/spanien/barcelona/forum/19907.aspx/spanien/barcelona/forum/19907.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ralle
2008-12-07 23:07
FCB_Xavi//

Det spelar ingen roll i El Classico iaf..
Barcelona Lionel_
2008-12-07 23:06
Dommarfel:

1. Ingen frispark vid Rauls mål.

2. Marcelo och Navas borde fått ett gult till och åkt ut. Men det kan ju ses som kvittat.

3. Gago måste ju få rött!

4. En straff till Real.

5. Ramos gult.
Barcelona MessiFP
Varje gång vi vinner med stora siffror eller är helt överlägsna dyker det alltid upp en krönika om hur DÅLIGT deras lag var. hur dåligt försvarsspelet var,hur dåliga anfallarna var, eller kanske var det domarens fel? Är det ingen som ser att Barcelona kanske gör motståndarna dåliga? men det är ju omöjligt för vissa att inse :) någon som tänkt på detta?
Sevilla AntonioPuerta
haha kan nästan garantera att de tär årets match i la liga, fast man vet ju aldrg:) spelar ingen roll om madrid spelar ut oss i andra, vi tar 3poäng och det räknas:) synd med navarro bara:S Och renato är kung, sagt hela dagen att han kommer skalla in en boll:) Sedan kul att alltid real skyller på domaren! min stream var la halv bra, ser inte om det är straff eller ej men ändå. Lycka till nästa helg! se till att vinn över marängerna:D //mvh en mkt glad, skakande sevilla supporter
Barcelona FCB_Xavi
Robben hade några Messi ryck lite här och där, oroar mig faktist
Barcelona Pep.G
Hur vågar dem klaga !?
Deras startelva var bättre än Sevillas. Sevilla hade dessutom fler skadade spelare än vad Real hade. Reals trupp till El classico är inte så skadebenägen som dem tror. Det är la bara Pepe, Sneijder, Diarra och Ruud. Dem ska inte snacka smörja, vi har Iniesta och Milito borta. Dem tar ut Ruud och Pepe. Sen kan dem ersätta Diarra med Gago och Sneijder med VDV. Sen låt dem inte glömma att vi hade Messi borta senaste El Classico i Camp Nou. Så det är samma Scenario som senaste el classico på Camp Nou !!!!!!
Barcelona Messidinho_10
Nej men ärligt talat så tycker man synd om marängerna domaren missade 2 sol klara straffar. Hoppas den där domaren blir av med sin domar licens!!
Barcelona Ciao-V
Ämne: Vi får hoppas på att....
Alltså sluta att klaga på domarna. Domarna gör sitt jobb. Ibland dömer emot en ibland ger dem fördelar.
Det jämnar ut sig i slutändan.
Barcelona Jugador
Shi

Med våran nuvarande form skulle vi säkert vinna även om ni hade ert fulla ordinarie lag.

Välmött nästa vecka.
Barcelona 1&onlyMessi
2008-12-07 23:05
ska bli 15 pöängs skillnad fram till jul!!!!! :D
Barcelona Barca-nist
2008-12-07 23:04
Shi
jag tror inte Robben är avstängd nästa match. det komma nog tas bort. jag hoppas det för fotbollens skull.
vill helst att barca ska möta ett bättre Real!
Men jag måste säga att spelarna spelade ganska såå dåligt första halvleken.
matchen skulle sluta oavgjort! :D
Barcelona Barça-----
många säger att vi har pressen på oss men det e lika stor press på dem. Vinner vi är vi 12p från dem.

Barcelona Barcalonawi
Vi hade besegrat er hur som helst Shi. Med den formen Barca har idag, spelar det ingen roll hur ni ställer upp. Ni har många spelare som är ur form den här säsongen. Bara för att de har visat lite skicklighet under en halvlek, betyder det inte att ni skulle stoppa Barca segertåget ;)
Barcelona J.Gamper
Just därför är jag lite bitter, många av era spelare saknas. Skulle bli bättre match och skönare om real fansen klagade bara på domaren o inget annat den matchen.
MessssiiTheOne!
2008-12-07 23:03
YESSSS ! Madrid stackarna lär er av Barcelona.

Barca slog Sevilla hårt borta och Madrid får stryk av dom hemma, enda spelaren som kan göra något hot på el classico är higuain.
Burbur
Jag som tänkte åka ner och se Real ge oss en oförglömlig El Classico. Aja, kommer ändå vara roligt att se Barca spöa skiten ur Ljungskile söndagen som kommer ;)
Barcelona devaK
Lås bort madridfansen, orkar inte se deras whine här
Christián
robben kommer säkert va med i Camp Nou dom kommer överklaga kortet och som ALLTID så får dom den igenom säkert
Barcelona LeoMessi10
2008-12-07 23:02
9 poäng!!!!!!!!!!
Barcelona Barca-nist
2008-12-07 23:02
J.Gamper
ja han är stor real-fan det har han sagt flera ggr.
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
2008-12-07 23:01
Längtar till vårt möte, vill se en fotbollsfest. En sak som jag verkligen hoppas på mer än något annat är att domaren är rättvis och gör en bra match. Sen om ni vinner med 20-0 bryr jag mig inte om!
Barcelona Barcalonawi
2008-12-07 23:01
Ämne: Ämne: Grabbar....
hahaa.. Nää kom igen.. vi har en hel del av världens bästa försvarare med. Men som Canaletes säger.. Det är underhållning på högsta nivå..

En riktig nagelbrytare match ikväll.. försök att locka fler fans till vår liga. La Ligan är Bäst
Barcelona Riiio!!
2008-12-07 23:00
vi har inga pappersnäsdukar här.. lipa någon annanstans!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ronaldo99_

Ni borde ha fått straff när higuain dras ner i första läget, den 2a var inte lika klockren.

Förtjäna att vinna?
Inget illa menat ni är horribla just nu, sevilla var inte ens så bra idag, när de mötte oss var det 2 bra lag på planen.

Ni har både tur och otur idag, tur att sevilla agerade väldigt slarvigt i de lägen de fick, medans domaren agerande var dåligt då ni borde ha fått straff.

Rättvisst resultat borde ha varit ett kryss.

(Blev fel när ja track på tupp knappen, om någon undra)
Länktips: r
Barcelona Culéé
"Fan vad jag älskar Real Madrid .

Med rättvissa domare och bättre vänsterback så är det alltid 3poäng för oss

Inget lag i världen har det vi har , hjärta !! "

det tog jag från ett real forum, visst han är glad men överdriver han inte när han säger att inget lag har hjärta?
Real Madrid Shi
Vi får hoppas på att ni äntligen kan besegra oss nu, halva laget borta och Barcadödaren Ruud likaså.

Välmött på Camp Nou ;)
Barcelona Unicef
Men snälla dom va bättre! eran chansfotboll ni spelar nu kommer att straffa er i många matcher, inte bara mot storlagen...
Barcelona Ciao-V
Ämne: Den flintskallige Ro....
Det gör inget. Han får gärna spela på Camp Nou. Han skrämmer inte allas.
Real Madrid Nitho
Rambla:

Båda var straffar, Higuain får skylla sig själv som lägger sig ner så uppenbart. Själva stängningen skulle varit straff däremot. Andra situation förhindrade ett mål, och är solklar. Bra att du håller med åtminstone en del där, skulle ha svårt att respektera ditt kunnande annars.

"Är laget lika skadebenäget som en älg i norrland i september så får man inte ta ett rött kort i en sån situation." Underbar kommentar! :D

Vad tycker ni Barca-fans förresten, är Samuel Etoo den perfekta lagspelaren?

Håller förresten med Criff, oavsett domare osv så förlorar Real Madrid på dåligt försvarsspel. Ingen press, dåliga individuella prestationer, dålig hjälp från mittfältet. Lite skillnad från vad Barca visat upp det senaste.
Barcelona Barca-nist
ja real spelade uselt första halvlek men andra var de mycket bättre. domaren va allmän dålig. ett straff till real och utvisningen va orättvisst! men det gynnar oss så jag är glad ändå..
jag vill bara att barca vinner rättvist och ingen domar jävel som förstör festen:)
Annons: