
Barcelona Dizzy
2008-12-06 15:11
En rolig sak är att Del Horno som spelade i Chelsea kommer möta Messi idag. Ni minns väl matchen mellan Del Horno och Messi?
MadridistaN,
2008-12-06 15:09
Ämne: MadridistaN

Bojan....
Oki så det äRauls fe latt Spanien inte vunnit något på 10-15 år? Om du inte visste så är Raul den bästa målskytten i Spaniens landslag. Så det är väl knappast hans fel att Spanien inte vunnit något. Det måste ha berott på andra spelare som inte kunnat prestera tillräckligt bra eller andra faktorer som domare(Minns du Spanien-Syd korea i VM 02 då Spanien fick ALLT emot sig?). Det kan också ha berott på tränare som haft spelsystem som inte passat laget. Tänk lite innan du skriver, va inte som svensk media: Pga Raul har Spanien inte vunnit något på länge.
MadridistaN,
2008-12-06 15:06
Oki då ang. Benzema: Visst ni som tycker att han är överskattad får tycka så. Men jag hoppas verkligen att Benzema kommer till Madrid i sommar och sedan visar att han kan prestera mins lika bra i Spanien som i Frankrike då kan kanske alla tvivlare få svar på tal speciellt Hetfield. Sen kanske kommer även jag att få svar på tal, om Bojan(När han är 20 år) presterar så bra som Benzema gör nu - leder sitt lag helt på egna händer i alla tre turneringar. Jag tror Antonio Puerta skrev en del av det jag ville ha sagt:

"Jag kan förstå dig men det med Benzema är att han är en klass för sig som anffalare han presterar grymt bra i franska ligan och i champions League han gjorde mål mot man utd Firentina sist osv mend en killen är en framtisman det laget som får denne Benzema harn en grym måålgörare i 10 år framåt."
Annons: