/spanien/barcelona/forum/19906.aspx/spanien/barcelona/forum/19906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Daebes//Zizou
2008-12-07 23:34
Criff// 1-0 målet? Sevilla tog ledningen. Vad menar du nu?
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:33
DaniAlves

Haha MÄKTIGT är ordet !!!!!
Barcelona Barcelonito
Real kan inte ta bort Robbens röda kort. Även om läget skulle va straff så betyder det alltså inte att Robben har rätt att få utbrott på domaren. Det gäller bara när en spelare inte förtjänar gult kort pga. tacklingar eller filmningar som man lyckas ta bort ett kort.
Barcelona el Flaco
Si, si, si, le toca al Madrid!
Real Madrid MADRID 1902
Rambla
Ingen ide och diskutera det där med dig du jämmför täcka ut bollen med 2 solklar straffar.

Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:32
Klint

För att den är stängd i Puertan så kommer alla hit och snackar om matchen. Med turen menar jag att då hade det varit kaos där borta och eftersom 10 pers hade sagt: Madrid suger osv så hade alla blivit avstängda= Kaos.
Barcelona barcadinho
2008-12-07 23:32
Det finns inte en bättre helg än att Barca vinner på lördag och Real förlorar på söndag.
Jag kräver inte mer.

Tack för en otroligt spännnande match förresten. Jag har knappt naglar kvar och jag väkte hela området på fjärdemålet.

Jag måste säga en sak till de märenger som läser nu och de culés som vill ha den här spelaren eller den andra.

Jag skiter fullständigt i era skadelista och i era avstängda spelare.
Jag bryr mig inte en sekund vilka maränger som entrerar på lördag kl 22.00.

Jag vill ha en vinst och tre poäng.
Skit samman med era laguppställning.
köp och hämta vem ni vill.

Varför ska man dra bort kortet från Robben?
Det var inte ett direkt rött kort, utan det andra gula som ledde till ett rött.

Det är inte samma sak. Det är klart att han ska få sitt andra gula kort där. Först kommer han fullfart med dubbarna fram och sen springer och skriker på domaren.
Är det inte ett gult kort, eller?

Han kommer inte spela på Camp Nou.
Barcelona Klint
2008-12-07 23:30
Gonzalez_Barca

Förstår faktiskt inte vad du vill ha sagt med det?
Barcelona L!VOZ
gillar CHRISTOPHER KVIBORG för varje dag som går *ironi*
Barcelona Gonzalez_Barca
FCB_xavi

Den har varit stängd halva säsongen typ 8)
Barcelona Criff
Utan domaren hade väl Real aldrig gjort 1 - 0 målet? Den frisparken var knappast självklar.
Barcelona Lionel_
Asså, hur funkar det? Real kan alltså överklaga Robbens varning, trots ett sjukt utbrott. Men kan då någon lägga in en protest mot att Ramos inte fick gult?
Barcelona FCB_Xavi
2008-12-07 23:29
Ämne: Klint

Puertan är ....
Det var den lång innan matchen också . Eller?
Barcelona jasko’o
2008-12-07 23:29
Det var många tveksamma domslut ikväll, ingen nämner Ramos solklar varning han skulle få eller innan 1:1 tveksamt faoul.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:28
Klint

Puertan är stängd för utomstående fans turligt nog för dom.
Barcelona DaniAlves
2008-12-07 23:28
Vår målskillnad i ligan är 35. (44 gjorda - 9 insläppta)

Real Madrid, Valencia & Sevilla har TILLSAMANS 31 mål i målskillnad.

som Valencia tränarn sa efter matchen igår:
Vi spelar på en annan division!
Barcelona Beguiristain
2008-12-07 23:27
Herregud vilken pinsam krönika av Kvidborg, men man förvånas inte längre. Det finns inga fans i hela spanien som utmålar sig själva så ofta som offer för domarinsattser.
Barcelona Rambla
2008-12-07 23:26
MADRID 1902:

Nej det hade det verkligen inte. Möjligtvis frispark efter den standard Real Madrid lever efter. För övrigt är jag inte intresserad av var du har din röv.
Barcelona Klint
Jag förstår inte en sak. Om man som Barcelona eller Madridsupportert känner sig tvungen att skriva av sig efter en match är en sak. Men att göra detta i ett Barcelonaforum efter Madrid-Sevilla förstår jag inte. Och inte heller vice versa så ingen dvs Barcasupportrar som går inte och skriva på Puertan efter vår förlust mot tex Numancia. Helt obegripligt.
Barcelona Captain Fantastic!
Inte mycket att säga om Madrids hjärta och kämpande, det var stort! Men de har ingen inteligens alls! De kan inte försvara och är inget annat än 150 % sporadiska i sitt anfall, allt är en jävla chans för de just nu.

Deras försvar är kanske (och jag är fullt seriös nu) det sämsta jag sett ett lag prestera (i alla ligor i världen, i alla kontinenter) under 2000-talet. När jag var liten så såg jag chilienska Colo-colo på 90-talet typ vara ännu värre i ett par matcher, men det är bara det.

Det finns ingen ursäkt att inte vinna matchen på lördag och göra det med minst 3 måls marginal! Allt annat är nästan pinsamt :D
Barcelona DaniAlves
2008-12-07 23:25
Om atletico madrid och deportivo vinner sina matcher nästa vecka och madrid förlorar mot oss då hamnar madrid på 7:e plats haha!
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:24
Nitho

Om du studerar Messi vid Barcas matcher. Asså grabben löper förbi ett helt lag, sen när han är är i straffområdet han får en otrligt ful tackling, det räcker bara med att man vinglar lite så blir det straff. Men vad gör Messi !? Han fortsätter sin löpning. Otroligt starkt. Och det är inte så att det har hänt två-tre gånger. Utan det händer i varje match !
Barcelona Barcalonawi
Grabbar.. ni måste läsa Kviborgs krönika innan ni går och lägger er och drömmer söt :D

Han har flippat ur helt :D

Okej, domaren var värdelös men det är inte så att de visade värsta formen som de ska hyllas för annars, speciellt inte under 1a halvan. Ett oavgjort hade marängerna varit värda kanske. Men så kan det bli ibland.
Barcelona Abbe_
MADRID 1902

Tvivlar på att straffarna hade gått in iallafall.
Barcelona Rambla
Nitho:

Visst, inga problem let's agree. Fast då är det lika förbjudet för en försvarare att hindra en anfallare när han täcker ut bollen över kortlinjen vid eget mål. Anfallaren försöker också komma förbi sin motståndare men hindras. Som sagt, det är en svår situation att bedöma helt klart.
Real Madrid Hassan
el flaco om Messi fått kort för att han visade känslor, när han dessutom redan hade ett gult skulle du inte då överklaga?

Jag förstår mig inte på folk det handlar inte om real eller barca eller valencia för fan. Det handlar om rättvisa vi skulle ha två straffar och Robben skulle vara kvar men nu blev det inte så aja vi får ses på Camp Nou istället ha d gött.
Barcelona el Flaco
Hassan/

"Hoppas vi slipper fjortis inlägg."

För sent kompis. Det har blivit en hel del oseriösa inlägg från bägge håll än så länge. Sorligt att se, men fjortis inlägg är en av många saker som man har vant sig här i livet, tillsammans med dåliga domarinsatser i den spanska ligan.
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-07 23:23
Rambla
Hade det varit utanför straffområdet så hade det varit frispark och om dommarn inte hade haft huvet i sin röv så hade vi fått två straffar!
Men du kanske har huvet på nåt annan plats när du tittar på macthen vad vet jag.

Barcelona LaBarca
2008-12-07 23:22
ojoj Kviborg ilsknar till hahaha.
Barcelona Riiio!!
2008-12-07 23:22
domarna e sämst i spanska ligan, nu låter jag kanske som en real fan.. haha tänkte mest på att varför CANNA inte fick guuult!?? sämst.
Annons: